Na maanden proberen eindelijk zwanger!!!!!!! uitgerekend rond oktober?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Ik ben jessica en na 8 rondes eindelijk raak!!!!!!! Ik had zat jl. (2 feb) mijn NOD de dag daarvoor getest met sensitest en ja hoor ZWANGER!!!!! volgende dag voor de zekerheid nog een keer en ja echt ZWANGER!! ik durfde het op het begin gewoon niet te geloven... maar nu ben ik helemaal in de wolken!

Ik heb samen met mijn lieve vriend een dochtertje van 2,5 jaar, dus als alles goed gaat wordt dit ons 2e kindje.

Wie is er nog meer net zwanger????? Ook last van ONG krampen??? en heeel heeel erg moe???leuk om samen te kletsen!

Groetjes Jessica

Ik heb ook wat last van steken, volgens mij bij mijn eierstokken. Zou dat ok zijn? heeft iemand hier ook last van?

Liefs jessica

hoi jessica gefeliciteerd!
ik ben ook zwanger van mijn 2de mijn zoontje is 2.5
liefs sandra

die steken zijn volgens mij normaaal hoort een beetje bij ongi gevoel en gaat met een paar weekjes vanzelf over groetje sandra

Hoi sandra!

GEFELICITEERD!!!! Wat onzettend leuk! hoe ver ben je? hoe voel je je? Ben je ook zo onzettend moe? En al iets aan je zoontje verteld?????

Ik zou het zo graag willen vertellen maar we houden het nog een paar weekjes voor ons. Ook naar de vrienden toe. Wel komen morgen onze ouders eten en willen we het hun op een speciale manier vertellen. Zo kunnen we het samen met hun delen, en mocht het mis gaan kunnen we het verdriet ook bij hun kwijt.

geniet ervan!!!!

liefs jessica

Hoi Meiden

Ik meld me ook hier.
Allereerst meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!
Had na 9 rondes zaterdag (2-feb) een positieve test in handen.
Ik had net met de ha afgesproken dat ik het nog 2 rondes zou proberen met temperaturen en ovutesten. ( Die liggen nu ongebruikt in de kast )
Ben vanochtend bij de ha geweest.
Ik mag op 5 maart naar de vk, waarschijnlijk doen ze dan gelijk een echo, omdat het niet 100 % zeker is dat ik 4 weken ben nu. (Ben gewoon ongie geweest, maar heb al sinds laatste ongie een zeurend gevoel in de buik)
Zo als het er nu uitziet ben ik uitgerekend op 10 oktober 2008.

Groetjes Natalie

Hallo Jessica,

Wat ben ik blij voor je/jullie!!!
Hoop zelf ook zwanger te zijn maar durf nog geen test te doen.
Verwacht mensen op vrijdagaanstaande, dus nog wat vroeg en geen bijwerkingen...
Maar wat mijn vraag is aan andre,  ik ben 35jr en heb al 2 kinderen(12en10)en ben sinds 5 jr opnieuw getrouwd met de liefst man in de wereld   die ook 2 kinderen heeft vanuit een vorig huwelijk...
Zijn kinderen zijn evenoud als de mijne(4meiden) en  wonen om de week bij ons.
Dat betekent druk maar toch wil ik graag een baby met hem, en dat ook met hem delen..
Wat vinden jullie?  

hoi bkootje

Ik zou zeggen, als jullie er allebij achterstaan en jullie kunnen het financieel aan, volg je hart.

Veel geluk
Natalie

Terug
Bovenaan