Na maanden proberen eindelijk zwanger!!!!!!! uitgerekend rond oktober?

Hoi Jessica,

Ik ben ruim 7 weken zwanger. Heb volgende week mijn 1e echo in verband met dagelijks hevige buikpijn. Ik kan dan niks meer. Weet dan niet hoe ik moet gaan staan, zitten of liggen. Ze vertelden mij dat dit niet echt kwaad kan, zolang ik maar geen bloed verlies. Maar krijg toch een echo voor mijn eigen gemoedsrust.
De 19e heb ik pas echt een intake gesprek bij de verloskundige.

Ik ben wel blij dat mijn moeder is bijgedraaid. We hebben van de week zelfs samen het aanmeldingsformulier voor de kraamzorg ingevuld. Verder zegt ze niet zoveel over de zwangerschap.

Ik heb de kinderen in mijn klas (groep 4)  dinsdag ook verteld dat ik zwanger ben. Ik moest wel want de klas van een collega van mij kwam met een grote kaart aanzetten.
De reacties waren echt heel lief!! Ze zijn soms zo bezorgd...

Groetjes Marielle

Hoi,
Mijn naam is Christel en ik ben net 7 weken zwanger van 2de kindje.Ik ben naar de 5de ronde zwanger geworden en ben er heel erg gelukkig mee net als mijn man.
De 1ste zwangerschap was voor mij heel erg moeilijk en ook de bevalling was zwaar.Maar dat was allemaal zo vergeten toen ik mijn dochter op de buik kreeg.Dariena is inmiddels 6 jaar geworden en ik ben trots op haar.
Ik verheug me op mijn 2de kindje en heb vandaag mijn 1ste echo in het ziekenhuis.
Voor iedereen die al zwanger is :
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Groetjes Christel

Hoi Meiden

Het is rustig hier, moest ons van de 3e pagina afplukken.
Even een snelle opdate.
Heb vorige week de intake gehad bij de vk.
31 maart krijg ik mijn 2e termijnecho/combitest.
Op 7 april ga ik weer naar de vk.
Verder gaat alles super, nog wel moe, maar dat hoort erbij.

Groetjes Natalie

Hoi meiden,

Het is weer een tijdje geleden, maar dan nu toch weer een berichtje van mij.
Ik ben vorige week bij de verloskundige geweest voor mijn 1e echo. Het was echt héél speciaal om het hartje te zien kloppen. De verloskundige was wel blij met mijn buikkrampen (in tegenstelling tot mijzelf). Het zag er allemaal goed uit en is in orde,
Volgende week woensdag mag ik voor een intake gesprek gaan bij de vk. Wel spannend allemaal. Mijn vriend is zelfs zenuwachtiger dan mij.

Groetjes Marielle

Terug
Bovenaan