Na maanden proberen eindelijk zwanger!!!!!!! uitgerekend rond oktober?

hoi jessica
ik ben nu al 14 weekjes wanger en we hebben het milan verteld toen ik 8 weken was en met 10 weken hebben we hem meegenomen naar de echo...was heel leuk hij zij meteeen mijn broezusje (zo noemt hij de baby)hij heeft ook zelf een foto gehad die laat hij trots aan iedereen zien! zo leuk!
ook smeert hij nu elke dag mijn buikje in met olie dat is echt een groot feest!
en broezusje krijgt ook al een kusje voor hij gaat slapen....

kortom hij is pas 2 en 3 maanden maar ik denk dat hij meer snapt dan wij denken!
ik ben nogsteeds vreselijk moe en miselijk....tegen de misselijkheid krijg ik nu medicijnen   en de vk belde gister dat mijn suiker niet goed is ik moet morgen naar haar toe en hoor ik hoe of wat....ik ben best bang ....

bkootje wat leuk dat jullie ook samen een kindje willen mijn man is ook eerder getrouwd geweest en heeft twee kids waarvan er 1 bij ons woont
en dit is nu de tweede samen van ons en ik vind het heel speciaal
succes met testen

en natalie ook gefeliciteerd!

liefs sandra

Hoi meiden!!!

Sandra: Wat  schattig dat broezusje!!! Ik kan niet wachten totdat ik het kan vertellen, gister hadden we het erover en hadden ook 8 weken in   onze gedachten! Balen dat je nog zo moe en misselijk bent. Misschien heeft dat wel met je bloed te maken. Veel succes bij de vk morgen!

Nathalie: Wat spannend, wie weet ben je dus al langer zwanger! Heb je het al verteld aan de familie of vrienden???

Bkootje: Lekker druk, maar wel gezellig! Ik vind samen een kindje krijgen het mooiste wat er is! En als jullie dat allebei willen en goed te doen is met nog een kindje erbij... is het juist iets heel leuks wat het hele gezin waarschijnlijk alleen maar hechter maakt!

Dan nog iets over mij. vandaag weer heel erg moe. geen last van mijn buik. Straks komen onze ouders gezellig eten en gaan we vertellen dat we zwanger zijn! we hebben voor ieder een kaartje geschreven waar we een rijstkorrel opgeplakt hebben en op hebben geschreven: nu ben ik nog maar zo klein, wil je over 9 maanden mijn oma zijn???

Ik ben benieuw hoe ze reageren! ik verheug me er echt op, voor het eerst vertellen!!!!!

Tot snel meiden!

groetjes jessica

hoi jessica
wat een leuke manier om te vertellen!
veel plezier vanavond en laat morgen even weten hoe ze reageerde ben erg benieuwd kiefs sandra

Hoi Jessica,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Heb gisteren zelf 2 testen gedaan en vanmorgen langs geweest bij de huisarts.
En ja hoor, ik ben zwanger!!!   Het is nog heel pril allemaal, zit in de 3e week, dus er kan nog vanalles gebeuren. Ik kan het alleen nog niet allemaal beseffen. Er komt nu zoveel op me af. Ga binnenkort samenwonen en dan ook dit nieuws erbij. Pffff....
Het was wel gepland, maar ik had niet verwacht dat het al zo snel raak zou zijn.
Ga het vanavond aan mijn vriend vertellen. Spannend!!!

Groetjes Marielle

San he   Bedankt, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap.

Jessica, ja ik zou al ruim 8 wkn kunnen zijn maar die kans is maar heel klein. Ik ben gewoon ongie geweest begin jan, maar ik heb sindsdien konstant een licht buikpijn gehad, zelfs zo dat ik ervoor naar de ha ben geweest. Ik houd nu gewoon de 4 wkn en 6 dgn aan, dan kan het alleen maar zo zijn dat ze er achter komen dat ik al door de critieke fase heenben voordat ik het zelf doorheb
Las dat jij ook zo moe was, ik ook al, het is wel een rare moeheid moet ik zeggen, het voelt echt anders dan normaal. Verder hebben wij het al verteld aan de opa's en oma, 2 hele goede vrienden die de 9 maanden proberen echt heel lief meegeleeft hebben, de neef van mijn man met zijn verloofde die 24 wkn zwanger is en bij mijn schoonvader wonen. Morgen gaan we het denk aan mijn zusje met vriend vertellen (zij vraagt al 10 jaar wanneer ze eindelijk peettante wordt, dus hopelijk in oktober )
De rest van de fam, broers en zussen en goede vrienden willen we het op 9 mrt vertellen, onze eerste trouwdag. Hopelijk kunnen hun hun mond houden totdat we door de 14 wkn zijn.
Hoe was het bij jou ouders gister??? We verwachten natuurlijk wel een uitgebreid verslag.

Knuipke, gefeliciteerd met je zwangerschap, het is toch iets moois he.
spannend hoor dat je het nog aan je vriend moet vertellen vanavond, ga je nog iets speciaals doen??

ik heb maandag een 9 maanden dagboek gekocht, vond het toch wel leuk om te doen en mocht het toch misgaan, dan heb ik dat in ieder geval als aandenken.

Sorry voor het lange verhaal
Groetjes Natalie

Hoi Natalie,

We zijn sinds kort bezig om zwanger te worden dus ik heb wel al een paar kleine dingetjes gekocht. Die heb ik ingepakt met een kaartje erbij. Dat geef ik hem vanavond.
Ik wilde eerst wachten tot valentijnsdag om het hem te vertellen, maar zo lang kan ik echt niet wachten!!!

Vind het wel spannend om het hem te vertellen. Ben best wel zenuwachtig.

Groetjes knuipke

Hoi knuipke

Logisch dat je niet kunt wachten hoor, ik kan zelfs niet eens wachten tot valentijn om het mijn zusje te vertellen, dat was namelijk het eerste plan.
Veel plezier vanavond, maak er een feestje van!!!
We lezen het verslag morgen wel

Groetjes Natalie

Hoi Hoi,

Ik heb het verteld en wat was hij blij.
Zo schattig en lief!
Hij werd wel meteen voorzichtig, ging niet meer tegen mijn buik aanliggen enzo.
Ben wel blij dat ik het hem verteld heb. Nu mijn ouders nog. Dat wordt denk ik wat moeilijker.  Weet niet goed hoe ze dit gaan oppakken.

Groetjes Marielle

Terug
Bovenaan