Na maanden proberen eindelijk zwanger!!!!!!! uitgerekend rond oktober?

Hoi Marielle

Heerlijk he, hoe die mannen ineens kunnen reageren, zo schattig.
Ik begrijp uit je verhaal dat je ouders niet wisten dat jullie een kindje wilde?
Waarschijnlijk moeten ze er dan even aan wennen dat ze de titel opa en oma gaan krijgen, maar meestal zijn de ouders wel blij hoor, Maar het blijft spannend.
Wanneer ga je het je ouders vertellen?
Wij hebben alle ouders een speen kado gedaan en dan maar kijken of ze de hint snapte.
Misschien een idee??
succes in ieder geval.

Groetjes Natalie

Hallo Jessica,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !!! was even aan het surfen op deze site en zag jouw mooie berichtje ! moest meteen even aan vorig jaar denken toen ik ontdekte dat ik zwanger was. (ben 1 januari bevallen van onze 2e zoon Storm)
Hopelijk heb je een onwijs mooie zwangerschap, fijne bevalling en straks een mooi klein schatje erbij.

groetjes
mama kek  

Hoi Natalie,

Mijn ouders wisten inderdaad nog niet dat we aan het proberen waren.
Ze weten wel dat we allebei graag kinderen willen.
De tip met de speen is misschien wel een goeie.
Misschien valt me nog iets anders in...
Ik ben van plan om ze het volgende week te vertellen. Mijn zusje heb ik vandaag wel al op de hoogte gesteld dat ze tante wordt.
Ze was wel blij voor ons, maar vond het ook nog wat vroeg.
Blijft spannend om het aan mensen te vertellen.
Ik moet zeggen ik begin al steeds meer aan het idee te wennen.

Groetjes Marielle

ook ik ben zwanger, van de 2de als alles goed maandag heb ik een echo...
zie mijn verhaal..
ben hier net nieuw dus alles is ff wennen...
wij hebben een dochtertje van biijna 3....
wij houden het ook ff stil tot maandag, de vorige zwangerschap was helaas niet goed vandaar...
wil wel heel graag hoor.....

meiden allemaal gefeliciteerd...

liefs mama van 1

Hoi Marielle

Misschien nog een ideetje om het te vertellen:
Wij hebben mijn zusje een kaart kado gedaan met daarin een rijstkorrel geplakt.
Daarbij stond geschreven: Houd het nog even geheim...
Want ik ben nog maar zo klein (met een pijl naar de rijstkorrel)
Maar wil jij over 8 maandjes mijn peettante zijn????
liefs, ????

Zij vond het in ieder geval geweldig.
Succes

Natalie

hallo mede zwangeren,

Ook ik heb zojuist vanochtend positief getest en ben nu 4 weekjes zwanger van onze 2de beeb. Ons zoontje is nu 10 maanden en we verwachten onze tweede als alles goed mag blijven gaan rond 17 oktober. blijft spannend omdat ik al keer een miskraam gehad heb, dus we houden het nog zeker 1 week stil...wel moeilijk maar ja....

allemaal gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!1

liefs sweety

He sweety ik denk dat we het hier ook gezellig gaan krijgen ik schat dat ik zo'n 5 weken heen ben dus alles is nog erg pril ik heb af en toe wel felle steken onderin de lies maar is volgens mij heel normaal voor de andere meiden zal ik mij nog ff voorstellen ben 28 en heb al 3 zoons 10,9 en 5 en wilden na heel graag een 4e maar hebben lang getwijfeld om bepaalde redenen(geld,vrijheid..)maar heb bij de test al weer een klein traantje weggepinkt.
allemaal veel succes liefs maggie

Hey Natalie,

De tip met de rijstkorrel is erg leuk. Denk dat ik de ouders van beide kanten maar eens uit ga nodigen voor een etentje en het ze dan vertel.
Ben alleen aan het twijfelen of ik het ze nu al vertel of nog een tijdje wacht.
Ben tenslotte pas 4 weken. Kan nog van alles gebeuren.
Heb gisteren ook het negen maanden dagboek gekocht. Leuk om bij te houden tijdens de zwangerschap en later nog eens na te kunnen lezen.
Mijn vriend heeft er ook een leuke boodschap ingezet.
Hoe verloopt jouw zwangerschap?

Heb jij ook soms last van zeurende buikpijn?
Vraag me af of dat normaal is.

Groetjes Marielle

Terug
Bovenaan