Hoi Meiden
Ben eventjes weg geweest maar ben weer terug hoor.
Wen> Ik heb ook mijn eerste vk afspr met (bijna) 9 weken (nl 8wk en 6dgn) op 5 maart.
Helaas kun je dan het hartje nog niet horen, dat kan op zijn vroegst met 12 weken helaas.
Marielle> ook naar de 9mnd beurs geweest lees ik, wij zijn op donderdag gegaan, toen was het al druk moet ik zeggen. Gelukkig zijn je schoonouders wel helemaal happy, kan me wel een beetje voorstellen dat je moeder de situatie moeilijk vind, maar ik hoop dat ze snel bijtrekt en ook kan gaan genieten, zoals de andere al zeggen, het is jullie keuze geweest en als jullie er blij mee zijn is dat het aller belangrijkste en dan trekt je moeder denk vanzelf wel bij, dat moet haast wel als ze de eerste echo foto's van haar kleinkind ziet.
Jessica> vervelend he, dat geuren zo anders ruiken. Ik heb dat ook met smaak, dingen die in normaal wel ok vind vind ik nu heerlijk en dingen als ham voor op brood waar iknorm dol op ben vind ik niet meer eetbaar. Raar iets het menselijk lichaam.
Janine en Mloes> Gefeliciteerd en welkom bij de groep!!
Verder nog even een update van hier. Zoals jullie misschien in mijn andere topic (help) hebben kunnen lezen was ik gister even een zenuwinzinking nabij
Nu gaat het een stuk beter en ik mag morgen al naar het zh voor een echo, zodat ik gerustgesteld kon worden. Rationeel weet ik dat alles goed is hoor, maar ik heb zo'n duiveltje in mijn hooft die maar blijft zeggen dat er iets fout is, erg vervelend, hopelijk is die vanaf morgen weer weg. spannend dus, een vervolg op dit verhaal komt morgen.
Groetjes Natalie