Hoi meiden!
Hoe gaat het met jullie????? De vraag of jullie nog moe zijn hoef ik vast niet te stellen! antwoord is toch ja! hihi
Marielle: jeetje wat een verhaal zeg! Dit is niet niks! Probeer lekker van je zwangerschap te genieten samen met je vriend. En misschien helpt het als je onthoud dat je moeder ook een mens is die het beste met je voor heeft. Hoe jij je nu voelt met je kleine wonder is je buik dat heeft je moeder ook zo gevoeld en het gevoel dat je door vuur gaat voor je kind en alles doet voor hem/haar om te zorgen dat het gelukkig is heeft ze ook! Ze is waarschijnlijk bang dat je verdriet gaat krijgen gezien de situatie, maar uit dit niet op de beste manier. Voor jou erg frustrerend. Misschien helpt het als je het los laat en haar laat zien dat JIJ het wel goed vind trekt ze vanzelf bij, de confrontatie steeds weer aangaan kost jouw alleen maar energie en beter wordt het er niet van. De energie kun je nu veel beter gebruiken, en stres is zeker niet goed nu voor je lichaam! Hoop dat je er misschien iets mee kan! Mijn moeder is ook niet de makkelijkste geweest in het verleden en door zo te denken heeft t mij wel geholpen.
Nathalie: Hoe is het met jou? Het was idd rustig hier zeg! maar meteen even verandering in brengen!!!! Ik stond vandaag eten te koken en had voor het eerst dat ik het vlees zooo enorm raar vond ruiken! mijn vriend even komen ruiken, en het rook toch echt normaal! hihi, erg leuk dit! De middag slaapjes doen me goed! veel minder last van duizeligheid, maar blijf het moeilijk vinden om ook echt te gaan liggen. ALs mijn kleine meid op bed ligt ben ik gewend om door het huis vlug alles te doen, dat het weer lekker schoon is. Dus moet nu echt tegen mezelf zeggen voor het kindje, dan lukt het wel, ogen dicht en vertrokken. Pff heb jij ook zo'n moeite om dat weer helemaal wakker te worden???
Verder voel ik me erg goed! Omdat ik nu meer slaap overdag merk ik echt dat ik me beter voel! De ene dag ben ik wat emotioneler en wil ik nog wel eens snel geïrriteerd raken naar mijn vriend, maar hij weet gelukkig waar het vandaag komt! Af en toe begint er wat misselijkheid te komen, maar nog heel minimaal. Is er al iemand van jullie goed misselijk geweest??????? Verder doe ik vanaf deze week mee met MOEDERS VOOR MOEDERS, een gedoe is het wel, maar zeker een bijzonder gevoel dat je hiermee andere vrouwen met een kinderwens helpen kan! Dus zeker een aanrader!!! Je krijgt dat ook een leuk cadeautje, ik heb een mooi boek gekregen met daarin alles over zwangerschap!
1 vervelend ding is dat ik echt hele vermoeide benen heb! als ik ga slapen maar ook als ik wakker wordt, ik heb dit normaal nooit. Had dit bij mijn 1e zwangerschap ook maar dan veel later in de zs. jullie hier ook last van????
groetjes jessica