Na maanden proberen eindelijk zwanger!!!!!!! uitgerekend rond oktober?

Hoi meiden!

Knuipke: wat vervelend voor je dat je ouders zo reageren, ik hoop dat e bijtrekken. Het is tenslotte jouw keuze. Ookal is het (vinden hun) erg vroeg. Ik ben benieuwd naar de reactie van je schoonouders! hou je ons op de hoogte?

Bianca: vervelend ja die moeheid! maar met een kleine van 2 (ik van 2,5) moet je wel door en heb je weinig tijd om bij je moeheid stil te staan! ben van de week lekker mee middag dutje gaan doen! heerlijk echt een aanrader!

Volgende keer meer over mij, kom nu net van mijn werk terug, gezellig blijven kletsen ben zoooo moe, ik ga nu lekker slapen!

liefs jessica

Hoi Meiden

Wat is het rustig hier??!! Ik moest ons helemaal van onderaan de 2e pagina halen.

Wenwordtmama, Gefeliciteerd met je zwangerschap, spannend allemaal he.
Ik heb het ook hoor, meer krampjes als ik in spanning zit of gewoon druk bezig geweest ben. Bij mij helpt het goed als ik eventjes plat ga liggen, dan zakken ze zo weer weg.

Marielle, Jammer zeg van je ouders, je hoopt toch op een fijnere reactie. Waarschijnlijk trekken ze nog wel bij als ze aan het idee gewend zijn. Het is toch veel belangrijker dat jullie tweeen er helemaal achter staan en er samen voor gaan. Jullie moeten de kleine per slot van rekening op gaan voeden. Wel fijn dat je "zwagers" en nichtje zo fijn reageerde.
Hoe is het afgelopen bij je schoonouders??

Bianca, ik lees dat je ook al zo moe bent, ik denk dat de meeste hier daar over mee kunnen praten. Ik geloof dat iedereen hier waar mogelijk middagdutjes incalculeerd  Ach, ze zeggen dat dat na de 3e maand minder wordt, dan zijn we in ieder geval al op de helft.

Jessica, toch ook maar aan de middagdutjes begonnen, werkt wel he.
Ik heb helaas de laatste dagen weinig tijd ervoor gehad, maar het dan ook wat meer krampjes moeten voorduren. Ga het dus ook maar snel weer oppakken.

Groetjes Natalie

@Nathalie: dankjewel voor je felicitatie! Het is zeker heel spannend, want ik voel wel van alles, maar het duurt nog zo lang voor je zekerheid hebt (klopt het hartje, groeit het goed, is het gezond?). Ik heb 5 maart de intake met de vk, dan ben ik 9 weken. Hopelijk kunnen we dan al een hartje horen! Hoe gaat het met jou verder?

De krampjes zijn er wel nog steeds, ook veel last van rommelende darmen en maag. Maar als ik op vaste tijden eet en mijn rust neem, valt het mee. Wat ook helpt voor de nacht, is een warme kruik mee. Heerlijk! Een middagdutje, hoe lekker ook, zit er voor mij helaas niet in. Ik werk nu fulltime, dus mijn werkgever zal het vast niet op prijs stellen als ik tussen de middag even een uurtje ga liggen haha!

@Marielle: wat vervelend voor je! Het is toch altijd een domper als je ouders in eerste instantie zo reageren. Hoezo vonden ze het vroeg? Door je leeftijd of relatie technisch? Hopelijk trekt dat inderdaad snel bij.

Groetjes, Wen

Oeps, Natalie zonder h natuurlijk!

quote: Wenwordtmama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 14:11:05'));

@Nathalie: dankjewel voor je felicitatie! Het is zeker heel spannend, want ik voel wel van alles, maar het duurt nog zo lang voor je zekerheid hebt (klopt het hartje, groeit het goed, is het gezond?). Ik heb 5 maart de intake met de vk, dan ben ik 9 weken. Hopelijk kunnen we dan al een hartje horen! Hoe gaat het met jou verder?

De krampjes zijn er wel nog steeds, ook veel last van rommelende darmen en maag. Maar als ik op vaste tijden eet en mijn rust neem, valt het mee. Wat ook helpt voor de nacht, is een warme kruik mee. Heerlijk! Een middagdutje, hoe lekker ook, zit er voor mij helaas niet in. Ik werk nu fulltime, dus mijn werkgever zal het vast niet op prijs stellen als ik tussen de middag even een uurtje ga liggen haha!

@Marielle: wat vervelend voor je! Het is toch altijd een domper als je ouders in eerste instantie zo reageren. Hoezo vonden ze het vroeg? Door je leeftijd of relatie technisch? Hopelijk trekt dat inderdaad snel bij.

Groetjes, Wen

Hoi allemaal,

Pff druk weekend gehad.
Zondag naar de negenmaandenbeurs geweest. Was erg druk!!!!
Maar ik heb er mijn ogen uit gekeken.
Daarna nog in Amsterdam een filmpje gepakt en toen weer richting Limburg vertrokken. Was pas midden in de nacht thuis. Merkte wel dat ik die dag eigenlijk te veel gedaan had. Had `s avonds erg veel last van buikkramp .

Mijn moeder is er nog steeds niet blij mee dat ik zwanger ben. Heb pas een half jaar een relatie met mijn vriend. Ik ken hem nu al 6 jaar en al vanaf het begin was er iets gaande tussen ons. Maar ja, nu pas sinds een half jaar echt bij elkaar. Daarbij komt ook nog eens dat zijn ex zwanger van hem is. Maar ja, wij gaan er helemaal voor.
Mijn vader reageert gelukkig wel wat positiever. Helaas zit hij nu vaak tussen de
ruzies van mijn moeder en mij.

Mijn schoonouders reageerden gelukkig wel positief. Mijn schoonmoeder wil al meteen met mij gaan winkelen en heeft al iets voor de kleine besteld.
Dat geeft voor mijzelf wel een beter gevoel.

En met jullie gaat het ook nog allemaal goed zo te horen??

Groetjes Marielle

Hoi meiden!

Hoe gaat het met jullie????? De vraag of jullie nog moe zijn hoef ik vast niet te stellen! antwoord is toch ja! hihi

Marielle: jeetje wat een verhaal zeg! Dit is niet niks! Probeer lekker van je zwangerschap te genieten samen met je vriend. En misschien helpt het als je onthoud dat je moeder ook een mens is die het beste met je voor heeft. Hoe jij je nu voelt met je kleine wonder is je buik dat heeft je moeder ook zo gevoeld en het gevoel dat je door vuur gaat voor je kind en alles doet voor hem/haar om te zorgen dat het gelukkig is heeft ze ook! Ze is waarschijnlijk bang dat je verdriet gaat krijgen gezien de situatie, maar uit dit niet op de beste manier. Voor jou erg frustrerend. Misschien helpt het als je het los laat en haar laat zien dat JIJ het wel goed vind trekt ze vanzelf bij, de confrontatie steeds weer aangaan kost jouw alleen maar energie en beter wordt het er niet van. De energie kun je nu veel beter gebruiken, en stres is zeker niet goed nu voor je lichaam! Hoop dat je er misschien iets mee kan! Mijn moeder is ook niet de makkelijkste geweest in het verleden en door zo te denken heeft t mij wel geholpen.

Nathalie: Hoe is het met jou? Het was idd rustig hier zeg! maar meteen even verandering in brengen!!!! Ik stond vandaag eten te koken en had voor het eerst dat ik het vlees zooo enorm raar vond ruiken! mijn vriend even komen ruiken, en het rook toch echt normaal! hihi, erg leuk dit! De middag slaapjes doen me goed! veel minder last van duizeligheid, maar blijf het moeilijk vinden om ook echt te gaan liggen. ALs mijn kleine meid op bed ligt ben ik gewend om door het huis vlug alles te doen, dat het weer lekker schoon is. Dus moet nu echt tegen mezelf zeggen voor het kindje, dan lukt het wel, ogen dicht en vertrokken. Pff heb jij ook zo'n moeite om dat weer helemaal wakker te worden???

Verder voel ik me erg goed! Omdat ik nu meer slaap overdag merk ik echt dat ik me beter voel! De ene dag ben ik wat emotioneler en wil ik nog wel eens snel geïrriteerd raken naar mijn vriend, maar hij weet gelukkig waar het vandaag komt! Af en toe begint er wat misselijkheid te komen, maar nog heel minimaal. Is er al iemand van jullie goed misselijk geweest??????? Verder doe ik vanaf deze week mee met MOEDERS VOOR MOEDERS, een gedoe is het wel, maar zeker een bijzonder gevoel dat je hiermee andere vrouwen met een kinderwens helpen kan! Dus zeker een aanrader!!! Je krijgt dat ook een leuk cadeautje, ik heb een mooi boek gekregen met daarin alles over zwangerschap!
1 vervelend ding is dat ik echt hele vermoeide benen heb! als ik ga slapen maar ook als ik wakker wordt, ik heb dit normaal nooit. Had dit bij mijn 1e zwangerschap ook maar dan veel later in de zs. jullie hier ook last van????

groetjes jessica

Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.

Als het goed is en ik hoop het mag ik me bij jullie voegen!!
Ik heb vanmorgen een test gedaan, van de kruidvat, en de controlestreep was gelijk duidelijk en langzamerhand kwam er een teststreep tevoorschijn, welliswaar niet zo donker als de c-streep maar toch een streep.Ik heb het echter niet met de eerste ochtendurine gedaan!

Maar toch denk ik wel ergens zwanger te zijn, zonder zwangerschapshormonen komt dat streepje toch helemaal niet tevoorschijn?

Als het goed is ben ik 30 oktober uitgerekend uitgaande van de eerste dag van laatste ongi.

Ik heb vreselijk zere borsten, wat buikpijn soms en pijn in mn rug(nierhoogte),maagzuur,soort "spierpijjn"in mn buik.
Soms ben ik bang dat ik toch ongi ga worden, is dit normaal?

Hopelijk mogen we elkaar op de hoogte houden van alles wat er met ons gebeurd en in oktober allemaal mooie wondertjes op de wereld zetten

liefs Janine(26 Jaar)

Ik mag me nu zeker weten bij jullie voegen, ik ben echt zwanger , vanmorgen weer getest en een dikke vette roze streep!!!Joepie

Volgens de berekeningen ben ik 5 weken zwanger en ben rond 30 oktober uitgerekend.

liefs Janine

Terug
Bovenaan