A
Anoniem
Guest
Hey meiden...
Morgen is het zover, dan gaan mijn vriendje en ik naar de huisarts. We zitten nu in ronde 9 en ik weet dat het allemaal nog veel erger kan, maar het beheerst m'n hele leven zowat. Ik ben van vroeger uit nogal een kwakkelkindje geweest, mijn zussen waren kerngezond en ik had alle allergieën, astma, fibromyalgie, heb een borstverkleining gehad,chronische vermoeidheid, chronisch verkouden enz. enz...Nu zit ik echt in een dip, omdat het zwanger worden nog niet zo gaat als ik zou willen. Ik heb echt zo'n gevoel van: vroeger had ik ook altijd alles en was ik ook het dokterskindje, nu zal dit ook wel niet goed gaan bij me. Iedereen om mij heen wordt vrij makkelijker zwanger en ik denk dan: er moet er toch één zijn die in het medische circuit beland, dat zal ik dan wel zijn. En daar word ik gewoon heel onzeker van. Ik kan er gewoon niet meer lekker van genieten en ben alleen maar bang dat het niet lukt.
Eergisteren ben ik weer ongesteld geworden, nadat ik een dag overtijd was (wat mij nooit overkomt) en allerlei kwaaltjes kreeg. Ik had er een goed gevoel over, maar helaas, het mocht weer niet zo zijn. Ik dacht, we kunnen het nog een jaar proberen, maar straks hebben we maar een klein zetje nodig en denken we over 2 jaar als we alsnog gaan, hadden we nu maar eerder aan de bel getrokken.
Ik wil graag weten wat ons staat te wachten. Ik heb altijd trouw mijn temp. op een cycluskaart bijgehouden, dus dat ligt al klaar zeg maar. Maar doet de huisarts al wat? En wat is de volgende stap? Ik denk dat als ik er wat meer van weet, ik wat rustiger word, want het spookt nu alleen maar door m'n hoofd!
Ook lijkt het me fijn om met een groepje meiden te kletsen die ook in de MM terecht zijn gekomen, om ervaringen uit te wisselen en elkaar te steunen!
Ik hoop snel van jullie te horen!
Liefs Joepie