Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

joepie meid, we zitten duis in hetzelfde schuitje hopelijk komt voor ons het wondertje door icsi

tamara...... we lopen gelijk op ik heb mn nod ook 5 maart eigenlijk zit ik er op te wachten want dan mag ik gaan beginnen met de pil om mn cyclus stil te gaan leggen voor ik begin met spuiten

het is wel vreemd, eerst hoop je maar dat je t niet wordt en is het iedere keer een teleurstelling als je t wel wordt maar nu kan ik haast niet w88 tot het zover is

heel vreemd
om zwanger te worden meot ik eerst weer aan de pil en dan gaan spuiten

maar ja ik heb het er voor over.

joepie nog een tip voor je op het forum als zwanger worden langer duurt is er een topic met overzicht ivf/icsi

kom daar eens kijken misschien heb je er wat aan

liefs suus

Hoi meiden,

Velen van jullie zijn ook al zolang bezig dat ik jullie even wat moed in kom praten....
Een tijdje terug ben ik al eens een keertje hier komen buurten....
Nu, na 2 jaar en 4 maanden en na de 5de IUI ben ik dan eindelijk zwanger!!!
Kop op meiden, het kan echt,
Ik duim voor jullie allemaal, en hoop jullie te zien op het forum voor mama's  in november 2009

Liefs, MOON

hallo meiden ik ben springkikkertje en chat ook al anderhalf jaar hier mee op dit forum! ik heb ff een paar vraagjes! wij zijn nu ook via de gyn aan het probeeren zwanger te worden wij hadden 5 maart onze 1ste af en ik was 12 dagen overtijd maar naa een inwendige echo helaas weer niks te zien!!  ik snap er niks meer van!!en ik ben nog nooit zo lang overtijd geweest! ben nog steeds niet ongi geworden maar ik moet nu  maar wachten tot dat ik ongi wordt voor de bloed onderzoeken pffff ik las hier dat jullie het over een samenlevingstest hebben gehad wat is dat eigenlijk? hoe lang zal alles gaan duuren denken jullie met al die onderzoeken? oh ja mijn vriend moet ook ff een potje brengen met zijn zaadjes net als wat ik bij de rest van jullie ook lees! wat kan ik nog meer voor onderzoeken verwachten denken jullie? ik hoop dat ik nu iets wijzer wordt alvast bedankt!!! groetjes xxxjes springkikkertje

Ha meiden,

na heel heel heel lange en drukke  tijd niet op dit forum te zijn geweest, kom ik weer eens even kijken.(Ik was er ook wel eventjes klaar mee, met het niet zwanger worden)
En daar lees ik prachtig nieuws! Moon van harte gefeliciteerd!!!! Ik wens je erg veel geluk!
gelukkig is de drukte een beetje minder, dus hoop ik van de week even te kijken hoe het met iedereen is..

Ik heb 3 maanden tegen de HSG aan lopen hikken in de hoop dat het niet meer nodig was, vanmorgen gebeld voor een afspraak. Nu morgen eerst weer kweekjes laten maken, omdat de uitslagen van de andere te oud waren.
Daarna gelijk afspraak HSG... Op naar ronde 18..

Groetjes Mutti..

Terug
Bovenaan