A
Anoniem
Guest
joepie meid, we zitten duis in hetzelfde schuitje hopelijk komt voor ons het wondertje door icsi
tamara...... we lopen gelijk op ik heb mn nod ook 5 maart eigenlijk zit ik er op te wachten want dan mag ik gaan beginnen met de pil om mn cyclus stil te gaan leggen voor ik begin met spuiten
het is wel vreemd, eerst hoop je maar dat je t niet wordt en is het iedere keer een teleurstelling als je t wel wordt maar nu kan ik haast niet w88 tot het zover is
heel vreemd
om zwanger te worden meot ik eerst weer aan de pil en dan gaan spuiten
maar ja ik heb het er voor over.
joepie nog een tip voor je op het forum als zwanger worden langer duurt is er een topic met overzicht ivf/icsi
kom daar eens kijken misschien heb je er wat aan
liefs suus
tamara...... we lopen gelijk op ik heb mn nod ook 5 maart eigenlijk zit ik er op te wachten want dan mag ik gaan beginnen met de pil om mn cyclus stil te gaan leggen voor ik begin met spuiten
het is wel vreemd, eerst hoop je maar dat je t niet wordt en is het iedere keer een teleurstelling als je t wel wordt maar nu kan ik haast niet w88 tot het zover is
heel vreemd
om zwanger te worden meot ik eerst weer aan de pil en dan gaan spuiten
maar ja ik heb het er voor over.
joepie nog een tip voor je op het forum als zwanger worden langer duurt is er een topic met overzicht ivf/icsi
kom daar eens kijken misschien heb je er wat aan
liefs suus