A
Anoniem
Guest
Hey meiden!!
Wat fijn, die reacties, al zijn het natuurlijk geen leuke verhalen, ik voel me zo gerustgesteld als ook jullie tegen me zeggen dat het allemaal goed komt!
Patricia, Ik hoop ook echt dat dit het laatste zetje was wat jullie nodig hebben! Het is zo frustrerend als je niets liever wilt en het lukt niet. Maar gelukkig zijn jullie een goede stap in de richting, al was er een vervelende operatie voor nodig! Kan me voorstellen dat je dat na een jaar nog niet had hoor, maar ik ben er zo onzeker over dat ik denk dat dat alleen al heel veel stress met zich mee brengt en er daarom voor zorgt dat het niet zo goed lukt! Nog 2 uurtjes en dan is het zover...spannend!
Snap wel dat het bij iedereen anders is hoor, maar het lijkt me inderdaad ook makkelijker om bij de man te beginnen. Dan kunnen ze dat zekers uitsluiten!
Mama22!!!!! Wat gezellig dat jij hier ook bent! Moet eerlijk zeggen dat jouw verhaal me ook een beetje op het idee bracht om aan te geven dat we wat langer bezig waren dan we werkelijk zijn, hihi!
Wat een naar gevoel is dat he? Dat je echt het idee hebt dat het bij jullie dan wel mis zou zijn! Dat heb ik dus ook!!! We zitten echt precies in hetzelfde schuitje!
Dus jullie moeten nog wel wachten op de uitslag van het sperma-onderzoek? Hoe is je vriendje eronder? Die van mij is nu nog nuchter en laat het allemaal op zich afkomen, maar weet niet hoe dat straks gaat! (oe, krijg toch net een smsje dat vriendje nu ook wel een beetje gespannen is!)
Met kleren uitdoen, bedoel je toch alleen beneden??? hihi, zie me al helemaal naakt liggen daar?! Ik vind zo'n eendebek niet zo prettig! Heb aan het begin van onze relatie voor de zekerheid een soa-test gedaan...bbrrr...wat een rotgevoel...maar goed...rustig ontspannen!
Ik ben nu ongesteld, dus kan zijn dat ze de volgende ronde pas echt wat kunnen doen. Omdat er misschien een wachtlijst is ofzo en dan duurt het langer!
Op welke dag van je cyclus zit je nu?!?!
Nog 1 uur en 3 kwartier, haha! We tellen af! Al zal onze huisarts toch niet veel zeggen! Heb het er met een collega over gehad, had het toch best moeilijk en ze vroeg waarom ik naar de huisarts moest (het is toch niet ernstig?) en toen kwamen de waterlanders...zij heeft me ook gerust kunnen stellen, want zij had een vriendin en het zaad van haar man was niet goed en er waren ook nog heel veel oplossingen voor! Gelukkig maar!
Meiden, ik laat jullie weten hoe het ging!
Fijne dag!
Liefs Joepie