Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

de gyneacoloog wou me niet langer laten wachten wat is nod precies want daar ben ik nog niet over uit ik kom uit arnhem.
voorheen woonde ik in eindhoven.en daar wouden ze mij dus niet helpen
maar het is idd altijd hetzelfde gezeur ze zeggen je bent te zwaar hier te kort en daar te breed.
voorlopig ben ik al aardig wat kiloos op eigen kracht kwijtgeraakt maar meer lukt niet.
ik bne nu nog zo een 15 kg te zwaar.
gelukkig heb ik een hele lieve gyneacoloog die me hele maal begrijpt.

liefs suus

Nod is de dag waarop je eigenlijk ongi moet worden, maar dit natuurlijk niet de bedoeling is. Wel knap van je hoor dat je al behoorlijk wat kilo's op eigen kracht kwijt bent gekomen. Ik heb er echt het karakter niet voor. Ik geniet te veel van alle wijntjes en speciaal biertjes en kaasjes e.d. Ik zeg altijd maar zo....als ik alles moet laten wat ik nu wel doe en als ik zwanger ben niet mag, dan zal ik tijdens mijn zwangerschap wel behoorlijk afvallen. hahahaha.

Fijn dat je in arnhem wel begrepen wordt. Heb je daar een vrouwelijke gyn?? Had je in eindhoven ook een vrouwelijke of niet?

Meis ik ga naar bedje toe, want mannetje is moe. Ik spreek je morgen weer. Kijk onderaan alle berichtjes, dan vind je vanzelf wel dat lijstje en zie je wat je mag/kan invullen.

Groetjes en een dikke kus mama23

@ mama23 wat onwijs balen zeg dat je zo lang moet wachten op je hsg
hopelijk komt er een plekje tussendoor vrij zodat je niet zo heel lang hoeft te wachten

@ Suus welkom hier ik schrijf zelf ook nog niet zo heel lang mee
Maar 5 jaar zeg dat is al een poos
Hopelijk ben je snel zwanger na de 1e iui poging

Hier weinig nieuws nog 2 dagen tot NOD
Ik voel voor de rest weinig normaal heb ik 2 dagen van tevoren al wat licht bloedverlies bij afvegen maar nu hellemaal niks
Ik ga pas van het weekend testen dus dan weet ik meer

Ik gaat me bedje opzoeken want ik ben moe

Liefs Tamara

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Joepie                 25 jaar        10e ronde - 1e kindje                 30-11-08 (28 dgn)
Mutti                        27 jaar        14e ronde - 1 kindje      +/-03-12-2008 (28 dgn)

Mamma22,  23 jaar       10e ronde -  1ste kindje          07-12-08 (28 dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje           12-11-08 (28 dgn)
Tamara                   29 jaar         13e ronde-2e kindje                                13-11-08(28dgn)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd.....

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend op: juli '09

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23

Maandag of dinsdag naar afd. Gyn. om een afspraak te maken voor het HSG onderzoek.

Joepie
18-11 eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti
Half nov. 2e poging samenlevingstest
24-11 afspraak gyn voor alle uitslagen

Tamara
10-11 bloedprikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden
cd 3 bloedprikken en inwendige echo
Zaad inleveren

hoi Tamara,

spannend zeg dus als je niet ongi wordt dan een test doen.
ik duim voor je

wij hopen ook spoedig op positief resultaat van de IUI 20 november moet ik komen voor een eitjes echo dan weten we meer.
groetjes suus

Hallo!!

2 meiden op het wachtbankje.... Gwen en Tamara, succes en de duimen gaan weer even overwerken...
Suusjuh, wat een tijd zeg...
Als ik het goed begrepen heb, zijn jullie dus al 5 jaar bezig, maar hebben jullie sinds kort pas iemand gevonden die jullie wilde helpen.. Wat lopen er ook een eikels rond..

Wij hebben 18 november weer een afspraak voor de samenlevingstest.. Nu nemen we er maar een beetje tijd voor, want haastige spoed is zelden goed. Zoals de vorige keer wel bleek..
Nu maar hopen dat het wel goed gaat..

Meiden allemaal een leuke avond gewenst!!!

x

idd mutti wat een eikels he gelukkig is mijn huidige gyn een vrouw die me wel begrijpt en die zag hoeveel het me deed en dat ik er doorheen zat.
inmiddles 2e dag clomid gehad en heb het steeds maar koud hierdoor pfffffff
nog 3 dagjes en dan ff afwachten paar daaggies en dan hopen we maar dat ik genoeg grote eitjes heb.

Vandaag weer ongi geworden
Wat baal ik ervan zeg ben vandaag echt emo
Zo maar het ziekenhuis bellen voor de 3e cd echo
en dan   gaat het allemaal echt beginnen je blijft toch hoop houden dat je de mmm
niet in hoeft

Hoe is het met de andere dames?

Tamara

Terug
Bovenaan