Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Hey meiden,

Hier nog steeds geen rd'tjes. Ik zie ook nog geen roze afscheiding of niks. Ohhh ik houd het echt niet meer. Ben de hele tijd in staat om naar de winkel te gaan om een test te kopen. pfff zenuwen gieren door mijn lijf.

Ben toenstraks nog ff naar de kerk geweest om een kaarsje te branden. Nou maar hopen dat het werkt.

Ohhh meiden.....help me!!!!!

Gister had ik de hele dag hoofdpijn en vandaag weer niets. Kheb ook al aantal dagen geen buikpijn meer, maar ben wel snel moe. Tepels vallen ook wel mee. Kheb echt geen idee. We gaan maar van een volgende ronde uit, maar ik ben zo nieuwschierig!!!!!!!!

Jullie horen snel weer van me!

Kus mama23

hey mama...

als je het niet meer uithoud, ren naar de winkel en koop bij kruivat 2 doosjes testen... ( dubbele) kan je vandaag testen, als ie nog negatief is dan ben je er wel weer even klaar mee... en als er maandag nog geen rd'tjes zijn, dan heb je er nog 3 in huis.. Dan kan je maar aan testen.. Het helpt geen bal natuurlijk, maar wie weet heb   je geluk..
Ik test in deze gevallen maar gewoon, dan is die onrust er weer even uit..
Succes!!!

Hey mutti,

Ik heb je advies opgevolgt (had het anders toch wel gedaan  ) en ben net gaan testen. Helaas zoals verwacht natuurlijk negatief.

Het dee me meer dan ik had gedacht. pfff voel me best wel ellendig nu. Morgen zal ik me wel weer beter voelen. Ik hoop gewoon niet dat ik weer een week overtijd ben en dan ongi wordt. Ik wordt het dan liever morgen en dan kan ik misschien aan het einde van komende week meteen dat onderzoek doen. Jah of ik moet natuurlijk volgende week erachter komen dat ik zwanger ben.

Meiden, ik ga lekker uiteten met vriendinnen.

Kus mama23

Onze Joepie heeft ff geen beschikking over laptop en pc boven heeft kuren en ff geen internet. Ze heeft me gevraagd om dit ff te melden en jullie fijn weekend te wensen.

Liefs Nathalie

Mama 23 ik blijf gewoon voor je duimen dat je over een paar dagen een
super vette positieve streep heb op je test
Joepie balen dat je laptop kuren heeft ik zou gek worden als me laptop kapot is

Hoe gaat het met de andere????

Hier weinig nieuws Maandag bloedprikken
En dan donderdag mijn nod ben benieuwd wanneer de ongi komt
of liever natuurlijk niet

Fijn weekend nog verder

Tamara

Hey meiden,

Hier slecht nieuws. De rd'tjes hebben zich vannacht laten zien. Zo raar he. ik heb dit nog nooit gehad. Ik had wel al dagen van te voren die buikpijn, maar ik heb normaal gezien altijd roze verlies en ik ben het nog nooit 's nachts geworden. Normaal gesproken altijd overdag. Maar goed ze zijn er nu eenmaal en optijd.

Morgen maar de afd. Gyn. bellen om te vragen of ik dan mag langskomen of dinsdag. Dan kunnen we een afspraak maken voor die kl*te onderzoeken. pfff ben echt beetje down nu, al had ik dit wel verwacht.

Sorry meiden voor dit ego berichtje.

kus mama23

p.s. dames bedankt voor het duimen.

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Tamara               29 jaar       +/- 13 ronde - 2e kindje          13-11-08 (28 dgn)
Joepie                 25 jaar        10e ronde - 1e kindje                 30-11-08 (28 dgn)
Mutti                        27 jaar        14e ronde - 1 kindje      +/-03-12-2008 (28 dgn)

Mamma22,  23 jaar       10e ronde -  1ste kindje          07-12-08 (28 dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje           12-11-08 (28 dgn)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd.....

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend op: juli '09

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23

Maandag of dinsdag naar afd. Gyn. om een afspraak te maken voor het HSG onderzoek.

Joepie
18-11 eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti
Half nov. 2e poging samenlevingstest
24-11 afspraak gyn voor alle uitslagen

Tamara
10-11 bloedprikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden
cd 3 bloedprikken en inwendige echo
Zaad inleveren

mama23 wat onwijs balen zeg dat je ongi bent geworden
Je houd toch hoop dat je niet verder hoeft met de onderzoeken
Weet je al wanneer je moet voor de HSG

Hier vanmorgen eerst naar de tandarts geweest en me verstandkies moet er uit brrrrrr
gaat 1 december gebeuren
en ik heb sinds een paar dagen last van geirriteerd tandvlees
Hopelijk een kwaaltje als voorbode op een zwangerschap

Daarna wezen bloedprikken in het ziekenhuis
Dus het is nu voor mij afwachten Donderdag me NOD
als ik Zondag nog niet ongi ben ga ik pas testen omdat soms me cyclus wat langer is
en dan als ik ongi word op cd 3 terug voor bloedprikken en echo

Hoe gaat het met de andere dames?????

Tamara

Terug
Bovenaan