A
Anoniem
Guest
Hey girls,
Vandaag naar de gyn. geweest. Mijn bloeduitslag van afgelopen cyclus was goed. Dat wil dus zeggen dat het eitje genoeg hormonen heeft om de 2e helft te doorstaan en dus zich kan innestellen. Goed dus dat was positief, maar toen...........
We wilden een afspraak gaan maken voor volgende week, maar wat bleek....alles was volgeboekt!!!!!!!!
AAAAAAAAHHHHHHHHHHH dan krijg je er toch wat van he. Weet je wat dat nu inhoud....dat ik pas 11 DECEMBER voor dit onderzoek kan en mag gaan!!!!!!!!!!!!!!!
Ik baal echt zo enorm he. Ik was er zo vanuit gegaan dat ik volgende week terecht kon. De enige optie die er nog is, is dat ik a.s. woensdag bel om te vragen of er voor a.s. donderdag iemand is uitgevallen en dan kan ik komen. Tenminste als ik niet meer ongi ben. En zo kan ik dat volgende week ook doen. Ik hoop dus dat er iemand uitvalt.
Als ik van te voren had geweten dat ze maar 1x in de week (op donderdag) 2x een echo maken, dan had ik vorige keer al deze afspraak gemaakt.
Ohh meiden ik voel me zo kl*te he. Ik had echt gehoopt dat ik tegen de kerst onze kerstkaarten kon beschrijven met die...die en ???????????
pfff kga lekker op de bank balen.
Kus mama23