Nachtluier?

Huismus

New member
<p>Hoi! <br />Wat is jullie advies/ervaring mbt nachtlueirs? Ons zoontje plast sinds een aantal dagen flink in de nacht en slaapt ook wat langer als anders. Nu was hij vanmorgen gewoon rond de normale tijd wakker, maar toch een natte romper en pyjama door een flink verzadigde luier. Hij is nu 21 maanden en draagt maatje 4 Kruidvat luier tot 18 kg. Dus zou voldoende moeten zijn.</p><p>Of zal ik toch moeten kijken voor een nachtluier? Ik verschoon hem meestal een uur voordat hij gaat slapen ‘s avonds...</p>
 
Mijne meisje is wat jonger maar lekt van voor door, randje krult op der buikje om op 1 of andere manier, we gebruiken Kruidvat 4, maar ze hebben ook 4+ heb gehoord dat die oke zijn voor de nacht dus die wil ik testen.
 
Mijn zoontje is 14 maanden en draagt Snachts al maat 5 van Kruidvat. Ook altijd een flink verzadigde luier. Dus ik zou een maatje groter pakken mits deze redelijk goed past
 
Mijn zoontje (nu 21 maanden) lekte vanaf 10 maanden bijna elke nacht door. Ik gebruikte ook altijd Kruidvat luiers. Bij toeval had ik een keer luiers van de Aldi en hij lekte ineens niet meer door! Hier dus luiers van de Aldi sindsdien. Wel moeten we ook met die luiers op tijd overstappen naar een maatje groter voor de nacht. 
 
Hier een zoontje van 15 maanden en hij draagt 's nachts een Pampers baby-dry maat 5 anders is het 's ochtends standaard een natte romper/slaapzak. Wij verschonen overigens ook nog eens om half 10 's avonds standaard, hier wordt hij niet wakker van. Hij slaapt wel lang (circa 13 uur gemiddeld) dus hij redt het gewoon niet met één luier. 
 
Kruidvat 4+ of maat 5! Met 21 maanden lijkt maat 4 me wat krap? Ik werk in de kinderopvang en eigenlijk dragen alle kindjes vanaf 15-18 maanden maat 5.
Mijn jongste dochter is nu 16 maanden en draagt Kruidvat 4+. Maar we zijn met het laatste pak bezig, binnen 2 weken schakelen we over naar maat 5. Ze weegt 12kg.
 
Mn zoontje is ook 21 maanden, was de laatste dagen met pampers baby dry 5+ nat sochtends, dus nu maat 6 en weer droog!
dus maatje groter nemen!
Mn zoontje plast savonds voor het slapen op de wc, drinkt na half 6 niks meer en plast alsnog onwijs veel...
De + maatjes hebben extra absobtiemateriaal..
 
Terug
Bovenaan