Nachtluier?

Altijd een maat groter nemen voor de nacht. Ook kan het soort luier helpen. Dat is vaak even een zoektocht. Overdag gebruiken wij premium protect van pampers en in de nacht een maat groter babydry van pampers. 
 
Zou zeker een maat groter nemen. En verschonen als hij naar bed gaat. Scheelt weer wat plasjes. 
Mijn oudste is 20 maanden en draagt overdag 5+ of 6 en in de nacht 6+. Hij drinkt en plast heel veel, dus een kleinere luier is zo verzadigd. Hij is lang en smal en lekt nooit door met de grote luiers
 
Maat 4+ of 5. En als hij zoveel plast zou je hem nog kunnen verschonen als je zelf naar bed gaat. En hem niet meer teveel drinken geven zo'n 2 uur voordat hij naar bed gaat kan ook helpen. 
 
Onze dochter werd ook een tijdje nat wakker in de ochtend, wat bij ons goed werkte was een normale luier met een luierbroekje in een maat groter, eroverheen.
 
Mijn dochter is nu 1.5 en draagt overdag meestal die van Kruidvat maat 4. (Passen trouwens nog prima. Zitten nog best ruim)
Maar voor de nacht krijgt zij een pampers baby dry broekje aan (ook maat 4). 
Deze heeft ze al heel lang voor de nacht en ze lekt eigenlijk nooit door. Heeft deze zo'n 12 uur aaneen aan. 
 
Mijn zoon is 13 maanden en een flinke jongen, eet en drinkt veel. Ik had altijd 4+ van Kruidvat toen opeens was ie elke ochtend nat. Ben ik om 22.00 u als ik zelf ging slapen hem gaan verschonen, wat goed werkt, hij wordt niet wakker, maar steeds vaker (vooral als ik vroeger ging slapen) had ie nog helemaal niet geplast in zijn luier. Overstappen naar maat 5 werkte niet, heb nu maat 5+ ontdekt en dat is een aanrader.
 
[quote quote=10383165]Onze dochter werd ook een tijdje nat wakker in de ochtend, wat bij ons goed werkte was een normale luier met een luierbroekje in een maat groter, eroverheen.[/quote]Goeie! Ga ik ook proberen!
 
Terug
Bovenaan