Nachtluier?

Helaas is een maat groter en de + variant nog niet de oplossing voor mijn zoontje van 13 maanden, nog steeds alles nat in de morgen. 'S avond nog een keer verschonen zie ik niet zitten omdat hij dan echt wel wakker wordt. 
Ons zoontje ligt veel op de buik te slapen wat het nog versterkt denk ik. 
 
Helaas is een maat groter en de + variant nog niet de oplossing voor mijn zoontje van 13 maanden, nog steeds alles nat in de morgen. 'S avond nog een keer verschonen zie ik niet zitten omdat hij dan echt wel wakker wordt. 
Ons zoontje ligt veel op de buik te slapen wat het nog versterkt denk ik. 
 
Hoi

Mijn zoontje is bijna 13 maanden. Een buikslaper en krijgt zijn pamper tegen 18.45 aan en verschoon ik hem tussen 7.00-8.00 weer.

In de eerste maanden lekte hij regelmatig door snachts. Ik kwam er toen achter dat er nachtluiers bestonden haha. Sinds ik die gebruik heb ik nooit geen lekkage meer gehad. Dezelfde maat als overdag, totdat de nachtluier te krap wordt.

Ik gebruik pampers premium protection overdag nu maat 3, (7,8kg en 72cm). Ja het is nog een ukkie. Maat 4 pampers baby dry. Dit gaat goed.
Als de pamper nog iets te los zit, dan plak ik het wat kleiner en sla ik de bovenkant om.

Geen lekkages meer en dik tevreden.
 
Wat bij ons echt hielp: een luier broekje. (Wel een maatje groter ook)
Omdat ons ventje op de buik slaapt ging een gewone luier open staan door alle plas. Een luier broekje blijft om de buik zitten door het stiek.
Voor ons de gouden tip!
 
Ook hier elke ochtend een door gelekte wegwerpluier een nat rompertje en een nat bedtje ook zeer ernstig luieruitslag
Met open billetjes.
Nu willen wij over gaan op wasbare luiers voor overdag , maar ook wasbare nacht luiers.
 
Terug
Bovenaan