najaar 2004 moeders?

Heel vervelend dat het niet werkt. Ik zou het ook wel leuk vinden om
ervaringen uit te wisselen. Ik ben trouwens Willemijn en sinds 17
november de mama van Xander.

Ik heb het zojuist nog geprobeerd, maar het lukt echt niet om er een bericht op te plaatsen.



Groetjes

Willemijn

 
Werkt het nu zo dan wel?

Ik heb in ieder geval ook een test gestuurd naar het najaarsforum maar ik weet niet of dat nu gelukt is. Sjonge jonge wat een gedoe ineens.

Groetjes,
Rosanne
 
quote: Rosanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2005 15:45:03'));

Werkt het nu zo dan wel?

Ik heb in ieder geval ook een test gestuurd naar het najaarsforum maar ik weet niet of dat nu gelukt is. Sjonge jonge wat een gedoe ineens.

Groetjes,
Rosanne



 
Hoi allemaal

Het staat er nog in ook nog. De vorige keer kopieerde ik nl een berichtje... Heel handig dat ze alles ineens omgooien. Als ik ergens ''kriegel' van kan worden is het wel van een computer die niet doet wat ik wil. Volgens mijn man geef ik dan niet de juiste opdrachten...(grr!!)

Ik kan ook al onze vorige teksten niet meer vinden en daarin stonden de sites van jullie mannekes en die had ik nog niet opgeslagen. Geven jullie ze nog een keer?

Hoe gaat het met iedereen vandaag?
Nog een dagje en dan hebben we weekend. Ben ik weer lekker de hele dag bij Raff. Voor het werk is drie dagen werken  fijn, maar t.o.v. Raff vind ik het soms (lees; vooral nu) erg lang.
Ik heb dan 's avonds de neiging om hem uit z'n bed te halen om lekker te knuffelen, maar ja dat is natuurlijk ook niet de manier.

Ik ga nog even wat schriften nakijken, indien ik jullie niet meer 'spreek' voor het weekend wens ik jullie nu alvast een fijn weekend!

Groetjes Clau
 
Ik moet wel wennen aan de nieuwe vormgeving.

Heb najaarsmoeder ook al geprobeerd, maar doet het dus nog steeds niet???

Mijn weekend is begonnen. Lekker genieten van mijn dochtertje.
Heb deze week nu twee dagen gewerkt. Ik mis haar best wel.
 
Terug
Bovenaan