najaar 2004 moeders?

Ze hadden het beter zo kunnen houden als het was, en dan gaan ze nog alles omgooien ook pfffff, ik kon ook begin 2005 niet op of ligt dat nu weer aan mijn pc?
 
Schiet niet op zo.

Laat je maar lekker verwennen bij de kapper. Wel handig dat je familie kapper is.

Kwijlen jullie baby's nou ook zo? De mijne kwijlt sinds een maand en soms heeft ze ook hele  rode wangetjes. Ik dacht dat haar tandjes zouden doorkomen, maar ik voel nog steeds niks. Hmm...
 
Zo dames,

Daar ben ik dan weer. Hele ochtend vergadering gehad. Laatste dagje en dan lekker weer drie daagjes vrij. Ik hoop dat het zondag een beetje mooi weer wordt zodat ik met Quentin lekker kan wandelen in de sneeuw. Het is inderdaad jammer dat hij nog niet op een sleetje kan of zo. Ja, ik kan de maxi cosi wel op een sleetje binden maar dat heeft hij toch niet door! Haha.

Wat een gedoe zo hè? Ik heb nog niet eens de uitleg gelezen. Vond ik allemaal veel te veel gedoe. En inderdaad dat hebben we te danken aan de hormonen van de zwangere dames.

Mooi kleurtje hè? Ik ben helemaal groen fan. Quentin krijgt dat af en toe ook over zich heen. Heeft mama weer groene kleertje gekocht. Het is dan net een kikkertje. Hihi.

Quentin kwijlt ook sinds een tijdje en heeft ook hele rode wangen en sabbelt op zijn handje en vingertjes. Ben benieuwd. Vanaf wanneer zouden ze dan tandjes kunnen krijgen?
Morgen begin ik met het fruithapje. Ik ben heel benieuwd. Zwemmen doen we nog maar niet omdat hij nog flink verkouden is.

Vanessa, wat ga je doen met je haar? Gewoon puntjes of echt een ander kapsel?

En de nieuwe dames: welkom! Leuk, hoe meer meiden des te meer we van alles kunnen uitwisselen.

Groetjes,
Rosanne, mama van Quentin
 
Jeetje, wat een kleur. Lijk nu wel een schele kikker. Wel moeilijk lezen hoor.

Wat doe jij voor werk als ik vragen mag?

Volgens mij krijgen kindjes vanaf 6 maanden tandjes, maar er zijn er ook die vanaf 4 maanden tandjes krijgen. Sommige baby's worden zelfs met tandjes geboren.

Hoor graag hoe Quentin zijn eerste fruithapje heeft ervaren. Waar begin je mee? Met banaan? En geef je een potje of vers. Ik ben van plan om vers te geven, maar potje is wel lekker makkelijk.
 
hoi allemaal,

Net terug van de kapper. Puntjes eraf en de uitgroei laten bijverven. Durf eigenlijk nooit iets spannend ermee te doen.

ben ook erg benieuwd naar Quentin zijn eerste hapje fruit. Vergeet de camera niet, Rosanne.

Ik maak het fruithapje altijd zelf. Gewoon met de staafmixer een banaantje of banaantje met peer. Eerst maar eens wennen daaraan dan de rest. De groenten eet Rick wel uit een potje....

Waar wonen jullie allemaal. Volgens mij wonen we allemaal verspreid door nederland. Ik zag dat Rosanne uit Arnhem komt. Ik zelf woon op Kaageiland. Dat is in de buurt van Leiden.

Ik vind het forum wel gezellig. Ik ben de eerste uit onze vriendenkring die een kindje heeft, dus iets aan iemand vragen zit er niet bij. Ben erg blij met jullie!!!

groetjes Vanessa
 
Ik begin met peer uit een potje. Dat heb ik al staan (uit die babydoos!) Ik begreep dat dat het beste is voor de darmpjes en dan gewoon 1/3 van de inhoud, drie dagen lang en daarna ga ik over op wat anders en zo wil ik het opbouwen de komende tijd. Hopelijk gaat dat goed!

Mijn moeder belde net: Quentin had voor het eerst geschaterlacht! Ja hoor! Tegen m'n moeder! Straks zegt hij mama voor het eerst tegen haar hahaha. Nee, leuk! Ik ben heel benieuwd of hij dat vanavond ook doet! Tot nu toe waren het alleen heel veel lachjes zonder geluid!

Een ander vraagje: weet iemand ergens een weekendbedje in de aanbieding? Die van Etos is bij ons overal al uitverkocht en we hebben er eentje nodig.
Alvast bedankt voor de tips!

En ik vind het ook heel leuk om met elkaar zo te mailen. Gezellig!!

Groetjes,
Rosanne
 


Oh ja, Irene, ik ben werkzaam in een combinatiefunctie  personeelsadviseur/ beleidsmedewerker  bij een ingenieursburo. Ben momenteel bezig met diverse beleidsplannen te schrijven voor dit jaar. Ja, normaal doe ik dat in januari maar toen was ik er niet....... (hihi). Het is een ontzettend leuk bedrijf met merendeel mannen. Een heleboel zijn reeds vader dus gelukkig kan ik veel advies bij hun inwinnen. Best grappig om het met mannen te hebben over je kind i.p.v. met je vriendinnen etc.




Groetjes,
Rosanne
 
Deze kleur groen is beter te lezen Rosanne..............

Leuk he die schaterlachjes. Rick doet het al een tijdje, en echt keihard. Ook als ik gewoon in een tuincentrum loop ofzo....... heel leuk.

Groetjes Vanessa
 
Terug
Bovenaan