Zo dames,
Daar ben ik dan weer. Hele ochtend vergadering gehad. Laatste dagje en dan lekker weer drie daagjes vrij. Ik hoop dat het zondag een beetje mooi weer wordt zodat ik met Quentin lekker kan wandelen in de sneeuw. Het is inderdaad jammer dat hij nog niet op een sleetje kan of zo. Ja, ik kan de maxi cosi wel op een sleetje binden maar dat heeft hij toch niet door! Haha.
Wat een gedoe zo hè? Ik heb nog niet eens de uitleg gelezen. Vond ik allemaal veel te veel gedoe. En inderdaad dat hebben we te danken aan de hormonen van de zwangere dames.
Mooi kleurtje hè? Ik ben helemaal groen fan. Quentin krijgt dat af en toe ook over zich heen. Heeft mama weer groene kleertje gekocht. Het is dan net een kikkertje. Hihi.
Quentin kwijlt ook sinds een tijdje en heeft ook hele rode wangen en sabbelt op zijn handje en vingertjes. Ben benieuwd. Vanaf wanneer zouden ze dan tandjes kunnen krijgen?
Morgen begin ik met het fruithapje. Ik ben heel benieuwd. Zwemmen doen we nog maar niet omdat hij nog flink verkouden is.
Vanessa, wat ga je doen met je haar? Gewoon puntjes of echt een ander kapsel?
En de nieuwe dames: welkom! Leuk, hoe meer meiden des te meer we van alles kunnen uitwisselen.
Groetjes,
Rosanne, mama van Quentin