najaar 2004 moeders?

Oh! Ik ben heel benieuwd hoe dat dan klinkt! Lachen! Loop je daar en dan klinkt er opeens een keiharde lach uit de maxi-cosi (bij wijze van spreken dan). Zie het al echt voor me!

bah, pas 4 uur! Ik wil naar hem toe!

Vanessa, sneeuwt het al weer in het Westen? Het zou van jullie uit gaan sneeuwen dus ik ben erg benieuwd. Hier is het nog droog!
 
Begint hier toevallig net te sneeuwen,

nog even doorzetten, je kan zo weer lekker naar je ventje. Hopelijk gaat hij vanavond even uitgebreid naar jullie lachen.......................fijne avond en weekend

Groetjes Vanessa
 
Hoi hoi,

Daar ben ik weer. Merel lijkt steeds verkouder te worden. Als ze niest,  vliegt het snot in het rond  (ja sorry, klinkt vies).

Het sneeuwt hier alweer een paar uur. En hier is in Den Haag. Ik werk ook in Den Haag op een ministerie als beleidsmedewerkster. Ik ben pas 2 dagen begonnen met werken en ik moet alweer heel veel doen en op korte termijn stukken aanleveren.

Merel ligt nu in haar box te zingen en te bellenblazen. Lachen is dat.
Ze schaterlacht al een hele tijd, vooral als ik haar kietel. Dan komt ze echt niet meer bij. Erg aanstekelijk.  Ze is echt heel lief. Ze huilt alleen maar als ze honger heeft.

Misschien dat ik van het weekend ook met het potje uit de babydoos ga beginnen.
Jullie horen het wel.

Ook ik vind het leuk en gezellig om met jullie te forummen.
 
Terug
Bovenaan