najaar 2004 moeders?


Hoi Hoi allemaal,
Ook ik ben een oktober mama, mijn dochtertje is de 24 ste geboren.
Ik vind deze site er inderdaad ook niet makkelijker op geworden.
Moet natuurlijk ook nog ffies kijken hoe het allemaal werkt.
Ik wens iedereen een heel fijn weekend.
Vinden jullie die sneeuw ook zo gezellig.
Nou groetjes suzan

 
Wat is dit nou???????????? Ik ben een dagje weg en alles is anders.
Dus dit hebben we te danken aan die ruziende zwangere vrouwen op het
zwangerforum. Bedankt! Ik vind het maar raar lezen zo.

Maarja, Vandaag maar niet gaan zwemmen. Het is bij ons nog min 12 buiten. Veel te koud voor Rick en ik kan vanmiddag naar de kapper (mijn vader en zwager zijn kapper, handig hoor). Dus mijn moeder past lekker op.

Jammer dat je tijdens je bericht niet meer terug kan lezen wat  de andere hadden geschreven. Ik wilde de nieuwe mama hierboven welkom heten op onze eigen gemaakte najaarsmoeders site maar weet nu niet meer hoe je heet...............

Groetjes Vanessa
 
Hoi Vanessa,

Wordt wel een kleurig en vrolijk geheel.
Doet najaar 2004 moeder het nou???

Merel is verkouden, maar gelukkig is ze nog vrolijk en heeft ze er nog geen last van.
Vandaag maar niet met haar naar buiten.

Jij geeft toch al fruit en groentehapje? Hoe zit het nu met zijn ontlasting? Ik hoor vaker dat baby's dan moeilijker kunnen poepen. Ik twijfel nog of ik al ga beginnen.
 
haha.....................

Ja zijn darmpjes moesten even wennen. Maar dat was een dagje en wij geven hem al twee schepjes Omneo door zijn eten omdat hij eerder ookal moeite had.

Zielig he kleine kindjes die verkouden zijn. Moest gisteren een heel eind reizen, alleen maar file gehad. Gelukkig lag rick lekker te slapen in zijn Maxi Cosi.
Jammer he dat ze nog te klein zijn voor op de slee...........

groetjes Vanessa
 
Terug
Bovenaan