*** Najaar 2008 stoppers ***

A

Anoniem

Guest

Ons nieuwe topic is geopend!

Dit is het vervolg op het topic 'Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?'

Heel veel klusplezier voor iedereen en we hopen op een heel vruchtbaar topic!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 november

Toppertje
29
20 oktober

NOD                                

Leeftijd                      

Kindje                

Ronde                      

NOD Oktober

Mart
23
1e
1e
26

MMWS
24
1e
2e
31

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Sonica
31
1e
1e
5

Oeps
28
2e
2e
5

Suusmama
34
2e
3e
7

Baby77                                          
31
3e
2e
10

SanPap
24
1e
1e
17

Potjeongeduld
23
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Ikke
24
1e
3e
23

Mama2006
28
2e
6e
25

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45

Ik vind het een prima titel!
Wow zeg hebben we het hele topic al vol!
Gaaf...
Meiden allemaal veel succes.. dat er in deze 700 berichten maar een hoop zwanger mogen worden..

Wij willen idd weten wat het wordt. Maar houden het wel voor onszelf hihihi.

Ik ben blij dat je er weer wat rustiger in staat.. kan me voorstel dat je er van baalt.

Ben benieuwd hoe het allemaal loopt voor je.. volgens mij moet je alleen aan een aantal eisen voldoen voor je een VAR verklaring krijgt. Maar dat merk je dan wel vanzelf.

hier gaat het wel. helaas vandaag wel weer wat misselijk.. maar ja.. kan niet alles hebben. 3 misselijk vrije dagen in de pocket.

Sonica.. ik voelde mijn eisprong ook niet. Was blij met ovulatie testen.

Liefs Jazzie

Dag dames!!

Ikke, Mooie topic naam, hebben wij "mijn"topic maar mooi volgekletst!
Wat fijn dat je weer wat geruster bent over het hele scriptiegebeuren meid.
Het is ook niet niks, je wilt er graag vanaf zijn en dan gebeurt er zoiets.....

Jazzie, misschien is dit even weer een misselijk dagje en zitten er vanaf nu steeds meer van die misselijkheids-vrije dagen tussen...ik hoop het voor je!

Hier gaat alles zijn gangetje, alhoewel ik wel een  zéér verdachte pijn in mijn onderrug voel. Als ik zit, voel ik het en als ik opsta heb ik er héél veel last van.
De pijn zit bij mijn bekken......pfff, straks ben ik toch zwanger geworden van die ene keer!
(in die week voor ons besluit hebben wij nog 1x geklust maar dat was na mijn weten ruim voor mijn ei).....
Ik ben ook nog niet ongi, mijn vorige cyclus zat op 34 dagen dus ik moet nog wachten tot 6 november a .s.

Ik moet zo naar de kapper om puntjes te laten knippen, mijn zoontje is voor het eerst een hele dag naar de kinderopvang.....ik heb de middag dus heerlijk voor mijzelf. Het is wel heel raar hoor om opeens tijd voor jezelf te hebben, heb net vanuit het werk boocschappen gedaan en een beetje schoongemaakt.....fijn!

liefs Connie

oe wel spannend Connie!
Tja als het zo is.. dan moet je maar zo denken.. zo heftig als het was kan maar 1 keer! en dan gaat het nu allemaal meevallen!
(kun je ook niet meer twijfelen)
Maar dan zou ik wel een keer met iemand praten.. Je moet toch de dingen goed zien te verwerken. Anders blijf je hier natuurlijk tegen aan lopen.

Ik denk aan je! Liefs Jazzie

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jessica en ik ben 24 jaar oud, ben in juli getrouwd met Marcel en ik heb een zoontje Darren van 3,5 uit een vorige relatie.

We zijn 4 oktober met de pil gestopt en hopen snel zwanger te worden.

Ik heb het vorige topic een beetje gelezen en het lijkt me leuk om mee te kletsen hier.

Groetjes Jessica

Ha meiden,

Ikke, een geweldige naam voor een nieuw en hopelijk zeer vruchtbaar topic..

Mart, heb je al getest!!! Het wordt wel erg spannend hoor...

MissX fijn dat je het nu wat rustiger aan kunt doen met je scriptie, en leuk dat je lekker wat werkervaring kunt opdoen. Staat altijd mooi op je CV.

Jazzie, denk je dat je het voor je kunt houden als je weet wat het wordt. Dat er dalijk niet ergens een mooi jurkje blijft liggen, of een leuk stoer petje...

Hoi Yessie, welkom in dit gezellige topic.... Lekker meekletsen en meelezen...

Ik weet nog niet of ik morgen wel ga testen. Heb zo het vermoeden dat dat niet nodig zal zijn... voel me al een paar dagen of ik ongie ga worden. Heb buikpijn, pijn in mijn onderrug, moet veel plassen en ben moe... Zijn allemaal kwaaltjes die iki vorige maand ook had... dus ik wacht denk ik nog even tot zondag als er dan nog niks is..

Dikke X M

Hoi hoi,

Zo een nieuw topic. Leuk hoor en een mooie topic naam. En ik sluit me bij jazzie aan.... hopelijk komen er heel veel zwangeren bij!!!

Sonica... leuk dat je er ook weer even was. En het geeft helemaal niet hoor dat je er even niet bent geweest. Je schrijft gewoon wanneer je er zelf zin in hebt.
Ik had op deze website gelezen dat sommige vrouwen hun eisprong kunnen voelen maar ook heel veel vrouwen niet. Ik kan me ook niet herinneren dat ik vorige maand iets heb gevoeld maar ik ben er deze maand extra op gaan letten en ik ben mezelf ook gaan temperaturen. Eigenlijk zou dat rectaal moeten maar daar had ik geen zin in dus ik heb het gewoon via de mond gedaan en er staat ook op deze website dat 1 of 2 dagen na je eisprong je temperatuur met 0,3 tot 0,5 graden stijgt. En vanochtend was mijn temperatuur 0,3 graden hoger, dus ik heb idd mijn eisprong woensdag gehad. Was wel grappig, aan het einde van woensdagochtend was de pijn ook zo ineens weg. Ik zou helemaal nog niet gaan temperaturen ofzo, maar ik was toch wel nieuwsgierig of mijn temperatuur ging stijgen. Ik vind het wel heel erg bijzonder hoor hoe het dit allemaal werkt.

Ikke... je hebt dus een goed gesprek gehad. Mooi voor je! Het is toch een mooie werkervaring en je mag dus zelf een beetje je tijd indelen? Wanneer ga je beginnen?

Jazzie... ga je ons ook niet vertellen of je een jongetje of een meisje krijgt??  

Connie.... spannend zeg. Misschien toch zwanger??   Had je ook zo'n last van je onderrug toen je in verwachting was van je zoontje? Al zou dat nu natuurlijk toch ook niks hoeven te betekenen, iedere zwangerschap is immers weer anders. Hoe zou je het vinden als je toch zwanger blijkt te zijn of denk je daar liever nog even niet aan? Zal denk ik wel even schrikken zijn omdat je nu net besloten had toch nog even te willen wachten. Pfff spannend he?! Wat klinkt 6 november dan nog ver weg he??!

Jessica, welkom hier.

Mart en MMWS.... hoe is het met jullie?? Vind het zo spannend. Iedere keer als ik weer op dit topic kijk hoop ik dat er weer een zwangere bij is en dan is er weer geen nieuws!!! Heel veel succes met testen.

Oke verder weet ik het even niet meer. Heb maar 1 scherm open nu.

Dames fijn weekend en tot mails maar weer!!!!!

Liefs   en een dikke .

Terug
Bovenaan