Hey meiden!!
@Jazzie, je hebt gelijk wat betreft die VAR hoor. Heb me al behoorlijk ingelezen op het net en tegen de tijd dat het zover is dat schakelen we ook maar even onze adviseur is. Ik heb er zelf te weinig verstand van en wil zeker weten dat ik geen onverstandige en ondoordachte beslissingen maak. Wat balen dat je toch weer zo misselijk bent, vervelend!!
@Connie, wat een opluchting meis dat je toch ongi geworden bent. Pfff... Tja en anders had het gewoon zo moeten zijn maar kan me voorstellen dat dit wel even fijn is zo. Wat vervelend dat je zoontje zo aan het spoken is 's nachts zeg. Dat maakt de keuze idd makkelijker, haha! Gaat hij nu vaker hele dagen naar het kdv? Fijn dat je dan weer wat meer tijd voor jezelf hebt he?
@Jessica, welkom hier! Had je ook al welkom geheten op het juni stoppers topic waar ik ook mee schrijf. Ik schrijf hier en daar omdat ik in juni gestopt ben met de pil maar pas twee maanden later voor het echie gegaan ben. Het is erg gezellig hier! Ik heb je in het lijstje gezet!
@MMWS, meis wat balen van die negatieve test! Maar... geen bloed geeft moed. Het kan nog alle kanten op hoor!
@Iris, zolang ik nog aan het afstuderen ben, kijk ik gewoon af en toe mee in de praktijk bij wat clienten. Dat is allemaal nog vrijwillig hoor. Zodra ik eenmaal klaar ben ga ik er twee a drie dagen in de week werken. Ondertussen blijf ik wel verder solliciteren. We zien wel wat het wordt. Dit is al heel mooi meegenomen! Voor jou is het wachten nu weer aangebroken, spannend! Ik duim voor je!
@Heleen, ook welkom hier! Ook al een kindje, wat leuk! Wanneer ben je met de pil gestopt? Ik heb je in het lijstje gezet!
@SanPap, druk aan de klus?! Hoop dat je een mooie cyclus hebt! Of eigenlijk dat je helemaal niet ongi wordt natuurlijk, haha! Hoe was het stappen? Ik ga donderdag weer even met een vriendin lekker de kroeg in, heerlijk! Nu het allemaal nog kan idd!
@Potjeongeduld, fijn dat je je weer wat beter voelt en geen last meer hebt van het ontpillen!
@Mart, de rd's zijn gekomen. Had je niet toch nog een klein beetje hoop? Samen op naar de volgende ronde meis! Ik zou idd wel rekening houden met weer een cyclus van 35 dagen. Dan kan het alleen maar meevallen toch? Na een paar cyclusssen zou ik het gemiddelde nemen.
@Sannie, lijkt me ook heel moeilijk om het voor me te houden. En dat je het zo koud hebt, brrr! Ik hoor daar altijd heel verschillende verhalen over. De ene zwangere heeft het snikheet, de ander de hele dag door koud. Ik ben sowieso al een koukleum, dus hoop dat ik het lekker warm ga krijgen als ik eenmaal zwanger ben, hihi!
@Ik1978, veel plezier deze week! Even lekker ertussenuit!
@Suus, wat duurt wachten dan lang he?! Ga gewoon lekker vaak bij je buuf op bezoek, hihi!
Nou, hier verder geen nieuwtjes. Fijne zondag nog!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden
Wanneer
Hoeveelste kindje
Toppertje
November
3e
Ik1978
November
2e
OD
Leeftijd