*** Najaar 2008 stoppers ***

Hoi allemaal.

Ik zal mee eerst even voorstellen. Ik ben Heleen 25 jaar en heb al een dochter van 2 jaar en 8 maanden. We hopen nu toch ook weer op een nieuw wondertje.
Ik heb 14 november mijn 1ste NOD. Dus ik hoop dat het meteen raak is. Bij mijn dochter was het wel meteen raak.
Ik vind het altijd erg leuk om de verhalen van andere te lezen over hoe zij de dingen ervaren. Hoop ook echt dat er snel iemand komt die verteld dat het raak is.
Het lijkt me erg gezellig om met jullie mee te kletsen.

Liefs Heleen

@ Connie: nou dat is wel heel verdacht. Misschien ben je dan toch zwanger…. Dat zou betekenen dat je heel vruchtbaar bent…. Even afwachten. En zoals Jazzie zegt, kan je niet meer twijfelen, maar moet je misschien wel met iemand praten, om alles voor jezelf op de rit te zetten. Ik heb jullie namelijk helemaal gevolgd, voordat ik de stap heb genomen om mee te kletsen.

@ Jessica: Welkom hier. Ik heb zelf ook net nieuw. Ben ook 24 jaar oud. En leuk dat je al een zoontje hebt!

@ MMWS: Spannend, je moet nog even afwachten. Wel jammer dat je al een voorgevoel hebt…. dat je NOD eraan komt.

@ baby: ik hoop dat je gelijk hebt: Dat er maar veel zwangeren bij mogen komen…

@ ikke: Leuk dat je zo een beetje werkervaring opdoet! Staat altijd goed op je CV

@ Mart: Spannend hoor. Laat je ons snel het resultaat weten….

@ Heleen: Welkom hier. Ook ontzettend leuk dat je al twee kleine wondertjes hebt!

Ik zit pas in de eerste ronde… Maandag heb ik mijn vruchtbare dag als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, maar ja dat weet ik nog niet, ben heel benieuwd. Mijn cyclus was voordat ik aan de pil ging ook wel lekker stabiel, dus ik hoop dat dat terug komt… Zou fijn zijn, hahha. Wij (ik en mijn man) gaan er vanuit, dat wij wel een tijdje bezig zijn, zodat het ook geen teleurstelling is als het niet binnen een paar maanden lukt, we zien het vanzelf wel. Al hoop ik natuurlijk dat het snel raak is, haha.

Ik las dat sommige dames hun eisprong voelen, ik ben heel benieuwd of ik het ook ga voelen. Dus even opletten deze weken…

Nou dames ik ga lekker op de bank ploffen. Een lekker weekend voor de boeg, Gezellig met mijn vriendinnen op stap, dus dat wordt weer gezellig.
Fijn weekend iedereen.

Groetjes, SanPap

heee hallo! geweldig! al 700 berichten vol gekletst! Dit is ook een super naam dus daar komen ook wel  dames op af! hihihih

Ja ik was ook wel heel blij met zo'n korte menstruatie! maar het was wel een heftige.... heel veel bloedverlies, maar ja. Nu kunnen we weer lekker aan de klus!

Volgens de berekeningen heb ik 7 november mijn ei dus deze week word het weer gezellig onder de dekens!
De vorige keer hrb ik mijn eisprong ook wel gevoeld.. en het is best een prettig gevoel, helemaal als je net gestopt met de pil, ik heb het eigenlijk nog nooit zo heftig gevoeld.
Ben eindelijk de ontpillings verschijnselen kwijt, niet meer zo misselijk en geen buikpijn meer.

x

meiden,

ik ben nog steeds niet ongesteld geworden! maar heb net een test gedaan en ik ben niet zwanger!  echt jammer. ik hoop nu wel dat ik heel snel ongi word, want deze cyclus duurt veel te lang...
leuk dat we al zoveel berichtjes hebben geschreven, hoop ook dat het een vruchtbare periode wordt voor ons allemaal.
wilde jullie dit even laten weten. lief dat jullie steeds belangstelling toonde. ik kom snel weer.
liefs mart

Hiiiaaaa Op naar de volgende 700, of eigenlijk zou het wel leuk zijn als iedereen zwanger is voor die tijd!

Mart, balen joh! Als het dan toch niet gelukt is kan je idd maar beter snel ongesteld worden. Ik hoop voor je dat dit dan ook snel komt zodat je aan de nieuwe ronde kunt beginnen!

Jessica en Heleen welkom hier!

Hier gaat alles rustig zijn gangetje. Weinig tot geen klachten eigenlijk. Moe dat wel en ik moet wat vaker naar de toilet en ik heb het de hele dag door zo vreselijk koud, ook al heb ik een super dikke trui aan maakt niks uit, ik heb gewoon telkens kippevel over mijn hele lijf.
Ik moet wel zeggen dat ik wel veel moeite heb met het voor me houden. Ik heb het van de week aan 2 personen verteld; mijn schoonzusje en de fysio. Verder weet mijn beste vriendin het want die is zelf ook bezig dus die wist precies wanneer ik zou gaan testen enzo. Het was ook eigenlijk helemaal neit de bedoeling dat ik het aan mijn schoonzusje zou vertellen maar ze belde om te vertellen dat ze in maart voor een jaar naar Australie vertrekt en toen merkte ze aan me dat er iets was....

Nou ja ik ga nog ff tv kijken, spreek jullie later!

Groetjes Sannie

ok alweer een nieuwe topic

en nu alweer veel berichtjes om te lezen.
Ik hoop dat we in deze topic allemaal zwanger worden.

ga maandag lekker een midweekje weg met man en zoon,ff heerlijk genieten op landal greenparcs.Het park staat midden in de bossen lekker aan de wandel enz.
En ff mijn zoon heropvoeden jeetje die is zo dwars op dit moment.alles is: wil ik niet, kan ik niet.Dus die vakantie heb ik wel nodig haha

nou de groetjes.....

Ha meiden,

Allereerst, Heleen welkom hier op dit gezellige topic.

Mart, wat kl.te voor je... Nu inderdaad maar hopen dat die Rode duiveltjes snel komen, en op naar de volgende klusronde..

Ik heb vanochtend toch ook maar vast getest, en zoals ik al dacht was deze negatief.
Denk dat ik dalijk weer een cyclus heb van 33 dagen...
We gaan ook maar weer op naar de volgende klusronde als ik dalijk weer ongie ben geweest...

Sorry voor het korte egoberichtje, maar het is nog vroeg en ben gigantisch toe aan een bakje koffie...

Kus M

Ha meiden,

Ik heb jullie weer gevonden. Hè, lekker weekend nu. Genoeg afleiding zoeken om ervoor te zorgen dat het wachten niet te lang duurt. Tja, en dan toch hier kletsen, ha ha.

Oja, mijn NOD staat nu op de 7e, maar ik denk dat het de 9e moet zijn als ik er vanuit ga dat ik vorige week zondag waarschijnlijk mijn eisprong gehad heb. Spannend allemaal zeg. Zijn jullie er ook zo mee bezig als ik? Denk aan bijna niets anders meer. Een buurvrouw heeft net een ukkie gekregen en ik smelt echt als ik dat kleintje zie. Zo'n schatje. Dat wil ik ook zo graag weer!!!

Nou ja, nu lekker naar de kapper, mezelf even lekker laten verwennen. Heerlijk.

Fijn weekend allemaal en succes met klussen en wachten.

Liefs Suus

Terug
Bovenaan