*** Najaar 2008 stoppers ***

ohh Suus,

Je vroeg of wij ervaring hadden met een pretecho....Jaaa dat heb ik wel.
Ik heb in mijn eerste zwangerschap een echo gehad met zo'n 18 weken zwangerschap. Dat wal errug leuk!!!

Ik heb er nu nog een dvd van, en héél soms kijk ik die nog wel eens.
Die vrouw zei dat je het het mooist kunt zien met zo'n 22 weken zwangerschap, vooral als je een 3d echo doet. Die hebben wij toen niet gedaan omdat ik nog maar 18 weken was.

Ik heb een echo van een half uur gehad toen en dat was erg leuk, die vrouw liet alles zien en liet mijn man drukken op mijn buik om te zien hoe hij in mijn buik zat. Mijn zoontje lag toen heerlijk met zijn koppie in de moederkoek maar zijn kontje lag brutaal omhoog en als mijn man dan druktje dan kon je zien op de monitor dat hij dat leuk vond en drukte zijn kontje steeds verder omhoog:)

Echt een aanrader dus!

oke, nou stop ik er weer even mee, we zitten trouwens aan een nieuwe topic want we zijn bijna aan de 700 berichten..ja er wordt wat afgekletst hier........ik zal snel een nieuwe maken!
Najaar stoppers 2008 deel 2

liefs Connie

hi all,

Wat een weer is het he. Bij vlagen denk je echt dat de lente doorbreekt en dan is het gewoon sneu. Ik verlang ook naar lente en zomer.  Leuk om te lezen van je tweede echo, Connie, klinkt als een echte aanrader. Nou ja, eerst maar zwanger zien te worden. O ja, over  die heldere afscheiding, die had ik bij het ontpillen wel eens. Hoe heb jij trouwens door wanneer je vruchtbaar bent?
Nog even (een nakomertje) een antwoord op je vraag: sporten en borstvoeding, ik weet niet of de combinatie goed voor me is, maar ik wil het allebei wel proberen, hoewel borstvoeding me wel heel bewerkelijk lijkt. Ik zou het liefst tot ver in de zwangerschap blijven sporten, ze zeggen dat wel kan hardlopen, alleen word je sneller moe.
@potjeongeduld: Tja dik haar, daar zou ik wel blij mee zijn, maar dat het futloos is is dan weer jammer he. Laat je maar lekker verwennen door de kapper!
@leonie: van harte gefeliciteerd!! ben benieuwd naar hoe het gaat met je.
wat lees ik, ikke misschien 2 onderweg??!! dat zou wat zijn
@mamaita: ja, het praten op het forum kan best heftig zijn, en dan ben ik nog niet eens zo lang bezig als jij. maar we zijn er weer :). spannend hoor, die onderzoeken
@leentje: genietse dit weekend, hopelijk hebben jullie lekker lenteweer (en anders klusweer)!
@ikke: thanx, met mij en mijn hub gaat alles goed, net een klusweekje achter de rug voor ronde 5 inderdaad. wat gaaf dat je de  kleine hebt gevoeld. volgens mij is dat echt het leukste van zwanger zijn, dat kan niemand anders  voelen zoals jij en je baby dat kunnen.  

ik ga maar eens slapen, heb morgen wel lekker vrij maar het wordt nu wel erg laat.

groetjes! Son.

Terug
Bovenaan