*** Najaar 2008 stoppers ***

hey,

binnenvaartschipper; dus vanmiddag dan eindelijk de afspraak, wat fijn dat je man dan ook mee kan. wel spannend allemaal lijkt me!!
wat leuk en bijzonder lijkt me dat om je eerste pakje te hebben voor de kleine, schattig hoor!! al dat kleine spul lijkt ook allemaal zo mooi he?
wat leuk dat je ouders een dag mee gevaren hebben, doen ze dat nog regelmatig? anders zul je ze wel niet veel zien lijkt me?

connie; ja wij zijn de enige met nod in maart, die anderen schrijven niet echt meer mee volgens mij... Ik vind het wel weer spannend hoor. ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar onbewust doe je dat toch. alleen al door hier te lezen haha.
ik hoop dat we allebei eind maart goed nieuws hebben! succes ermee!!

ikke; hoe is het met jou? hoe is de dag verlopen van het geregistreerd partnerschap???

nou hier gaat het verder prima, geen bijzonderheden. ben erg druk op het werk, dus daardoor kan ik niet altijd met zwanger worden bezig zijn.
Gisteren cursus gehad insuline spuiten, we krijgen een client die suikerziekte heeft. Wij mogen eigenlijk niet spuiten, maar insuline dan weer wel kennelijk. Hou er helemaal niet van, maar goed het zal wel moeten..

nou ik ga er weer vandoor!!
groetjes, leentje

Hallo allemaal!

Zo, ik ga er weer even voor zitten om lekker een stukkie te schrijven! Ja, het is de afgelopen tijd wel stilletjes hier.... ach ja, we zullen het allemaal wel druk hebben.

@Ikke: jij vroeg me een hele tijd geleden hoe het met mijn vader ging en daar heb ik helemaal niet meer op gereageerd, beetje stom, want je was zo lief attent! Nouja, mijn vader is dus heel erg ziek en die zal ook niet meer de oude worden, het is heel erg, hij heeft heel veel hersenschade opgelopen  na een zuurstoftekort  en bijvoorbeeld vannacht heb ik weer eens hard liggen snikken als ik alleen maar denk dat mijn kinderen mijn fantastische papa nooit zullen kennen zoals hij was. Dus ja, ik kan er weinig van zeggen, ik heb nooit iets positiefs te melden op dat gebied en ik vind de afstand soms ook heel erg moeilijk. Gelukkig heb ik een heel lief mannetje die me heel erg steunt en die me door mijn dipjes heentrekt. Zo ook vannacht was hij er weer helemaal voor mij. Het is nu een dik jaar geleden gebeurd, maar het went nooit, volgens mij. Het is echt een verschrikkelijke situatie. Maar zo zie ik wel wat ik wél heb en dat waardeer ik alleen nog maar meer, dat is dan de mooie kant er aan.

Met de kdv ben ik hard bezig, ik moet over twee weken het project presenteren, dus dat wordt spannend. Dat is pas aan de eerste commissie en volgens mij komen er daarna nog twee, dus heb nog even te gaan.

Krijg jij het wel een beetje geregeld met al je werkzaamheden, ben je niet onwijs moe aan het einde van de dag?
Hoe voel je je verder?

Bedankt dat je me een hart onder de riem hebt gestoken, dat had ik even nodig, gelukkig krijg ik hier veel steun!

@Binnenvaartschipper: lief dat je naar me vraagt, het gaat goed hier, ben echt een relaxte fase gekomen, hihi. Hoe is het met jou? Had je niet vandaag de echo?? Spannend, laat wel even wat weten, he?

@Suusmama: ik vind het ook niet erg om de zwangere verhalen te horen, hoor, soms als ik een dipje heb kan ik wel een beetje jaloers zijn, hoor. Maar normaal gesproken lees ik het graag en hoop ik dat ik binnenkort met jullie mee kan praten. Jeetje, jij bent alweer bijna op de helft, lekker zeg, dat gaat snel, poeh! Zal wel een goed gevoel geven, he?

@MamaJB: hey, lekker zeg dat jullie je vakantie hebben geboekt! Ik heb ook mijn vakantie geboekt, weet je waar naar toe??? Naar Nederland, hahahah! Lekker weg uit de hitte, gek klinkt dat zeker! Maar het is hier dan tegen de 50 graden! Maar goed, ik ga elke 2 a 3 maanden naar ´huis ´, dat heb ik dan weer even nodig, dat merk ik dan echt. We willen ook  nog naar lekker naar de Canarische eilanden, maar hebben nog niet geboekt.

Ook al ben ik nog niet zwanger, ik  wil toch wel mijn mening geven over jullie discussiepunten. Hihi! Ik ben er natuurlijk in mijn hoofd zeker al een tijd mee bezig en hier thuis wordt het ook lekker bespreken, heerlijk die voorpret! Nou, wij willen ook borstvoeding gaan proberen en ik hoop echt dat het gaat lukken.  En ook willen we proberen af te kolven, want overgaan op flesvoeding na een tijd borstvoeding kan wel eens problemen geven, toch. Ook vindt mijn mannetje het belangrijk dat hij ook voedingen kan geven en dat lijkt me ook een hele goede, vooral ´s nachts, hahaha!!!
Weet niet tot wanneer, we zullen wel zien, ik hoop gewoon echt dat het lukt. Mijn vriendin heeft een paar maanden geleden een kindje gekregen en bij haar lukte het niet, helaas. Maar goed, ze is gewoon vrolijk overgestapt op flesvoeding. Hey, wat las ik nu hier, zijn er workshops om borstvoeding te geven?? Vertel eens... Dus dat het vanzelf moet kunnen gaan, is dat dan niet zo??

Hey, ik moest wel even lachen om je badpak-actie, dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn!! Hahaha! Gewoon kopen, ja, als het je maat is, de laatste en in de aanbieding, dan moet je hem wel pakken! Het is gewoon een teken!
Ik ben de laatste maanden niet meer in de prenatal geweest, maar toen we net bezig waren met het klussen voor een kleine, liep ik er wel eens in, ja! En weet je dat ik dan mijn buik uit probeerde te houden, zodat ze dachten dat ik zwanger was, hahaha, belachelijk he. Ik vertelde het een keer aan mijn vriend en die moest wel heel hard lachen.

@Sonica: jij had dus ook even zo ´n dip? Ik ken het, dan moet je even weg van het forum, maar dan merk je dat het toch wel fijn is, he? Dus dan kom je weer gewoon kletsen. Nou, gelukkig ben je niet de enige waarbij het nog niet gelukt is, dus wil je even lekker spuien of klagen, dan kan je bij mij terecht, hoor!

@Sanpap: Hoe is het met jou, meissie, krijg je jezelf nog een beetje vooruit que positiviteit. Hoe was het bij de gyn gegaan? Heb je al een idee wanneer je ongeveer de RD ´s kan verwachten. Ik hoop snel, dan kunnen jullie weer met goede moed verder. Ik heb wel eens gehoord dat je na een mk extra vruchtbaar bent en snel weer ´goed ´ zwanger raakt, laten we hopen dat dat voor jou zo zal zijn! Ik zal extra voor je duimen. Heel veel sterkte voor jullie beiden.

@Iris: Lief wat je aan me schreef, dankjewel!! Dus je hebt al een buikje gekregen, leuk zeg! En zit je broek lekker?
Ik lees dat jullie een lekker weekendje samen hebben gehad, romantisch met hotelletje en al!!
Ik heb eerlijk gezegd nog geen benul van kinderwagens, ik vind die met drie wielen wel leuk en een oranje of zo, voor een meisje en een jongen mogelijk of een turqouise. Hoe heten die met drie wielen? Hihi, weet het echt niet.
He, even over namen, jij schrijft voor de zwangeren, maar wij weten de namen al!! Voor een jongen en voor een meisje. Is wel een leuk verhaal, want toen we elkaar leerden kennen zijn we samen op vakantie geweest en toen hadden we het over kinderen en waren we voor de grap (we waren 2 maanden samen!!) namen aan het opperen en die zijn het altijd gebleven! Het is goed uit te spreken in het spaans en in het nederlands! Heel belangrijk! En ze zijn kort en stoer!

@Leentje: Jawel hoor, ik schrijf nog altijd mee, ik ben een echte ´die hard ´ hier! Ik zal dalijk even de  lijst updaten. Weet nu tenminste mijn NOD weer, dankzij de onderzoeken.  Jij ook veel succes met zwanger worden!

Nou voor de rest gaat het hier goed, hij heeft bijna alle onderzoeken gehad, sperma moet over twee weken en  volgende week zullen we de uitslag horen van bloed en urine. Ik moet donderdagochtend, dag 21 van de cyclus. Ben benieuwd.
Hier is het nu echt lente, even de ogen uitsteken, het is nu 24 graden, heerlijk! Ik heb nu Nederlandse vrienden op bezoek en die zijn helemaal happy! Lopen gewoon in een t-shirtje rond!

Ik heb  weer eens lekker geschreven, doet me goed! Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen.  
Voor iedereen een dikke knuffel!
Liefs Mamaita    

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

W1980
29
1
6
14

LeonieR        
24
1
3
23

Oeps

2

Tinkerbell 79
29
1
4
27

Sonica
31
1
5

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Mamaita  
27
1
8
7

Connie                              
30
2
2
11

leentje
23
1
4
14?

...

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen                  
25
2e
3e
5 okt 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 febrauri
controle, echo??
16  weken en  1 dag
15.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

Mama2006        
4 februari
intake vk
??
??

Baby77
9  maart        
2e echo
13 weken
15.50

Binnenvaartschipper
24 feb
2e echo
11 weken en 1 dag
14.30

Potjeongeduld
??
??
??
??

Babybeer/Heleen    
krista
??
2 maart
??
1e echo
??
ong. 9 weken
??
10.00

hee mamaita!

Wat een heerlijk verhaal heb je geschreven en ik ben   ECHT JALOERS op jullie prachtige weer daar!
Ik kan me aan de andere kant ook goed voorstellen dat je vaak even naar huis verlangt.

Wat een naar verhaal van je papa, meid, ik vind het echt verschrikkelijk als iemand van  wie je zóveel houdt  zoiets ergs moet overkomen. Ik kreeg echt een brok in mijn keel toen je schreef dat jouw toekomstige kindjes hem niet meer zullen kennen. Ik wens je echt heel veel sterkte.

Jij zou het badpak dus ook hebben gekocht?
Zal ik jou een geheimpje vertellen: dat wat jij in Prénatal hebt gedaan, heb ik ook eens gedaan (met mijn buik vooruit lopen) ha ha ha!
Ik was dan al wel zwanger maar nog maar heel pril en ik wou gewoon al verder zijn, ik wou ook zo'n dikke buik!
Het duurde vervolgens nog  16 weken voordat ik ook zo'n dikke buik had......

Wat gaaf dat je nu door de eerste commissie moet voor je KDV!
Wel spannend zeg!
Ik wens je heel erg veel succes en ik hoop dat jij glansrijk door al die commissies en controle's heen komt en een goede start kunt maken met jou KDV!
Wel leuk trouwens, met kindjes werken.
Alhoewel ik die van mijzelf soms wel achter het behang kan plakken......maar dat ligt aan zijn peuterpuberteit. Het is maar een fase.....zeggen ze........dat hoop ik tenminste.

heel veel liefs van mij

Hey meiden!

Het is hier inderdaad wat rustiger dan anders!! Allereerst bedankt voor al jullie felicitaties voor het geregistreerd partnerschap! Het was toch best wel bijzonder hoor en merkte dat ik van binnen zelfs een beetje emotioneel werd. Als we ooit gaan trouwen hou ik het echt niet droog, haha! We hebben er verder geen feestje van gemaakt. Wel na afloop met de getuigen een gebakje gegeten en 's avonds zijn we lekker met z'n tweetjes uit eten geweest. We waren allebei de hele dag vrij. Als we in de toekomst trouwen, dan een groot feest met alles erop en eraan en niet te vergeten een hele mooie jurk!

Verder gaat het erg goed met me. Heb de laatste twee weken toch wel weer wat meer last van hoofdpijn. Voor ik zwanger raakte had ik wekelijks migraine aanvallen en sinds de zomer heb ik daar hele goede medicijnen voor. Maar die mag ik nu niet nemen. Heb nu al twee keer een paracetamol genomen, maar dat helpt me gewoon echt niet, dus nu neem ik maar gewoon helemaal niets meer en moet ik het er maar mee doen. Maar het valt gelukkig nog mee. Ben ook bijna niet meer misselijk. Voel me eigenlijk geweldig!

We hebben afgelopen woensdag weer controle gehad bij de verloskundige en het hartje weer gehoord. Zo speciaal! Ze heeft ook m'n buik opgemeten en ik ben tot nu toe 1 kilo aangekomen (precies 17 weken zwanger vandaag), dus dat is netjes. 18 Maart hebben we de 20-weken echo!!! Dan gaan we eindelijk te weten komen wat het wordt, ben zo benieuwd! Ben natuurlijk nog meer benieuwd of alles er goed uit ziet, heel spannend...

En morgen hebben we een intakegesprek bij het kinderdagverblijf waar we ons kindje naartoe willen doen voor 1 dag in de week (wat klinkt dat stom!). We hebben al een plek gereserveerd voor de maandag vanaf januari 2010, dus als het kindje 5 maanden is. Dat vinden we vroeg genoeg en tot die tijd willen de oma's graag wat vaker oppassen. Helemaal top! Dus als het goed is, is dat morgen ook allemaal geregeld.

@Leentje, je hebt er groot gelijk in dat je het klussen niet teveel wilt benadrukken, het moet idd leuk blijven! Het is ook echt iets bijzonders he, zo alleen van jullie tweetjes! Jeetje, dat insulien spuiten zou ook niet echt mijn ding zijn hoor!

@Connie, jullie zijn weer druk aan de klus! Je vroeg of we actief zijn... Nou, op dit moment eerlijk gezegd niet zo. Gelukkig hebben we een hond, dus loop ik wel veel. Maar sinds ik zwanger ben, durf ik niet meer te gaan hardlopen, wat ik voorheen een paar keer in de week deed. Nu wil ik graag gaan zwemmen, lekker een avond in de week gaan baantjes trekken. Dat lijkt me ook wel lekker als je al wat verder in je zwangerschap zit. Zo fijn gewichtsloos in het water met die dikke buik. Niet al te vermoeiend, maar toch goed in beweging. Dus denk dat ik daar maar eens aan ga beginnen. Maar wel pas zodra ik m'n bijbaan heb opgezegd, want ben nu al zoveel avonden van huis. Als het goed blijft gaan, krijg ik per april een contract bij de praktijk waar ik nu drie dagen in de week werk. Dus dat zou fijn zijn!! Zwangerschapsgym zie ik niet zo zitten. Yoga... tja, ik ben er nog niet over uit. Moet wel gauw gaan beslissen denk ik... Trouwens, zwangerschapszwemmen zit er voor mij niet in. Het is op tijdstippen hier in de buurt dat ik werk. Dus dan maar gewoon lekker zwemmen.
Oja, nog over je andere vraag. Ik wil heel heel heel erg graag borstvoeding gaan geven. Denk wel dat ik het een beetje idealiseer, maar het lijkt me zoiets moois en geweldigs! Als het allemaal lukt natuurlijk. Hoorde net van een kennis die borstvoeding gaf, dat ze na drie dagen gestopt is omdat ze enorme kloven had en het kindje op een gegeven moment bloed aan het drinken was... (sorry, beetje onsmakelijk). Maar zo kan het dus ook gaan. Het is natuurlijk niet altijd mooi en leuk. Maar als het even kan, wil ik dat dus heel graag proberen.

@Sonica, leuk dat je er weer bent! Ik heb het lijstje aangepast. Is dit nu je 5e ronde? Hoe gaat het verder met jou en je mannetje?

@Potjeongeduld, merk je het al aan je haar ja dat je zwanger bent? Ze zeggen idd dat het dan voller wordt! Ik merk er nog niks van, maar heb al zo'n volle bos dat ik het eigenlijk wel genoeg vind zo, haha! Nog even en dan is het 4 maart!!!

@SanPap, pff wat moet dat moeilijk voor jullie (geweest) zijn zeg... Fijn dat je hier mee blijft schrijven. Kunnen we er toch een beetje voor je zijn. Ik zag dat je niet meer in het lijstje stond. Kun je je gegevens nog een keer doorgeven? Dan vul ik de rest in. Heb maar even 20 maart ingevuld zoals je zelf dacht.

@Binnenvaartschipper, en???? Hoe was je afspraak!!!??? Ben zo benieuwd! En je hebt je eerste pakje gekregen, wat leuk!
Ik zal je verklappen dat wij bij de vluchthaven het dichtst bij Millingen wonen (hihi, hoop zo toch nog een beetje anoniem te blijven). Weet je welke ik bedoel?

@SuusMama, oh ik heb ook zooooo genoeg van dit shitweer! Ben zo toe aan het lentezonnetje, de vogeltjes weer horen fluiten, de bloemen weer in de knoppen, etc.! Morgen heb je de 20-weken echo, spannend!!! Op het juni 2008 stoppers topic waar ik ook mee schrijf, zit een meisje en ze kwamen er bij haar 20-weken echo achter dat ze in verwachting is van een tweeling!! En dat terwijl ze al twee echo's had gehad! Bizar of niet? Merk dat ik daardoor nu ook wel zenuwachtig word, want ik vind net als jij dat ik ook al een flinke buik heb. Met 10 weken had ik al echt een zwangerbuik! Ben van mezelf ook niet fors of groot ofzo. Het kan dus allemaal, haha! Laat je morgen meteen weten hoe het gegaan is? Veel plezier!
Ik ben trouwens vrijdag ook naar de Negenmaandenbeurs geweest. Misschien hebben we elkaar wel gezien zonder het te weten, haha! Heb een (luier)tas gekocht, een buikband en oorbellen op de huishoudbeurs. Wat een drukte!!!

@Iris, wat fijn dat je je steeds wat beter gaat voelen zeg! Oh ik moet zo vaak aan jullie denken hoe spannend het allemaal is  nu! Denk dat je echt van de ene echo naar de andere toeleeft of niet? Ik heb er echt een goed gevoel over bij je, niet dat je daar ook maar iets aan hebt, maar wilde het toch even zeggen. Gun het jullie zo!
M'n puistjes beginnen heel iets minder te worden nu. Maar nog wel steeds op m'n rug en in m'n deco.. Ach ja, kan het nu nog goed verdoezelen met m'n truien en vesten, haha! Als van de zomer het zonnetje erop komt, komt dat ook wel weer goed. En anders maar niet. We moeten er wat voor over hebben he?!
Wij zijn bijna definitief over de namen uit. Lees: mijn vriend weet het zeker, maar ik twijfel nog over de meisjesnaam. Dat komt omdat m'n vriend de naam die nu op nr. 1 staat echt het mooist vindt en ik er meerdere op nummer 1 heb staan. Maar denk dat het deze wel wordt (als het een meisje wordt dan he...).
Je hebt dus ook je eerste kleding gekocht, leuk!
Wij hebben een kinderwagen via Marktplaats gekocht. De Quinny Freestyle 3XL. Het is een zwarte driewieler met luchtbanden. We kregen de reiswieg en het buggygedeelte (met bijbehorende regenhoes/muggennet, voetenzak, extra band, pomp en dekbedje). De MaxiCosi die we van m'n schoonzus kunnen overnemen straks, kan er ook op geklikt worden. Dat was voor ons wel een pré. Tja, voor we 'em kochten zijn we wel naar winkels gegaan om te testrijden, maar ik vond bijna alles wel fijn rijden, haha! Als het maar gemakkelijk inklapbaar is en niet te groot voor in de auto, dan vinden wij het al goed. Deze zag eruit als nieuw en heeft ons slechts €145,- euries gekost (met alles erbij). Koopje! We hebben aller eraf gehaald en lekker fris uitgewassen. Klaar is Kees en scheelt zo een paar honderd euro.

@Mamaita, wat erg om van je vader te lezen zeg.. Kan me voorstellen dat je er flink kapot van bent, heel logisch. Is ook een vreselijke gedachte dat je kinderen hem nooit zo zullen zien zoals jij hem gekend hebt... Fijn dat je zoveel aan je mannetje hebt. Wat zijn die kerels van ons toch geweldig he?!  
Hou je ons op de hoogte van alle ontwikkelingen m.b.t. het kdv?
Lief dat je vraagt hoe ik me voel. Maar het gaat heel goed hoor! Merk wel dat het me begint op de breken dat ik naast de drie dagen die ik nu in die praktijk werk, ook nog wat avonden en de zaterdag bij m'n bijbaan werk. Heb het gewoon zo gehad met die avonden! Dan ben ik ook het meest aan m'n rust toe. Maar hopelijk (als ik dat contract krijg) kan ik daar dus per april stoppen. Verder pak ik op tijd m'n rust. Gaat prima zo!
Haha, moest zo lachen om je Prenatal verhaal! Haha! Groot gelijk had je hoor!
Fijn dat het vlot loopt met jullie onderzoeken. Hoop dat alle uitslagen goed zijn straks en dat het jullie gewoon op de normale manier lukt!
En wil je ons niet zo jaloers maken met het weer daar? M'n zus woont in Barcelona en zij zit me ook al telkens in te peperen dat het daar zo lekker warm is.

@Mart, hoe was je echo??

@Mama2006, hoe is het met jou? Voel je je goed? En begint het buikje al te komen?

Hoe staat het met W1980 en LeonieR? Zijn jullie er nog?

Oja! Voor ik het vergeet te vertellen! Ik voel de beeb af en toe al!  Eigenlijk elke dag wel een paar keer en gisteren leek het zelfs op kleine schopjes! Zo bijzonder! Baal ervan dat het nog (lang) niet van de buitenkant te voelen is. Wil zo graag dat m'n vriend het ook voelt! Maar nog even geduld....

Nou, volgens mij ben ik weer aardig bij zo. Fijne avond allemaal!

Liefs, Ikke

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

W1980
29
1
6
14

LeonieR        
24
1
3
23

Oeps

2

Tinkerbell 79
29
1
4
27

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Mamaita  
27
1
8
7

Sonica
31
1
5
7

Connie                              
30
2
2
11

Leentje
23
1
4
14?

SanPap

20?

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen                  
25
2e
3e
5 okt 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 maart
20 weken echo
20  weken en  1 dag
13.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

Mama2006        
4 februari
intake vk
??
??

Baby77
9  maart        
2e echo
13 weken
15.50

Binnenvaartschipper
24 feb
2e echo
11 weken en 1 dag
14.30

Potjeongeduld
??
??
??
??

Babybeer/Heleen    
krista
??
2 maart
??
1e echo
??
ong. 9 weken
??
10.00

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

W1980
29
1
6
14

LeonieR        
24
1
3
23

Oeps

2

Tinkerbell 79
29
1
4
27

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Mamaita  
27
1
8
7

Sonica
31
1
5
7

Connie                              
30
2
2
11

Leentje
23
1
4
14?

SanPap
25
1
1 na mk
20?

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen                  
25
2e
3e
5 okt 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 maart
20 weken echo
20  weken en  1 dag
13.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

Mama2006        
4 februari
intake vk
??
??

Baby77
9  maart        
2e echo
13 weken
15.50

Binnenvaartschipper
24 feb
2e echo
11 weken en 1 dag
14.30

Potjeongeduld
??
??
??
??

Babybeer/Heleen    
krista
??
2 maart
??
1e echo
??
ong. 9 weken
??
10.00
Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb een beetje terug gelezen, maar ik ga nu even niet op iedereen reageren. Ik zal vanaf nu alles weer een beetje bijhouden, ahaha.
Hier gaat het eigenlijk wel goed. Wij zijn natuurlijk nog wel erg verdrietig, maar niet minder gelukkig!! We hebben elkaar, lieve vrienden en familie en collega's die allemaal erg zorgzaam en lief voor ons zijn. We hebben ons mooie huis en zijn gelukkig met elkaar. We hopen dat wij snel weer zwanger zijn en dat ons geluk uitgebreid mag worden met een zwangerschap!! Hopelijk komt die weer snel.
Deze ronde raden zij ons aan om niet zwanger te worden, i.v.m. de miskraam. Dus dat doen we denk ik ook maar gewoon.... We zien wel. Dus deze ronde doe ik gewoon mee, maar we proberen gewoon een beetje algehele onthouding tijdens de vruchtbare dagen.... (weet alleen nog niet wanneer die zijn, omdat met de miskraam het wel 5 of 6 weken kan duren voordat je NOD komt).... dus we zien het allemaal wel.
Hopelijk is mijn NOD er snel.

Nou dames, ik ga een bakkie doen met mijn mannetje. Tot snel.

Liefs SanPap

Hey Meiden,

Wat leuk dat jullie allemaal aan me denken!!

Nou vanmiddag dus m'n tweede echo gehad en alles was deze keer goed!! Wat een opluchting! Het hartje leek wel een sneltrein en hij/zij was aardig aan het bewegen. Zo leuk om te zien!! Ook gelijk bloed laten prikken enz. Alles erop en er aan deze keer.

@Iris: Jij dus je eerste positiebroek gekocht! Ik kan nu nog m'n eigen kleding aan, hoewel sommige spijkerbroeken wel wat strakker gaan zitten nu.
Ik kijk trouwens ook erg uit naar september hoor!! 'k kan eigenlijk niet wachten tot het zover is. Maar ik moet zeggen dat ik na deze echo wel een heel eind gerust gesteld ben. Maar dat is helaas in jou geval weer anders kan ik me zo voorstellen.

@ Mamaita: Fijn dat het zo goed met je gaat!! En dat er nu stappen ondernomen worden. Succes deze ronde!!

@ MissX: Ik weet waar jij nu woont!! Al was mijn vermoeden al heel sterk, toen je zei dat je aan de Waal/Rijn woonde. Als we in die vluchthaven liggen laat ik het je weten.
haha. Fijn dat jij het hartje weer hebt horen kloppen!! En netjes hoor: 17wkn en 1 kilo!!
Binnenkort dus voor jou de 20 wkn echo en dan weten jullie wat het word! Spannend. Heb je zelf een vermoeden??

@Suusmama: Jij moet morgen weer op controle hé!

@ Leentje: Is idd echt leuk zo'n eerste pakje. Allemaal zo lekker zacht. Onvoorstelbaar dat daar straks je kindje in zit. Alles zo mini. haha.
Gelijk ff een vraagje: jij zegt wel eens dat je een tweede scherm open hebt staan tijdens het bericht typen. Hoe doe je dat? Lijkt me ook erg makkelijk, want volgens mij vergeet ik de helft!! haha.

Nou ik ga een ff douchen en dan lekker niet te laat naar bed.
Groetjes

Terug
Bovenaan