Hallo allemaal!
Zo, ik ga er weer even voor zitten om lekker een stukkie te schrijven! Ja, het is de afgelopen tijd wel stilletjes hier.... ach ja, we zullen het allemaal wel druk hebben.
@Ikke: jij vroeg me een hele tijd geleden hoe het met mijn vader ging en daar heb ik helemaal niet meer op gereageerd, beetje stom, want je was zo lief attent! Nouja, mijn vader is dus heel erg ziek en die zal ook niet meer de oude worden, het is heel erg, hij heeft heel veel hersenschade opgelopen na een zuurstoftekort en bijvoorbeeld vannacht heb ik weer eens hard liggen snikken als ik alleen maar denk dat mijn kinderen mijn fantastische papa nooit zullen kennen zoals hij was. Dus ja, ik kan er weinig van zeggen, ik heb nooit iets positiefs te melden op dat gebied en ik vind de afstand soms ook heel erg moeilijk. Gelukkig heb ik een heel lief mannetje die me heel erg steunt en die me door mijn dipjes heentrekt. Zo ook vannacht was hij er weer helemaal voor mij. Het is nu een dik jaar geleden gebeurd, maar het went nooit, volgens mij. Het is echt een verschrikkelijke situatie. Maar zo zie ik wel wat ik wél heb en dat waardeer ik alleen nog maar meer, dat is dan de mooie kant er aan.
Met de kdv ben ik hard bezig, ik moet over twee weken het project presenteren, dus dat wordt spannend. Dat is pas aan de eerste commissie en volgens mij komen er daarna nog twee, dus heb nog even te gaan.
Krijg jij het wel een beetje geregeld met al je werkzaamheden, ben je niet onwijs moe aan het einde van de dag?
Hoe voel je je verder?
Bedankt dat je me een hart onder de riem hebt gestoken, dat had ik even nodig, gelukkig krijg ik hier veel steun!
@Binnenvaartschipper: lief dat je naar me vraagt, het gaat goed hier, ben echt een relaxte fase gekomen, hihi. Hoe is het met jou? Had je niet vandaag de echo?? Spannend, laat wel even wat weten, he?
@Suusmama: ik vind het ook niet erg om de zwangere verhalen te horen, hoor, soms als ik een dipje heb kan ik wel een beetje jaloers zijn, hoor. Maar normaal gesproken lees ik het graag en hoop ik dat ik binnenkort met jullie mee kan praten. Jeetje, jij bent alweer bijna op de helft, lekker zeg, dat gaat snel, poeh! Zal wel een goed gevoel geven, he?
@MamaJB: hey, lekker zeg dat jullie je vakantie hebben geboekt! Ik heb ook mijn vakantie geboekt, weet je waar naar toe??? Naar Nederland, hahahah! Lekker weg uit de hitte, gek klinkt dat zeker! Maar het is hier dan tegen de 50 graden! Maar goed, ik ga elke 2 a 3 maanden naar ´huis ´, dat heb ik dan weer even nodig, dat merk ik dan echt. We willen ook nog naar lekker naar de Canarische eilanden, maar hebben nog niet geboekt.
Ook al ben ik nog niet zwanger, ik wil toch wel mijn mening geven over jullie discussiepunten. Hihi! Ik ben er natuurlijk in mijn hoofd zeker al een tijd mee bezig en hier thuis wordt het ook lekker bespreken, heerlijk die voorpret! Nou, wij willen ook borstvoeding gaan proberen en ik hoop echt dat het gaat lukken. En ook willen we proberen af te kolven, want overgaan op flesvoeding na een tijd borstvoeding kan wel eens problemen geven, toch. Ook vindt mijn mannetje het belangrijk dat hij ook voedingen kan geven en dat lijkt me ook een hele goede, vooral ´s nachts, hahaha!!!
Weet niet tot wanneer, we zullen wel zien, ik hoop gewoon echt dat het lukt. Mijn vriendin heeft een paar maanden geleden een kindje gekregen en bij haar lukte het niet, helaas. Maar goed, ze is gewoon vrolijk overgestapt op flesvoeding. Hey, wat las ik nu hier, zijn er workshops om borstvoeding te geven?? Vertel eens... Dus dat het vanzelf moet kunnen gaan, is dat dan niet zo??
Hey, ik moest wel even lachen om je badpak-actie, dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn!! Hahaha! Gewoon kopen, ja, als het je maat is, de laatste en in de aanbieding, dan moet je hem wel pakken! Het is gewoon een teken!
Ik ben de laatste maanden niet meer in de prenatal geweest, maar toen we net bezig waren met het klussen voor een kleine, liep ik er wel eens in, ja! En weet je dat ik dan mijn buik uit probeerde te houden, zodat ze dachten dat ik zwanger was, hahaha, belachelijk he. Ik vertelde het een keer aan mijn vriend en die moest wel heel hard lachen.
@Sonica: jij had dus ook even zo ´n dip? Ik ken het, dan moet je even weg van het forum, maar dan merk je dat het toch wel fijn is, he? Dus dan kom je weer gewoon kletsen. Nou, gelukkig ben je niet de enige waarbij het nog niet gelukt is, dus wil je even lekker spuien of klagen, dan kan je bij mij terecht, hoor!
@Sanpap: Hoe is het met jou, meissie, krijg je jezelf nog een beetje vooruit que positiviteit. Hoe was het bij de gyn gegaan? Heb je al een idee wanneer je ongeveer de RD ´s kan verwachten. Ik hoop snel, dan kunnen jullie weer met goede moed verder. Ik heb wel eens gehoord dat je na een mk extra vruchtbaar bent en snel weer ´goed ´ zwanger raakt, laten we hopen dat dat voor jou zo zal zijn! Ik zal extra voor je duimen. Heel veel sterkte voor jullie beiden.
@Iris: Lief wat je aan me schreef, dankjewel!! Dus je hebt al een buikje gekregen, leuk zeg! En zit je broek lekker?
Ik lees dat jullie een lekker weekendje samen hebben gehad, romantisch met hotelletje en al!!
Ik heb eerlijk gezegd nog geen benul van kinderwagens, ik vind die met drie wielen wel leuk en een oranje of zo, voor een meisje en een jongen mogelijk of een turqouise. Hoe heten die met drie wielen? Hihi, weet het echt niet.
He, even over namen, jij schrijft voor de zwangeren, maar wij weten de namen al!! Voor een jongen en voor een meisje. Is wel een leuk verhaal, want toen we elkaar leerden kennen zijn we samen op vakantie geweest en toen hadden we het over kinderen en waren we voor de grap (we waren 2 maanden samen!!) namen aan het opperen en die zijn het altijd gebleven! Het is goed uit te spreken in het spaans en in het nederlands! Heel belangrijk! En ze zijn kort en stoer!
@Leentje: Jawel hoor, ik schrijf nog altijd mee, ik ben een echte ´die hard ´ hier! Ik zal dalijk even de lijst updaten. Weet nu tenminste mijn NOD weer, dankzij de onderzoeken. Jij ook veel succes met zwanger worden!
Nou voor de rest gaat het hier goed, hij heeft bijna alle onderzoeken gehad, sperma moet over twee weken en volgende week zullen we de uitslag horen van bloed en urine. Ik moet donderdagochtend, dag 21 van de cyclus. Ben benieuwd.
Hier is het nu echt lente, even de ogen uitsteken, het is nu 24 graden, heerlijk! Ik heb nu Nederlandse vrienden op bezoek en die zijn helemaal happy! Lopen gewoon in een t-shirtje rond!
Ik heb weer eens lekker geschreven, doet me goed! Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen.
Voor iedereen een dikke knuffel!
Liefs Mamaita