*** Najaar 2008 stoppers ***

@ Binnenvaartschippen: Wat fijn dat je echo goed was!! Echt geweldig. Ik droom ervan om ook zo'n echo te mogen krijgen binnenkort, maar dat zal wel goedkomen denk ik!! Ik ben nu van het vloeien na de miskraam af, dus mijn mannetje en ik kunnen er na deze ronde weer helemaal voor gaan!!
WIllen jullie weten wat het wordt? Nou geniet er maar lekker van dat deze keer alles helemaal goed is. Dat je maar snel een mooi buikje mag krijgen!!

Liefs SanPap

hallo,

binnenvaartschipper; Je gaat gewoon twee keer naar dezelfde site, op de ene site log je in en bij de andere niet. Zo kun je iedere keer even terug lezen en reageren. Heb dat toen hier van ikke gehoord volgens mij, en moet zeggen dat het wel erg handig is anders vergeet je gewoon de helft.

mamaita; fijn dat je nog wel mee schrijft, bedoelde ook niet zozeer jou met mijn stukje, maar wel fijn dat je nog mee schrijft, anders wordt het zo stil onder de niet zwangeren!!
hoe gaat het met jullie?
moet zeggen dat ik wel jaloers word als je het hebt over dat het daar 24 graden is. zit ik dan met een dikke trui aan en pantoffels omdat ik het maar niet warm kan krijgen... :)
ruilen???? haha

heel veel sterkte met je vader... ik kan me niet eens voorstellen hoe dat moet zijn, maar het lijkt me in ieder geval verschrikkelijk. wat fijn dat je elkaar dan nog hebt en daar steun kunt vinden.

ikke; wauw wat bijzonder dat je je baby al voelt af en toe. geweldig lijkt me dat!!!
spannend 18 maart al de 20 weken echo, wat gaat de tijd toch snel he?! wat fijn dat jullie er al bijna uit zijn met de namen.
wij zijn er zelfs al (bijna) uit, dat bijna omdat het natuurlijk altijd kan veranderen en het nog niks concreets is omdat we (nog) niet zwanger zijn.

sanpap; heel veel sterkte toegewenst, dat het voor jullie ook maar snel weer raak mag zijn (na komende ronde dan). fijn dat jullie wel kunnen genieten van de dingen die jullie wel hebben.. knap!

Iedereen een fijne dag toegewenst en alvast een fijn weekend!!1
ik ga komend weekend lekker een weekendje weg met mijn man en mijn schoon familie. wel gezellig, we hebben een eigen hotelkamer dus we kunnen ons af en toe wel terug trekken. De vorige keer zaten we in een huisje, maar dat is toch ook erg gehorig  en als we toch willen klussen dan wordt dat zo vervelend, tenminste ik voel me dan niet echt op m'n gemak, laat ik het zo zeggen

liefs, leentje

Joepie!
Ikke heeft haar beebje gevoeld!!!
Wat een apart gevoel is dat hé
En wat leuk dat je al een dikke buik krijgt.....spannend, straks krijg jij er ook twee!!
Wel vervelend van je hoofdpijn zeg, dat paracetamol dan niet helpt is wel een beetje logisch, bij migraine helpt volgens mij bijna niets!
Ik heb het zelf niet hoor maar ik ken wel iemand die er behoorlijk vaak last van heeft. die gaat gewoon met haar medicijnen in een volledig donkere kamer liggen.

Sanpap, wat fijn dat je alweer bijna met ons mee kan doen en dat je er alweer aan toe bent, we hebben ook wel weer wat nieuwe klussers nodig hoor want het is hier verdacht rustig.  Kunnen we weer lekker verdachte kwaaltjes delen en ons lichaam ons voor de gek laten houden...

Binnenvaartschipper, wat heerlijk dat je een goede echo had!
geniet er maar lekker van.

Hier zijn de klusdagen alweer bijna om, ik kon merken dat mijn vruchtbare periode wat vroeger was.....maar we klussen voor de zekerheid nog even door.
Ik ben er haast wel zeker van dat ik deze ronde ook een kortere cyclus ga krijgen......misschien kan ik dan wel ietsje eerder testen.....hi hi hi....wie weet.
Ik ben eigenlijk best heel zenuwachtig, vooral omdat ik bij mijn zoontje in de tweede ronde al zwanger was. Het hoeft nu helemaal niet zo te zijn hoor maar het gevoel is gewoon heel apart.
Ik denk dat als ik eenmaal over die tweede ronde heen ben, ik niet meer zo zenuwachtig ben. Ik hoop alleen wel dat het snel raak is want anders moet ik van mijzelf wachten tot het najaar.

Leentje, geniet van je weekend weg!

liefs Connie

Ha meiden,

Even een snel ego berichtje, want ik wil graag naar bed ... (en zo moe ...).

Vandaag dus onze echo gehad. Ben nu ruim 19 weken. Het was in het ziekenhuis en daardoor behoorlijk klinisch en medisch. De arts heeft wel super goed gekeken, maar omdat er een assistent in opleiding meekeek, vlogen de moeilijke termen om onze oren. Zo te zien gaat alles goed met ons kindje en dat is natuurlijk heel fijn om te horen. Maar de echo was verder niet super vrolijk. Het liefste was ik gelijk doorgereden naar een echopraktijk voor nog een 'normale' echo, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Misschien toch maar eens nadenken over een pretecho. Hebben jullie hier ervaring mee?

Maar goed, de spanning is nu weg en ik kan nu dus lekker dik gaan worden, ha ha. Blijft natuurlijk altijd spannend, want ze kunnen niet alles uitsluiten, maar over het algemeen zijn we gerustgesteld. Was best een drukke dag, want ben ook nog naar de vk geweest en we hebben dus ook het hartje weer gehoord. Heerlijk!

Nu lekker slapen, want dat heb ik wel verdiend :).

Liefs Suus

P.S. paar dagen niet gelezen en er waren gelijk weer een boel berichtjes. Gezellig!

hallo meiden,
ik schaam me dood want heb me hier al twee weken niet laten zien ofzo..
Maar ik heb goed nieuws ik heb vanmorgen positief getest!! dit wilde ik jullie zeker even vertellen. Ik probeer weer wat vaker langs te komen!!

Hey Leonie,

Wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd meid. Vertel er maar snel meer over!

Liefs Suus

hehehehe dames!

Hier alles hartstikke goed! ben goed te pas! alleen savonds heel erg moe! hihihi maar ja en ja ik merk het echt wel aan mijn haar, ik heb heel snel vutloos en veel te snel weer naar de kapper omdat ik het veel te dik heb,  

Iedereen heel veel plezier dit weekend!

X

heee leonie!

Wéér een zwangere erbij!

gefeliciteerd meid!!

Geniet ervan en kom snel meer vertellen!

Suus, wat een fijn gevoel dat je een goede echo had, nu kun je zeker met een gerust hart gaan groeien....alleen wel jammer dat het zo'n "medische keuring"was en niet gezellig en leuk!
Als ik jou was dan zou ik lekker nog een pretecho doen, rond de 20/22 weken zijn die het mooist!

potjeongeduld, fijn dat het zo goed met je gaat, die vermoeidheid hoort  er helemaal bij hoor.

Ik ben zelf ook aardig moe, gisterenavond zat ik gewoon op de bank te slapen!
volgens mij komt het van het rare weer, IK WIL GEWOON LENTE EN ZOMER!
ik ga bij Mamaita wonen, dat vindt ze vast goed. Dan doe ik mijn kindje bij haar naar de opvang en lig ik zelf de hele dag op een strandbedje met een cocktail.....hmmm geen slecht idee moet ik zeggen.

Ahum, ik had vandaag ineens een "lopend gevoel" tussen mijn benen....ik dacht: oh nee hé ik ben ongesteld!
Ik ging snel naar de wc maar daar bleek het heel veel heldere afscheiding te zijn?!
Hebben jullie dat wel eens gehad? ik dus nog nooit!
Nou ja, we klussen gewoon verder en we zien het wel.

liefs Conny

Terug
Bovenaan