hallo,
binnenvaartschipper; Je gaat gewoon twee keer naar dezelfde site, op de ene site log je in en bij de andere niet. Zo kun je iedere keer even terug lezen en reageren. Heb dat toen hier van ikke gehoord volgens mij, en moet zeggen dat het wel erg handig is anders vergeet je gewoon de helft.
mamaita; fijn dat je nog wel mee schrijft, bedoelde ook niet zozeer jou met mijn stukje, maar wel fijn dat je nog mee schrijft, anders wordt het zo stil onder de niet zwangeren!!
hoe gaat het met jullie?
moet zeggen dat ik wel jaloers word als je het hebt over dat het daar 24 graden is. zit ik dan met een dikke trui aan en pantoffels omdat ik het maar niet warm kan krijgen...

ruilen???? haha
heel veel sterkte met je vader... ik kan me niet eens voorstellen hoe dat moet zijn, maar het lijkt me in ieder geval verschrikkelijk. wat fijn dat je elkaar dan nog hebt en daar steun kunt vinden.
ikke; wauw wat bijzonder dat je je baby al voelt af en toe. geweldig lijkt me dat!!!
spannend 18 maart al de 20 weken echo, wat gaat de tijd toch snel he?! wat fijn dat jullie er al bijna uit zijn met de namen.
wij zijn er zelfs al (bijna) uit, dat bijna omdat het natuurlijk altijd kan veranderen en het nog niks concreets is omdat we (nog) niet zwanger zijn.
sanpap; heel veel sterkte toegewenst, dat het voor jullie ook maar snel weer raak mag zijn (na komende ronde dan). fijn dat jullie wel kunnen genieten van de dingen die jullie wel hebben.. knap!
Iedereen een fijne dag toegewenst en alvast een fijn weekend!!1
ik ga komend weekend lekker een weekendje weg met mijn man en mijn schoon familie. wel gezellig, we hebben een eigen hotelkamer dus we kunnen ons af en toe wel terug trekken. De vorige keer zaten we in een huisje, maar dat is toch ook erg gehorig en als we toch willen klussen dan wordt dat zo vervelend, tenminste ik voel me dan niet echt op m'n gemak, laat ik het zo zeggen
liefs, leentje