Najaarsstoppers waar zijn jullie?

mamajb gefeliciteerd!! ook ik ben inmiddels bevallen.Donderdag 26 november is nick geboren. Het was ee nheftige bevalling, en ben net vandaag terug gekomen uit het ziekenhuis. Met de kleine maakt het goed. spreek jullie snel
liefs, leentje

Hey Leentje!!

Jij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Nick.
Knap maar snel op en geniet van je kraamtijd!!

liefs

Leentje van harte GEFELICITEERD!! Wat naar dat het zo heftig is geweest. Hopelijk gaat het met jou nu ook goed?? Ondanks alles proberen te genieten hoor! Erg belangrijk!

Liefs en dikke kus, MissX

Hoi Leentje (en de rest)
Allereerst wil ik je feliciteren met de geboorte van jullie zoontje Nick. Leuke naam trouwens!
Hoe gaat het nu met Nick en met jou??
Wat vervelend dat jij ook zo'n heftige bevalling hebt gehad. Wil je er nog wat over kwijt of heb je nog steeds problemen met deze website?
Sorry dat ik zolang niet ben geweest maar ik had het erg druk. We moeten allemaal onze draai nog een beetje vinden in ons nieuwe 4 persoons huishouden zeg maar.
Vandaag is Jarno naar de kinderopvang dus heb ik even tijd voor andere dingen.

Met Maaike gaat het goed nu. Op de eerste en tweede dag dronk ze goed uit de borst, althans dat dachten wij. Ik had namelijk wel erg zere tepels als ze klaar was met drinken. De tweede avond heeft ze heel lang aan de borst gedronken en daarna heeft ze heel lang gehuild. Ik dacht in eerste instantie dat ze teveel had gedronken maar na een tijdje dacht ik dat ze niet genoeg binnen had gekregen. De volgende ochtend heb ik toen meteen de afkolfspullen uitgekookt (nog voordat de kraamhulp er was) en ben gaan kolven om te zien of ik wel genoeg had. Dit was wel het geval gelukkig. Toen hebben wij haar de afgekolfde melk met een flesje gegeven en dat heeft ze heerlijk opgedronken. Ze was daarna meteen tevreden. Ze heeft geen goede drinktechniek, ze neemt de tepel niet goed in haar mondje.
Ze is in die eerste dagen behoorlijk afgevallen en bleef steeds rond de 10% zitten. Ik heb daarom ook 2 dagen extra kraamzorg gehad.
Ze heeft een voorkeursligging en doordat ze met haar schoudertje vast is komen te zitten lopen wij bij het ziekenhuis omdat de bewegingen in haar linkerarm achterblijven.
Gelukkig zit er al heel wat verbetering in dus opereren is voorlopig nog niet nodig.
Nu ben ik bezig met het afbouwen van de kolfmomenten. Ik trek het niet om eerst alles te moeten afkolven en daarna nog te moeten voeden. Ik hou geen tijd meer over voor Jarno.

Nou, ik hoop snel wat van je te horen en doe kallum an!

MissX, leuk dat je nog even kwam kijken, hoe gaat het met jou en de kleine?

Binnenvaartschipper, hoe gaat het dan met jouw baby en jezelf??
Al helemaal gewend aan het mama zijn??

Veel liefs en groetjes mamajb

hoi mamjb,

nog steeds problemen met deze site, maar zal het proberen. Ik ben met persween naar het ziekenhuis gegaan, omdat nick niet genoeg zakte.. volgens de verloskundigen mocht ik gewoon thuis bevallen dus dat ook eerst geprobeerd. Achteraf bleek de communicatie met de gynaecoloog en de verloskundigen niet goed te zijn geweest. Resultaat een ttotaal ruptuur, nick is gehaald met vacuumpomp en tangen, terijl twee mensen bij mij op de buik stonden te drukken. Nick heeft er een hersenschudding aan overgehouden en moest naar de couveuse afdeling. Nu gaat alles goed, is al ruim boven zijn geboortegewicht, drinkt goed en is een tevreden mannetje, maar dat heeft even egduurd... Ik moest gehecht worden, wat vervolgens is gaan ontsteken... niet echt wat ik er van voor had gesteld, maar nu gaat alles goed gelukkig.

Wat vervelend van het armpje van maaike, ik hoop dat alles goed komt... ga je dan nu over op flesvoeding??
succes met alles!!!!

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Tjonge, jij bent ook niet gespaard zeg!
Tja, sommige vrouwen zijn er niet voor gemaakt...
Arm kereltje ook, een hersenschudding, houden ze hem nog in de gaten of gaat het al helemaal goed met hem?
Hoe gaat het nu met je onderste dan?
Mijn hechten laten nu allemaal los, ik heb de boel gelukkig niet ontstoken gehad.....dat deed zeker erg pijn.

Als ik moest plassen dan ging ik onder de douche plassen met de douchekop erop gericht. Zo spoelde ik alles weer lekker schoon. Nu doe ik dat soms nog maar soms gebruik ik ook een fles met lauwwarm water om te spoelen.
Hoe gaat het met je bekken dan?
Ik heb veel last van mijn bekken, vooral 's avonds merk ik dat. Ik zou overdag nog wat moeten rusten maar dat komt er niet van, stom hé?

Ik ben overgegaan op flesvoeding ja, ik heb nu bijna geen melk meer. Ik kolf nog 3x per 24 uur een beetje af.

Maar ik moet nu stoppen want de kleine moet een voeding.

Spreek je later weer!

liefs mamajb

doe het rustig aan he

Terug
Bovenaan