Najaarsstoppers waar zijn jullie?

Hoi Leentje,
Hier is ook nog steeds niks. Ik moet vanmiddag weer naar de VK.
Wat raar dat je niet thuis mag bevallen, heb je dan een te nauw bekken of zo??
Die van mij schatten ze nu op 8 pond of misschien nog wel ietsje meer. De verloskundige heeft hierover bij mij niets gezegd.
Ik maak mij er best wel druk om omdat ik bij Jarno een totaalruptuur had. Ik ga het vandaag maar eens overleggen.
Straks dan geven ze mij een knip en blijkt dit ook niet voldoende te zijn.
Ikhoop eigenlijk op een echo zodat ze kunnen zien of het kind écht zo groot is.

Nou, ik spreek je hopelijk snel weer en dan hoop ik dat je alles weer gewoon kunt lezen wat je schrijft.....én dat je natuurlijk al mama bent.

liefs mamajb

dat weet ik niet, ze hebben niet naar mijn bekken gekeken... maar omdat de baby ook nog niet goed ingedaald is, mag ik niet thuis bevalllen. Had gisteren trouwens mijn bloeddruk ook weer te hooog en mijn urine was ook niet goed. Moet vandaag weer naar de verloskundige. ik heb ook nog weer een echo gehad, zou het gewoon vragen als ik jou was.... Succes ermee!!! Hoop zo dat we binnenkort allebei mama zijn geworden!!

doe rusatig aan!!

Liefs, Leentje

Hoi Leentje,
Oh, jij hebt dus meerdere redenen om in het ziekenhuis te moeten bevallen.
Vooral omdat je bloeddruk te hoog is en je urine niet goed, dan houden ze dat extra in de gaten. Bij de eerste baby moet hij/zij ook voldoende zijn ingedaald. Bij een tweede hoeft dat niet want dan kan het tijdens de bevalling nog gebeuren.

Ik ben gisteren ook weer bij de VK geweest. Ik was van plan mijn zorgen te uiten over de grootte van de baby maar mijn bloeddruk was 160/100 én ik had een spoortje eiwit in mijn urine dus ook ik moest naar het ziekenhuis voor controle. Bloed geprikt, nogmaals plassen en aan de CTG. Het grappige was dat in het ziekenhuis alles ineens weer picobello was. Mijn bloeddruk zakte ineens naar 140/85!
Het was net of ik ineens tot rust kwam toen ik daar was, alsof mijn lijf wil zeggen, zo nu ben ik in goede handen.

Nou ja, vandaag moet ik mijn verloskundige weer bellen en dan geef ik dat wel aan.
Ik ben écht zenuwachtig aan het worden voor de bevalling terwijl ik er eerst zo nuchter over dacht.
In het begin van de zwangerschap is dat ook nog een ver van je bed show maar nu......

Ik wil jou ook veel succes wensen en we spreken elkaar snel weer, als het toch langer duurt dan gedacht....

liefs mamajb

Hoi dames,

Ik kom alleen even vertellen dat ik nog steeds niet ben bevallen. We wachten dus met smart op onze baby.

Verder heb ik op mijn uiterekende datum nog een echo gehad vanwege de grootte van mijn baby.
Dit bleek achteraf mee te vallen, ze zal tussen de 3500 en 3700 gram gaan wegen. Dat was tenminste op de uitgerekende datum. Ik weet niet hoeveel ze nu nog groeit.
Ik kan nog steeds thuis bevallen dus ik wacht maar gewoon af.
Heb wel veel voorweeen gehad de laatste dagen maar ze zetten niet door.
Morgen moet ik weer voor controle naar de verloskundige.

Leentje, ik hoop dat je snel weer even laat weten hoe het met je gaat. Ik ben heel nieuwsgierig en baal ervan dat je juist nu niet mee kan kletsen hier.

Nou, ik hoor het wel weer.....

liefs mamajb

hey mamjb,

baal er ook van dat ik niet goed kan schrijven hier. Heb al drie mails gestuurd, maar krijg gewoon geen reactie... stom forum...
ook ik ben nog steeds niet bevallen, duurt me echt te lang soms.... maar ja daar is niks aan te doen he?!
Ik hoop dat het nu snel gaat doorzetten voor je, en dat je binnenkort je kkleintje in hje armen kunt hhouden...
verder gaat het met mij wel goed, ben het wachten wel zat zo ongeveer, maar voel me goed verder.

liefs, leentje

Hey dames,
ik ben inmiddels bevallen (24-11) van onze dochter Maaike.
Om 06.00 uur 's ochtends ben ik begonnen met de weeen en om 13.17 uur was ze er.
Ze is 4000 gram en 53 cm!
Een flinke tante dus
Ik ben lekker thuis bevallen, alhoewel het wel even heftig was want ze zat met haar schouders vast in het geboortekanaal.
Inmiddels gaat alles goed, ze drinkt goed en blijft goed op tempratuur. Ik ben enorm trots en gelukkig!

Leentje, is er bij jou al wat gebeurd?
Ik ben zo benieuwd!

Nou, ik spreek jullie snel weer want ik wil de website ook nog bijwerken.

Liefs mamajb

Hoi mamajb!

GEFELICITEERD!!!! Wat een geweldig goed nieuws zeg! En wat een mooie naam! Ik ben blij om te horen dat het, ondanks de heftigheid, goed is gegaan. Geniet lekker van deze tijd!

Liefs, MissX

Hey Mamajb.

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter: Maaike!!
Fijn dat alles weer goed gaat na zo'n heftige bevalling! Geniet ervan zou ik zeggen.

Liefs

Terug
Bovenaan