A
Anoniem
Guest
Heeeey MissX!!!
Wat een verassing!
Ik dacht zelf dat je het niet meer kon vinden hier, we staat ook zover weg!
Inderdaad schrijven alleen ik, Leentje en binnenvaartschipper hier nog.
Maar wat een mooie naam heb je gekozen voor jullie kleine spruit!
Ik kan me voorstellen dat je geen puf/zin had om hier te komen als je te maken hebt met lichamelijke problemen en ook nog eens een slechte start voor je kleine.....
Ja, het is allemaal niet niks. Sommige vrouwen praten er wel heel gemakkelijk over maar het kan ook de hele andere kant op gaan.
Ik ben zeer benieuwd naar je verhaal maar ik heb geduld hoor. Je hoeft het ook niet te delen als je dat liever niet wilt.
Maar ik was (en ben) zó nieuwsgierig naar jou en hoe alles is gegaan.
Je bent ook alweer aan het werk, hoe bevalt dat dan??
Je vroeg hoelang ik nog moet, ik moet net als Leentje nog 2 weken. Het is zwaar, die laatste loodjes maar genieten doe ik er ook nog wel van hoor.
Ik probeer nu voor de tweede keer om thuis te bevallen.
Alles straat al klaar dus we wachten af....
Doe jij het vooral héél kallum aan en we horen het wel als je je verhaal kwijt wil. Anders ben je ook altijd welkom natuurlijk!!
liefs Connie (mamajb)
Leentje,
Ik ben bij de drukker geweest, ze hadden alles al klaarliggen alleen vergeten te bellen. Ik heb de tekst nu in huis en het is helemaal goed zo.
De enveloppen zijn inmiddels ook al geschreven.
Grappig he, dat we zo gelijk oplopen.
Ik had je al eens verteld over de website die ik maak voor mijn kinderen hé?
Als je nou eens naar kijkonzebaby gaat en zoekt onder de baby's dan staat daar ook een baby boers tussen.
Ik zou het leuk vinden als je nog even een berichtje achterlaat in het gastenboek. Op de voorpagina van babyboers staat een link naar mijn zoontje's pagina.
Ik hoor wel van je hoe je de website vindt.
liefs mamajb
Wat een verassing!
Ik dacht zelf dat je het niet meer kon vinden hier, we staat ook zover weg!
Inderdaad schrijven alleen ik, Leentje en binnenvaartschipper hier nog.
Maar wat een mooie naam heb je gekozen voor jullie kleine spruit!
Ik kan me voorstellen dat je geen puf/zin had om hier te komen als je te maken hebt met lichamelijke problemen en ook nog eens een slechte start voor je kleine.....
Ja, het is allemaal niet niks. Sommige vrouwen praten er wel heel gemakkelijk over maar het kan ook de hele andere kant op gaan.
Ik ben zeer benieuwd naar je verhaal maar ik heb geduld hoor. Je hoeft het ook niet te delen als je dat liever niet wilt.
Maar ik was (en ben) zó nieuwsgierig naar jou en hoe alles is gegaan.
Je bent ook alweer aan het werk, hoe bevalt dat dan??
Je vroeg hoelang ik nog moet, ik moet net als Leentje nog 2 weken. Het is zwaar, die laatste loodjes maar genieten doe ik er ook nog wel van hoor.
Ik probeer nu voor de tweede keer om thuis te bevallen.
Alles straat al klaar dus we wachten af....
Doe jij het vooral héél kallum aan en we horen het wel als je je verhaal kwijt wil. Anders ben je ook altijd welkom natuurlijk!!
liefs Connie (mamajb)
Leentje,
Ik ben bij de drukker geweest, ze hadden alles al klaarliggen alleen vergeten te bellen. Ik heb de tekst nu in huis en het is helemaal goed zo.
De enveloppen zijn inmiddels ook al geschreven.
Grappig he, dat we zo gelijk oplopen.
Ik had je al eens verteld over de website die ik maak voor mijn kinderen hé?
Als je nou eens naar kijkonzebaby gaat en zoekt onder de baby's dan staat daar ook een baby boers tussen.
Ik zou het leuk vinden als je nog even een berichtje achterlaat in het gastenboek. Op de voorpagina van babyboers staat een link naar mijn zoontje's pagina.
Ik hoor wel van je hoe je de website vindt.
liefs mamajb