Najaarsstoppers waar zijn jullie?

Heeeey MissX!!!

Wat een verassing!
Ik dacht zelf dat je het niet meer kon vinden hier, we staat ook zover weg!
Inderdaad schrijven alleen ik, Leentje en binnenvaartschipper hier nog.

Maar wat een mooie naam heb je gekozen voor jullie kleine spruit!
Ik kan me voorstellen dat je geen puf/zin had om hier te komen als je te maken hebt met lichamelijke problemen en ook nog eens een slechte start voor je kleine.....
Ja, het is allemaal niet niks. Sommige vrouwen praten er wel heel gemakkelijk over maar het kan ook de hele andere kant op gaan.
Ik ben zeer benieuwd naar je verhaal maar ik heb geduld hoor. Je hoeft het ook niet te delen als je dat liever niet wilt.
Maar ik was (en ben) zó nieuwsgierig naar jou en hoe alles is gegaan.
Je bent ook alweer aan het werk, hoe bevalt dat dan??

Je vroeg hoelang ik nog moet, ik moet net als Leentje nog 2 weken. Het is zwaar, die laatste loodjes maar genieten doe ik er ook nog wel van hoor.
Ik probeer nu voor de tweede keer om thuis te bevallen.
Alles straat al klaar dus we wachten af....

Doe jij het vooral héél kallum aan en we horen het wel als je je verhaal kwijt wil. Anders ben je ook altijd welkom natuurlijk!!

liefs Connie (mamajb)

Leentje,
Ik ben bij de drukker geweest, ze hadden alles al klaarliggen alleen vergeten te bellen. Ik heb de tekst nu in huis en het is helemaal goed zo.
De enveloppen zijn inmiddels ook al geschreven.

Grappig he, dat we zo gelijk oplopen.

Ik had je al eens verteld over de website die ik maak voor mijn kinderen hé?
Als je nou eens naar kijkonzebaby gaat en zoekt onder de baby's dan staat daar ook een baby boers tussen.
Ik zou het leuk vinden als je nog even een berichtje achterlaat in het gastenboek. Op de voorpagina van babyboers staat een link naar mijn zoontje's pagina.

Ik hoor wel van je hoe je de website vindt.

liefs mamajb

Hey Meiden,

Daar ben ik ook eindelijk weer eens.

MissX: Wat een mooie naam! En een mooi gewicht had jullie mannetje bij de geboorte!
Wel vervelend dat je zo'n zware bevalling hebt gehad en een moeilijke start met Jesper.
Geef je ook borstvoeding of gewoon de fles?

Leentje: voor jou gaat het nu echt korten. 2 weken!!
Spannend hoor. Geniet nog maar ff van jullie samen zijn. Want heel je leven verandert, maar een hele leuke verandering!
Hoop voor je dat die kleine snel indaalt dan heb je tenminste niet zo'n last van dat getrappel.
Bij mij was die kleine met 34 weken al ingedaald, dus ik heb er nooit last van gehad.

Mamajb: Ook voor jou begint het spannend te worden. Zie je op tegen de bevalling? want jij weet natuurlijk hoe zo'n bevalling gaat, omdat het de tweede is.
Nog veel succes met de laatste voorbereidingen.
En ik hou het forum in de gaten!! Ik ben erg benieuwd hoe het jullie zal vergaan.
Succes als het zover is!!!

Hier is in ieder geval alles goed!!
Quinten groeit erg goed, vorige week op het CB geweest en hij is in 4 weken tijd bijna 1 kilo aangekomen en 4 cm gegroeid.
56 begint nu echt klein te worden.
Nou ik ga weer eens verder.
liefs

Heey Binnenvaartschipper,
Wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie kleine ventje, ook alweer uit maar 56 gegroeid. Tjonge, geniet er maar van nu hij nog zo klein is want maatje 56 gaat ook snel weer voorbij......die van mij heeft nu maatje 110/116!

Ja ik hoef nog maar eventjes, nog ietsje langer dan Leentje(2 dagen of zo?)
19 november ben ik uitgerekend.
Het is echt afzien nu, vooral omdat ik nog een peuter/kleuter heb rondhuppelen die geen rekening houdt met mijn situatie.
Gelukkig gaat hij nog 2 halve dagen en een hele dag naar het kinderdagverblijf zodat ik even bij kan tanken.
De kleine beeb drukt constant in mijn liezen en op mijn blaas, ik verlies dus steeds urinedruppels...niet zo frissssss.

Leentje, Wat vervelend dat je nu hetzelfde probleem weer hebt met dit stomme forum.
Ik zag wel dat je mijn website hebt gevonden, leuk dat je nog even een berichtje in het gastenboek hebt achtergelaten. Het is inderdaad leuk om een gezicht bij iemand te hebben waar je steeds mee "forum-kletst"

Nou, ik ga nu weer stoppen want ik moet zo aardappels schillen. Ik heb al een paar dagen niet gekookt dus vandaag gaat het maar weer eens gebeuren.

liefs mamajb

Hoi Leentje,
Heb al een paar dagen niets van je gehoord.....of ben je al bevallen??
Spannend hoor, ik kijk echt uit naar je berichtjes.

Hier is alles nog rustig. Ben gisteren naar de vk geweest. Alles was nog goed. Bloeddruk was 140/85, ook normaal voor mij.
Verder heeft ze nog eventjes gevoeld hoe zwaar mijn kleintje ongeveer is. Nou, zoals ik al dacht wordt dit geen kleintje. Ook gezien mijn buik (je hebt hem zelf gezien op de website)
Ze is nu tussen de 7 en 8 pond en misschien nog wel meer!!
PFFF, nou dat kan er ook nog wel bij. Ik hoop echt dat ze een dezer dagen komt want straks groeit ze nog meer!

Nou, ik hoop snel van je te horen.....

liefs mamajb

nee nog niet bevallen, maar forum werkt nog steeds niet mee. Heb al een mail gestuurd,m aar krijg gewoon geen reactie. Stuur nog maar eens een mail, want dit is erg irritant zo.

liefs, leeentje

Hoi dames,

Nog maar vier dagen voor mijn uitgerekende datum en ik ben nog niet bevallen. Ik dacht écht dat dit kindje eerder zou komen maar blijkbaar zit ze nog lekker daar binnen.
Nou ja, ik probeer nog even van de rust te genieten én van mijn mooie dikke buik.
Toch merk ik dat ik steeds als ik naar de wc ga mijn onderbroek controleer op een eventuele slijmprop.
Mijn man heeft gisteren boodschappen gedaan en mij een blikje bitter lemon meegenomen hahaha!
Toen ik van Jarno bevallen ben, had ik dat de avond ervoor gedronken, maarja toen had ik de slijmprop ook inmiddels al verloren dus ik denk dat het dit keer geen zin heeft. Het komt toch wanneer het rijp is daaronder.

Leentje, lukt het nog steeds niet met het forum??
Balen meid, ik hoop dat het nog goed komt want ik mis onze gesprekjes hier.

Binnenvaartschipper, ik neem aan dat het met jou en de kleine ook helemaal goed gaat??

Jarno is momenteel zichzelf niet, volgens mij duurt het hem allemaal te lang. Hij huilt om de kleinste dingen en slaapt slecht. Hij heeft enge dromen en is ontzettend dwars. Ik hoop dat het weer overgaat als de kleine er is enhij is een beetje gewend aan de nieuwe situatie.
Het wordt er zo niet echt gezelliger op.

Nou, ik hoop voor jou Leentje dat je al bent bevallen en lekker zit te genieten van je kleine jochie en anders hoor ik het misschien nog wel.

Succes!

liefs mamajb

nee nog steeds niet bevallen. Het forum werkt nog steeds niet mee. Mis onze gesprekjes ook hoor!
Ga het maar eens even zo proberen, let dus niet op evt. spelfouten :) Ik heb afgelopen week te horen gekregen dat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Dit omdat onze knul groter is dan gemiddeld, nou ja, ze schatten hem nu op 7,5 pond ongeveer. Dwas wel even balen, maar is niet anders. Hoop dat jij gauw gaat bevallen, mamjb, had ook verwacht dat je inmiddels al maam zou zijn...

Liefs, Leentje

Terug
Bovenaan