Hoi iedereen!
Leuke topic trouwens.
Ik vind Frans niet meer echt van deze tijd. Laatst zag ik op een geboortebord Bernd.
Nou ja, als de ouders het mooi vinden...
Wij hebben onze eerste zoon Dylano genoemd.
Wij dachten toch een vrij unieke naam te hebben...totdat hij naar de peuterspeelzaal ging en nu naar school...
In zijn groep van 16 kinderen is er nu een Delano, een Dylano en met kerst komt er nog een Dylano bij...terwijl die naam toen eigenlijk helemaal niet voorkwam.
Maar ach, onze zoon vindt zijn naam geweldig en wil zelfs dat zijn broertje of zusje, die over een paar weken zal komen, ook Dylano noemen.
Maar dat doen we maar niet...hahaha!
We weten het geslacht al en hebben weer een naam die goed bij Dylano past en ook (nu) weer vrij uniek is.
Ben benieuwd als de schooltijd begint voor nummer 2...
Groetjes,
en veel plezier met het uitzoeken van leuke namen!
Dyonne, moeder van Dylano (4) en 35w2d zwanger van 2e
Leuke topic trouwens.
Ik vind Frans niet meer echt van deze tijd. Laatst zag ik op een geboortebord Bernd.
Nou ja, als de ouders het mooi vinden...
Wij hebben onze eerste zoon Dylano genoemd.
Wij dachten toch een vrij unieke naam te hebben...totdat hij naar de peuterspeelzaal ging en nu naar school...
In zijn groep van 16 kinderen is er nu een Delano, een Dylano en met kerst komt er nog een Dylano bij...terwijl die naam toen eigenlijk helemaal niet voorkwam.
Maar ach, onze zoon vindt zijn naam geweldig en wil zelfs dat zijn broertje of zusje, die over een paar weken zal komen, ook Dylano noemen.
Maar dat doen we maar niet...hahaha!
We weten het geslacht al en hebben weer een naam die goed bij Dylano past en ook (nu) weer vrij uniek is.
Ben benieuwd als de schooltijd begint voor nummer 2...
Groetjes,
en veel plezier met het uitzoeken van leuke namen!
Dyonne, moeder van Dylano (4) en 35w2d zwanger van 2e