Hoi Renske,
Wat vervelend voor je dat je zo triest wordt van de fotowedstrijd. Ik begrijp dat het soms best confronterend kan zijn om kindjes van dezelfde leeftijd als Meike te zien die "verder" zijn in ontwikkeling. Gelukkig doen jullie er alles aan om haar de kans te geven om zich verder te ontwikkelen en (nog veel belangrijker) laten jullie haar in haar waarde en accepteren dat Meike, Meike is. 2 belangrijke dingen de je als ouder aan je kind kunt meegeven, of die nou "snel" is of niet zo snel. Wat dat betreft echt petje af voor jullie als ouders !
Voor de fotowedstrijd (en iemand zei het al; het geen echte wedstrijd, maar een excuus om weer foto's van onze kleintjes te laten zien) hoef je geen recente foto's te plaatsen. Ik heb zojuist een geplaatst van toen Julian ongeveer 7 maanden was...maar ook de leeftijd hoef je er niet bij te zetten. We vergelijken geen "kunstjes", maar gaan voor grappige, mooie, en ontroerende foto's. En die heb je vast wel van Meike!
Je schrijft trouwens dat haar oudere zus watervlug is en dat je het daarom extra sneu vindt, maar ik vraag me af of Meike daar ook zo overdenkt....
Succes en ik hoop snel een foto van Meike in de "wedstrijd" terug te zien!
Ellen mv Julian