Nav `rondje gewicht enz.`.....

Hoi Mama's,

het schrijven heeft mij gister echt goedgedaan. Nog beter zijn de reacties!!!! Echt heel fijn het medeleven en de opbeurende woorden.

Lilian, voel je niet schuldig en blijf vooral je trots uitspreken op het forum want jouw kindje verdient dat. Het is ook helemaal tegek als alles lekker gaat en ze zich zo goed ontwikkelen!!! Dus blijf het vooral doen want 9 van 10 keer geniet ik keihard mee hoor hahaha....

We starten met fysio als ze in december niet kruipt. We gaan daarvoor wel naar de wal want Meike heeft ook fysio voor het rollen gehad, dus we zijn er heel bekend mee....

Meike ging gister uitzichzelf kiekeboe doen bij een bankje in het bos. dat heb ik vast gelegd en gaat naar de "fotowedstrijd".

Nogmaals iedereen bedankt voor het lezen en reageren...... het heeft mij heel goed gedaan.

Liefs Renske

Heej Renske, Ik vind het echt een kei mooie foto van Meike!
.. Pff wordt weer moeilijk kiezen deze keer.. zitten echt leuke foto's bij.
Fijne dag vandaag!

Renske,

Fijn dat het helpt als je hier schrijft!! Een boswandeling en een spontane kiekeboe-actie van je meiske doet de rest.............

Liefs
Susan

Hoi Renske,
Je hebt een hele leuke foto geplaatst, Meike ziet er echt heel wijs uit! Jammer dat het met haar ontwikkeling niet zo snel gaat als je zou willen. Kan me je zorgen goed voorstellen. Thom is ook niet zo'n super snelle jongen, hij is net een jaar en kan zich optrekken tot zijn kieen, maar staan of lopen is er nog niet bij. En als ik soms lees en zie wat kindjes van zijn leeftijd allemaal doen, maar goed hij kan weer andere dingen en zo is het met Meike waarschijnlijk ook. Neemt niet weg dat ik graag zou zien dat hij zelf ging staan en langs de tafel schuifelen, hij zelf ook volgens mij want hij raakt soms flink gefrustreerd, maar ja die tijd komt nog wel. Ondertussen komt hij tijgerend ook een heel eind, haha. En je weet dat de ontwikkeling zegt niets over de intelligentie  .
Groetjes Laura mv Thom

Ik zit met laptop aan tafel en kijk over het scherm heen naar mijn meisjes. Sinds zaterdag ligt er een kleed op het parket en dat doet veel goeds, ze komt makkelijker vooruit en kan niet meer billenschuiven. Meike is een echte billenschuiver (zijn ook hele theorieën over te lezen) maar dat kan natuurlijk niet meer.

Nu loopt ze dus langs de bank langs de tafel. Maar kan zichzelf niet optrekken hoor. Wij zetten haar zo neer om energie te kunnen verbruiken want ook dat is goed voor haar en heur lijn. Meike is, zoals de arts haar noemt, weelderig haha wij noemen haar wel eens bolle.

Het kruipen lijkt dus wat van de grond te komen en ze heeft er behoorlijk schik in.

Ze gaan nu alletwee ff een uurtje plat om daarna weer heerlijk van het herfstweer te genieten.

Liefs van ook een trotse mama van Isa en Meike

Heerlijk dat je zo van je meiden kan genieten. Ben met Thom daarstraks ook lekker even naar buiten geweest, hij ging in zijn smart-trike (driewieler) vindt hij prachtig. Nu doet hij ook een dutje. Ik zet hem ook wel eens aan de tafel, vanmorgen stond hij lekker met mijn beker en lepeltje te spelen en had het enorm naar zijn zin, mooi toch. Zo te horen weet Meike zich ook aardig te vermaken. Kan ze zelf gaan zitten als ze ligt? Thom kan dat sinds een paar weken echt goed en kan ook op zijn knietjes gaan zitten, maar om vooruit te bewegen zakt hij toch nog wel op zijn buik. Lijkt me lastig af te leren als ze eenmaal op haar billen kan schuiven. Is inderdaad wel het een en ander over geschreven over billenschuiven..
Groetjes mv Thom

Hiya Renske!

Vind die verstop foto helemaal goed!!!! FF lekker in de herfstwind wandelen, geeft je ook weer een frisse kijk op dingen af en toe :)

(je hebt me trouwens wel onbedoeld aan het lachen gemaakt, ik kreeg allemaal rare godzilla assosiaties toen jij zei dat je een "Reuze baby" hebt, hahaha zag het helemaal voor me, jouw Meike in een luier door de straten van New York terwijl ze de ene na de andere wolkenkraber omver mieterd........errrr maar goed, ik ben een weirdo hahaha)

Ajuus, ilja

Hou mam van Thom, ja meike kan van liggen naar zitten komen en ze kan rollend om haar as door de kamer. Ze ligt dan gewoon midden in de kamer........ goed uitkijken dus haha. Straks gaan we maar weer in "bootcamp" 'ík zal het nog één keer voor doen'
Wie weet of ze snapt dat we het voor háár voor doen (ze klapt wel leuk in haar handjes).

Hoi Ilja, bij mij gaan wooden ook vaak leven. Ik moet soms hardop lachen terwijl niemand een grapje maakt.....en dan moet je maar weer uitleggen...
Nou ja toch een flinke meid van 10 kilo die ook nog echt babykoppie heeft (ze heeft ook nog niet een nekkie ofzo). Stel je voor: een poepluier van babygodzilla ............... Yek

Terug
Bovenaan