Nederland loopt achter!!

Hoi Loes,

je hebt gelijk hoor Nederland loopt achter!!!!! Ik wilde dat ik in Belgie mocht bevallen, daar zitten jullie tenminste niet in dat keurslijf van het zo natuurlijk mogelijk zwanger zijn en bevallen!!

Nederlandse vrouwen, hoe lang moeten we nog pikken dat we zo min mogelijk begeleiding krijgen omdat we teveel kosten???

Waarom laten we ons nog wijsmaken dat we slechte moeders zijn als we pijnbestrijding willen???

Waarom krijgen vouwen in alle Europese landen wel regelmatig echos en moeten wij ervoor betalen???

Waarom dreigt iedereen meteen met Amerikaanse toestanden terwijl we ook gewoon keuzevrijheid zouden moeten hebben??? Ik noem het zelf betalen van alles wat de vk niet wil geen vrije keuze.

Waarom worden in ons land 7 van de 1000 babies dood geboren (zelfde nivo als de oekraine) en in de rest van Europa maar 3 of 4??? (onafhankelijk Europees onderzoek)

Laten we eens mondig worden en niet denken dat wij flinkere vrouwen zijn dan bv Duitsters Belgen en Zweden!!

wat vinden jullie ervan,

groetjes Femke

 
ehh...

Sorry, sommige dingen ben ik met je eens hoor, maar:

Pijnbestrijding levert vaak een veel moeilijkere bevalling op. Er moet veel vaker gebruik worden gemaakt van tangen en vacuumpompen.

En volgens mij kloppen jou cijfers over dood geboren babies ook niet helemaal....

Alleen wat de echo's betreft sta ik wel helemaal achter je!

 
Wist je dat niet van dat onderzoek? Het is als ik me niet vergis rond oktober/november in het nieuws geweest. Ik wil het nog wel opzoeken maar de cijfers lagen echt zo!!
 
Je bericht is enorm tendentieus Femke. Die getallen kloppen niet en je maakt nu mensen onnodig bang!!! Als er al getallen zijn gaan die niet over doodgeboren baby's maar over baby's die (ook) in de eerste maanden komen te overlijden. En dat is wel effe wat anders!
Maar pas alsjeblieft op met dit soort uitspraken want velen slaan hiervan op tilt! (ik dus ook, waarvan akte!)
E.
 
Getver, daar heb d'r weer een die direct begint over piepen (het was ook al zo lang weer rustig op het forum)! Sinds wanneer is een mening geven en het uiten van gevoelens per omgaande: Piepen?
Schrijf dan niks als het je niet aanstaat!
 
Terug
Bovenaan