Negatieve ovulatietest maar toch zwanger?

<p>Hey,</p><p>Ik las laatst ergens dat je met ovulatietesten ook een zwangerschap kunt vast stellen. Nou heb ik sinds gisteren ineens toch wat kwaaltjes gekregen. Mijn NOD is zondag. Nou had ik nog een testje over en kon ik het vamorgen niet laten en heb ik toch die ovulatietest gebruikt. Helaas negatief. Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die ook een negatieve ovulatietest hadden maar toch zwanger  zijn? Ik durf nu die (early)zwangerschapstest niet meer te doen, bang voor teleurstelling haha. Was gewoon even benieuwd naar jullie ervaringen! </p>
 
Hi, 
een ovulatietest kán een zwangerschap opsporen, maar is eigenlijk gewoon om je ovulatie mee te testen. Dus ik zou er van uit gaan dat een positieve test kan betekenen dat je zwanger bent. Maar een negatieve hoeft niet te betekenen dat je helemaal niet zwanger bent. Als je snapt wat ik bedoel ;) 
Helaas nog even geduld hebben dus. Duim voor een snelle positieve zwangerschapstest voor je! 
 
Hoi, 
Ik heb het tegenovergestelde ;)
Eergister getest met ovu test en knal positief, gelijk een zw test gedaan en die leek heeeeel licht positief maar gister leek er geen 2e  streepje te komen.  Dus denk nu... misschien was het tóch een ovulatie?
Ovu en zw testen zijn nu op btw, dus zo ff nieuwe halen, miss doe ik ook wel weer een ovu test? haha ook zo'n ongeduldige hier.... 
Ik geef nog borstvoeding en dat doet nu wel mega  pijn en heb krampjes in mn onderbuik (weet even niet of dat ook bjj een ovu kan horen). Maar goed je hebt hier natuurlijk ook niks aan haha.
Ik test morgen ochtend nogmaals met een zw test, laat het je dan weten of die positief is ;)
 
Bo-Belle  zolang ik nog niet ongesteld ben blijf ik hoop houden haha. 2 dagen hebben nog nooit zo lang geduurd ?
 
Kaboutertjexx wanneer zou jou NOD dan zijn? Lijkt mij dat je bij een zwangerschapstest alleen een (licht) streepje krijgt als er hcg word gemeten? Ik denk wel dat je heel prill zwanger bent. Of misschien toch een hele vroege miskraam als de streepjes nu afnemen? Heb je het wel 2 keer met ochtendurine gedaan?
 
Hoi! Ik deed gisteren ook een ovulatietest en die was negatief. Vanmorgen zonder ochtend urine een zwangerschapstest (voor m'n NOD) en daar heb ik een heel licht streepje. Ik verwacht er nog maar niks van haha maar ovulatietest hoeft niet perse een zwangerschap te detecteren! 
 
Zeeuws-meisje Haha ik reageerde net toevallig al in het andere topic. Ik denk toch wel dat je zwanger bent hoor! Zou het over 2 dagen nog eens met ochtendurine doen. Laat je het weten?? Ben benieuwd!
 
Ja, ga ik doen! Wordt er gewoon zenuwachtig van haha. Ik zal het laten weten?
Laat jij het ook weten als je een test hebt gedaan? 
 
Terug
Bovenaan