Negatieve ovulatietest maar toch zwanger?

@mevrouwtje heftig zeg! Nog nooit van gehoord maar heb het even gegoogled. Wat naar om dat mee te maken :( hadden ze dat niet eerder kunnen ontdekken in plaats van achteraf? 
 
Zeeuws-meisje Ja is ook vrij zeldzaam. Een complete mola kunnen ze op de echo zien. Dan zie je geen kindje maar een soort druiventros. Bij een partiële mola is er en een vruchtje en de mola aanwezig. Dat kunnen ze blijkbaar niet zien op de echo. Bij ons was het eicel bevrucht door 2 zaadcellen. Dus dan heeft het 3 setjes chromosomen in plaats van 2. Dus dit kindje heeft geen kans gehad ondanks we met 9 weken toch een hartje hebben zien kloppen. Heel bizar maar het schijnt vaker zo rond de 10 weken te stoppen met groeien en geen hartslag meer. Hoe dat kan weten ze niet. Is nog vrij zeldzaam er wordt wel onderzoek na gedaan in t ziekenhuis in Nijmegen. 
 
Volgens verschillende ovulatie bereken sites zit ik nu in mijn meest vruchtbare dagen en heb ik morgen mijn ovulatie. Maar mijn ovulatie test geeft negatief aan. 
 
Je ovulatietest is over het algemeen het meest betrouwbaar, die apps en websites berekenen alleen je ovulatie op basis wat het meest waarschijnlijk is, maar kunnen he tnooit zo goed aangeven als een test die daadwerkelijk je hormoon meet. Dus ik zou vooral even door blijven testen om je ovulatie te vinden
 
Bij mij geeft een ovulatie test altijd een licht streepje . En word met de piek dan donkerder en gaat daarna weer naar licht.
Dus echt betrouwbaar is z'n test niet als zwangerschap test.
 
Ik zei ook niet dat je ze als zwangerschapstest moest gebruiken, maar puur om je ovulatie te vinden zijn ze meer betrouwbaarder dan alle apps en websites. Ik reageerde op 525 omdat de rest dit topic vast niet meer volgt aangezien het uit 2019 is
 
Terug
Bovenaan