Negatieve ovulatietest maar toch zwanger?

Ah oke ik snap het! Maar misschien had je in de tussentijd wel gedronken waardoor je urine minder geconcentreerd is. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen krijgt!
Ik heb vanmorgen weer een test gedaan. Streepje was al iets meer zichtbaar. Spannend allemaal hoor. Ik hou wel goed voor ogen dat het alsnog mis kan gaan maar ik vind het toch wel bijzonder. Ik moet aankomende week naar de gynaecoloog omdat ze pcos hebben vastgesteld, zul je net zien dat ik zwanger ben ?
 
Nou gisteren de hele dag van die ongi krampen gehad maar het zet maar niet door.  Eigenlijk al sinds afgelopen donderdag. Als er woensdag nog niks komt ga ik een nieuwe test doen. Had de hoop eigenlijk al opgegeven.
 
Zeeuws-meisje Het is vanmiddag toch doorgezet helaas nu ongesteld. Was ook pas de eerste ronde na de MA dus moet ook noet te ongeduldig zijn. Jammer maar helaas! Vanavond een lekker coctailtje bestellen dus! Hoe is het bij jou?
 
Wat jammer mevrouwtje! ? Hopelijk in de volgende ronde meer succes. Geniet nog maar even extra van je vakantie en van je welverdiende cocktail(s)! ? Waar ben je op vakantie? :)
Hier gaat het goed, het streepje was vanmorgen alweer duidelijker! Ik vind het zo spannend en wil het zo graag tegen mensen vertellen haha maar besef me ook dat het nog fout kan gaan. Ik ben alleen in alle hectiek vergeten om de gynaecoloog (af) te bellen, daar heb ik morgen ochtend een afspraak omdat m'n menstruatie zo lang uit bleef en pcos is vastgesteld. Geen idee wat me te wachten zou staan, maar nu ben ik dus te laat om af te bellen haha ?
 
Zeeuws-meisje dankjewel, ik snap dat je het liefst tegen iedereen wil zeggen maar ik zou er echt ff mee wachten. Wij hadden het verteld met 10 weken en dat bleek dus zelfs te vroeg. Gevolg: iedereen wist dat ik een MA had gehad. Overal waar ik kom word er na me gevraagd. Op zich heel lief maar vooral in het begin vond ik het confronterend. En iedereen weet nu dat we ermee bezig zijn. Dus elke keer als ik geen wijntje pakt zie ik al mensen kijken. Tegen de ouders zou ik het dan weer wel zeggen.
Haha die afspraak zou ik sws niet af zeggen. Kunnen ze je mooi even na kijken. En kun jij eventueel vragen stellen? Ze hebben ook een echo apparaat dus wie weet checken ze alvast de boel. Verwacht er alleen niet veel van wjj zagen met 6 weken alleen een zwart rondje ? 3 weken later zat er wel echt duidelijk een babytje. 
Wij zitten nu in spanje. Morgen weer naar huis.
Laat je weten hoe het bij de gyn ging? 
 
Nee we gaan het ook nog niet vertellen! Precies om die reden die jij benoemd, dat lijkt me ook erg vervelend. We willen het wel als eerst aan ouders en schoonouders vertellen, maar wel pas na de eerste echo denk ik! 25 juli mogen we :) 
Ik ben inderdaad toch gegaan en ze heeft ook een echo gemaakt haha maar idd niks op te zien! Wel dik slijmvlies maar dat was alleen maar goed zei ze :) dus daarna de verloskundige maar gebeld. Afspraak kan maar vast staan.
Wat heftig dat je met 10 weken een MA hebt gehad. Dat lijkt me erg heftig, zeker omdat het dan al zo echt is en de mensen om je heen het al weten. 
Geniet nog lekker van je laatste dag! Het is daar vast beter uit te houden dan hier. Het is hier echt enorm benauwd vandaag haha. 
 
Zeeuws-meisje Ja ik hoorde het al dat het belachelijk warm was daar. Hier 30 graden. Dat vind ik wel genoeg haha.
Ik had het met 10 weken verteld en met 13 weken bij de 3e echo bleek het niet goed te zijn. Was een partiële mola kwamen ze achteraf achter. 
 
Terug
Bovenaan