Negatieve ovulatietest maar toch zwanger?

Mevrouwtje nou ik heb nog geen menstruatie gehad na mn bevalling, dus ik zou echt niet weten wanneer mijn nod is haha!
Heel misschien toch een eisprong! Al dácht ik die echt gehad te hebben op 10juni... maarja misschien was die toch eergisteren... ik heb net ff een zw test gedaan en die was negatief en de ovulatie test net ook, dus ik denk dat ik niet zwanger ben.
Wel hebben we lekker ons best gedaan gisteren, maarja geen idee of dat alweer te laat was na die positieve ovulatietest ;)
Hoor het graag van jullie of jullie zwanger zijn! Spannend !
 
Kaboutertjexx Als je een positieve ovulatietest hebt dan heb je een eisprong ongeveer 12 tot 36 uur tot het ei springt dacht ik. Dus als jullie dezelde dag nog gezellig hebben gehad ben je nog wel optijd geweest denk ik! Hoop het voor je. Ff bijhouden of je over 14 dagen ongesteld word. Dan weet je zeker dat dit je eisprong is. Die is namelijk altijd 14 dagen erna. Nou ben benieuwd!! Ik zit nog te twijfelen of ik morgen al ga testen. Durf gewoon niet, bang voor de teleurstelling. Ik voel wel dingen, maar misschien is mijn lichaam zich gewoon aan het voorbereiden op een komende menstruatie. Ik hoop zoo van niet haha. Ben nu op vakantie dus dan is ongesteld zijn sws niet fijn!
 
Mevrouwtje, ik zou echt niet kunnen wachten met testen haha. Weet dat veel vrouwen al op 10dpo al positief testen! Je zou het kunnen proberen..... maarja ik heb dan ook altijd heel veel testdrang en kan mezelf dan ook niet bedwingen haha!
Ik houd het ff in de gaten of ik ongesteld ga worden, t is wel gek want heb namelijk al paar dagen t gevoel dat ik nu juist ongesteld moet worden, maarja misschien is dat nou juist de beruchte eisprong buikpijn (die ik overigens nooit eerder heb opgemerkt)... we zullen zien :) laat jij ff weten wanneer je test? Ik hoop morgen ochtend een positieve test voor je!!
 
Ik heb dit gehad :). Afgelopen december en januari beide maanden 14 dagen achter elkaar een ovulatie test gedaan en daar kwam niets uit. Toch had ik eind januari een positieve zw test in mn handen. Nu al ruim 25 weken onderweg!
 
Kaboutertjexx ja ik vind het ook heel moeilijk om te wachten.  Maarja die ene dag kan er ook nog wel bij. Vanavond had ik echt het idee nou wordt ik ongesteld. Maar gelukkig nog niks gezien op het toilet. Zou ook wel vroeg zijn. Het kan een symptoom zijn maar net zo goed een komende menstruatie.. Het word nog spannend haha.
 
 
Heb net een early test gedaan maar helaas negatief. Heeft mijn lijf me toch goed voor de gek gehouden. ? Ik verwacht eerlijk gezegd ook geen positieve test meer aangezien ik 1 dag voor NOD met een early test heb getest. Balen. Nou dan bestel ik vanavond maar eens een 'echte' coctail in plaats van een alcohol vrije! Enige positieve eraan!
 
@mevrouwtje, wat vervelend :( maar je kunt wel het beste testen met ochtend urine! Wellicht kun je dat nog proberen. Het kan ook zijn dat je lichaam langzaam hcg aanmaakt. Je zit ook nog voor je NOD natuurlijk, dus niet gelijk de hoop verliezen ? Ik zou het nog even afwachten. Dat je hebt getest met een early test betekent niet dat deze test het wel zou moeten detecteren. Ik lees juist vaak dat early testen niet perse beter zijn.
 
Zeeuws-meisje Ik heb toch maar besloten om nog even te wachten met de alcohol. Wil graag eerst zekerheid hebben. Ik was vanmiddag al een hele tijd niet naar de wc geweest  (5uur) dus ik dacht nu is het vast wel sterk genoeg. Ik wacht nu maar even af of ik ongesteld wordt. Heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden dus hopelijk snel duidelijkheid. Hoe is het bij jou afgelopen?
 
Terug
Bovenaan