Net begonnen met klussen voor 2e kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben een moeder van een zoon van bijna 3 en we hebben besloten 'er weer voor te gaan'.!!!
Deze maand is onze 1e poging. Zit er iemand in hetzelfde schuitje?
Leuk om samen te duimen dat het gaat lukken?

Hoi Hoi,

Ja hier eentje die in hetzelfde schuitje zit!! Wij doen ook een "poging" om een tweede kindje te krijgen. Dit is de derde ronde en als het goed is heb ik dit weekend mijn "ei"
Ons dochtertje Vera wordt in Augustus twee.

Groetjes Karin

Hallo meiden!

Ik ben moeder van een zoon van 1,5 jaar en mijn vriend en ik hebben besloten er ook weer voor te gaan. We zijn  2 weken geleden  voor het eerst begonnen maar vandaag helaas ongesteld geworden dus op naar ronde 2!

Groetjes Sylvana

Hoi,

Ook ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb ook een zoontje van bijna 3 en ik zit nu ook in ronde 1. A.s. dinsdag zou mijn nod zijn. Ben benieuwd.

Groetjes mvj

Hoi   meiden

wij gaan ook voor ons 2 de kindje, mijn zoontje is nu 15 maanden en heb
zaterdag mijn nod dus ik ben benieuwd

groetjes Danielle

hallo meiden

ik doe ook mee, wij hebben een meisje van bijna 2 en zitten in ronde 2 voor een 2e kindje, heb deze week mijn eisprong dus dat wordt weer klussen
succes allemaal, hoop dat we allemaal snel zwanger zijn...

groetjes ukkie

Jeetje, wat leuk dit, ik word er helemaal enthousiast van!
We zijn dus al met z'n 6-en.
Even op een rijtje:

Wie:                          
 moeder van:                    
 ronde:    

Debs
 zoon bijna 3
 1e

Ukkie
 dochter bijna 2
 2e

Daantje
 zoon 15 mnd

Mvj
 zoon bijna 3
 1e

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e
Ik leg mijn ei vandaag of misschien gister, weet het niet precies, dus nu weer 2 weken afwachten ....
Ik vind het leuk om meer over jullie te weten te komen. Ik kom vanavond hier terug om meer over mezelf te vertellen.

Groeten Debs

Ben ik weer ...
Ik ben hier de laatste weken veel te vinden. Sinds de knop om is om voor een 2e kindje te gaan, kan ik aan niks anders meer denken.
Dat heeft lang geduurd. Wij hebben met onze zoon geen leuke babytijd gehad en eigenlijk dacht ik tot niet zo lang geleden dat wij met z'n 3tjes zouden blijven. We moeten er niet aan denken om weer twee van die jaren te krijgen.
Toch begon ik naar andere gezinnen te kijken en te luisteren naar alle goed bedoelde verhalen over dat geen kind hetzelfde is. En vooral omdat ik het laatste jaar zo aan het genieten ben van mijn kleine man, krijg ik weer  zin en hoop op een lief, klein en gezond kindje. En over 2 weken weten we dus of het al gelukt is.
Ergens vind ik het ook weer eng, want mijn eerste zwangerschap eindigde met 12 weken en die angst komt nu ook weer boven.
Ik ga nu flink  en ook met jullie meeleven!!!

Debs

Terug
Bovenaan