Net begonnen met klussen voor 2e kindje

Hoi,

@ Debs12
Wat vervelend dat jullie 1e 2 jaar niet leuk ware. Maar des te meer kan je nu van hem genieten. Ik merk ook dat ik er veel mee bezig ben. Ik heb vandaag mijn nod, maar nog niks te bekennen. Ik had wel al een week last van vage buikkrampen en last van mijn borsten. Ik dacht dat mijn ongi er aan kwam. Maar nog niks hoor. Vanmorgen getest. Er was echt een heel erg licht streepje te zien. Maar daar moest ik echt mijn best voor doen. Dus misschien is het wel helemaal niks. We wachten af, hihi.

xx Natasja

@natasja.

Wat spannend! Ik denk altijd: geen streepje is niet zwanger en een licht streepje is een begin. Misschien nog niet genoeg hormonen in je lijf. Morgen weer testen waarschijnlijk?
Ik moet nog 2 weken wachten en ik ben zo ongeduldig!
Hou je me op de hoogte?

Debs

hey meiden

ik wil me graag aansluiten bij jullie
heb een dochtertje van anderhalf met de naam indy
en wij zijn ook druk bezig voor ons 2e kindje en heb afgelopen vrijdag mn eisprong gehad dus flink geklust
heb ook ovulatietesten gedaan om te kijken of ik wel goed telde met de vruchtbaren dagen
dat was dus ook zo alleen heb ik maar 1 dag een positieve test gehad
heb donderdags getest niks vrijdags een smile(had die testen van clearblue) en zaterdags weer niks weet iemand of dit normaal is?
dus nu zitten we in afwachting moet volgende week vrijdag ongie worden of ja liever niet
van indy was ik in de 2e ronde al zwanger dus ja hopen op weer een spoedige zwangerschap

groetjes indysmama

tis weer heerlijk op zo'n forum je gedachten kwijt te kunnen haha, we zijn flink aan t klussen heb nu ongeveer mun ei, dus duimen dat het lukt

@natasja, t zou super zijn zo snel al, hoop op een duidelijker streepje!!!

bij ons duurde het bij de 1e toch 6 rondes, dus ik verwacht er nog niet te veel van, maar stiekum hoop ik ook zo dat het snel raak is.

meiden zet m op, en houd me op de hoogte!!

groetjes ukkie

o ja,

@debs, kan me best iets voorstellen bij de minder leuke jaren... ik ben ook niet zo van de minibaby's, het eerste jaar kan niet snel genoeg voorbij zijn, wij hebben onze dochter maanden ingebakert, bij ieder slaapje, ja zelfs in de kinderwagen tijdens boodschappen doen enzo, dat was de oplossing maar voordat je dat weet ben je toch al snel een aantal weken en dus vele huilbuien van je kind verder haha, ben het allang weer vergeten gelukkig, mocht het bij de volgende ook zo zijn is de oplossing simpel!!!
gelukkig is ieder kind anders dus misschien bij jou volgende een geweldige babytijd!

leuk dat er een overzichtje is van ons allemaal, zo kunnen we t een beetje bijhouden hoe en wat...

x uk

Hallo!

Indysmama: welkom!

Zal het schema even bijwerken.

Tja, die babytijd.... Mijn zoontje had veel darmproblemen en allergie. Hij sliep nooit en huilde alleen maar. Ik ben echt tegen de muren opgevlogen! En toen hij met 4 maanden een spoedritje in een ambulance had, wist ik niet meer hoe ik het had.
Na 2 jaar  had ik eindelijk een 'normaal' kind. We riepen steeds; dit nooit meer en een jaar later zijn we toch weer aan het klussen!

Ik blijf jullie volgen!
Debs

Wie:                          
 moeder van:                    
 ronde:    

Debs
 zoon bijna 3
 1e

Ukkie
 dochter bijna 2
 2e

Daantje
 zoon 15 mnd

Mvj
 zoon bijna 3
 1e

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e

Indysmama
 dochter 1,5
1e

Jullie zullen je wel afvragen of ik niks  anders te doen heb, maar ik ben vandaag vrij en kan echt aan niks anders denken.
Even een vraagje:
Ik zit pas een aantal dagen na mijn eisprong en heb vandaag een enorm zeurende buik en veel afscheiding. Kan me niet herinneren of ik dat vorige keer ook had. Herkent iemand dit?
Ik voel me verder ook niet zo lekker, dus misschien word ik wel ziek of zo, maar ik krijg er ook zo'n hoop van!!!!

Debs

Terug
Bovenaan