Net begonnen met klussen voor 2e kindje

Zucht.....ik zal wel dom zijn maar ik snap het écht niet.
Ik heb de uitnodiging gekregen, daarin staat een grote blauwe balk met de tekst: Uitnodiging accpeteren of weigeren. Ik druk daar op en dan????
Ik ga dan door naar mijn hyves-pagina, maar ik kan daar niet aan klikken wat ik kan accepteren of weigeren...
HELP!!

hey allemaal,
nog snel even een berichtje.
morgen jarig en testen.............spannend!!!
vanavond toch nog maar even aan de klus voor het geval dat er deze x 45 dgn tussen zitten want dan heb ik nu pas mn ei!
morgen is een drukke dag maar ik laat zo snel mogelijk weten of ik een streepje heb, zo niet dan duurt het wat langer, haha.
fijn weekend allemaal en duim voor me!

gr miranda

hoi hoi, nou helaas, geen streepje..........jammer
was leuk geweest, nou ja laat de ongi maar komen dan kunnen we weer aan de slag!
wel een leuke verjaardag gehad, heb servies van blond amsterdam gekregen, erg leuk!
nu de rest er nog zelf bij sparen.
heb de hyves ook gevonden trouwens, nu moeten we dus 2 dingen gaan checken, haha wel leuk om een foto te zien van iedereen.
een fijne zondag nog voor iedereen en wie is er nu aan de beurt om te gaan testen?
gr
miranda

hey waar is iedereen?
ga zo even op de hyves kijken.
is het een idee om hier een nieuw topic te openen met diegene die hier nog actief is, zodat we weer een beetje aan het begin staan?
mn menstruatie is vandaag begonnen dus over 10 dagen kunnen we weer aan de slag!
miranda

Hallo!!

Jeetje, wat een gedoe, ik kon het hele topic niet meer vinden! Nog steeds niet ongesteld hier, nu al anderhalve week overtijd. Zondag getest, maar negatief helaas. Nu maar hopen dat ik gauw ongesteld wordt, dan weet ik tenminste dat alles weer werkt....

Vind het forum zo weinig aan, niet overzichtelijk. Ik stuur een mail voor de hyve als dat goed is.

Heb snel een beetje terug gelezen, geen nieuwe zwangere dus, jammer.

hoi hoi,
het is wel erg rustig hier!
iedereen het artikel gelezen op pagina 1?
erg interressant moet je zeker lezen!
wij gaan deze week weer beginnen met klussen, dan toch maar om de dag proberen, iedere dag wordt wel erg veel haha ( moet er niet aan denken)
zal even een nieuw topic maken op pagina 1 misschien dat we elkaar daar weer vinden!
gr miranda

Terug
Bovenaan