Net begonnen met klussen voor 2e kindje

Hoi,

@ Indysmama
Welkom hier. Spannend he, hihi. En dat wachten duurt toch zo lang. Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten en kan je er dus niks over vertellen.

@ Debs12
Vandaag niet getest hoor, hihi. Ik wacht tot vrijdag als ik dan nog niet ongi ben. Ik zag dat jij oook heel veel ervaringen hebt met allergien? Mijn zoontje is geboren met het kiss syndroom en dat ik door het cb niet herkend. Dus daardoor heeft hij ook heel veel allergien ontwikkeld. Dus helaas weet ik er alles van. Alleen mijn zoontje was geen huilbaby waardoor hij er heel lang mee door heeft moeten lopen. Gelukkig gaat het nu eindelijk goed en mag hij weer alles eten.

En wat jij vertelt over die zeurende pijn na je eisprong daar had ik ook last van. Dat had ik ook nog nooit gehad. Ik dacht dat ik ongi moest worden. Het ging vorige week een paar dagen beter en nu heb ik nog meer last van mijn buik en onderrug. Ik ben vandaag ook ziek naar huis gegaan. Ik voelde me zo beroerd. Ik heb heel de middag geslapen en nu gaat het ietsje beter. Ik hoop niet voor je dat jij ziek gaat worden.

xx Natasja

quote: Debs12 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-06-2009 09:18:59'));

Wie:                          
 moeder van:                    
 ronde:    

Debs
 zoon bijna 3
 1e

Ukkie
 dochter bijna 2
 2e

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e

Mvj
 zoon bijna 3
 1e

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e

Indysmama
 dochter 1,5
1e

Hoi meiden

ik heb mij nod zaterdag dus ik ben benieuwd, sorry dat ik even niks heb laten horen, maar ik heb net een nieuwe baan dus het was even druk. Ben toch wel
blij dat ik weer aan het werk ben. Ik moet er gewoon even uit zijn, de hele dag thuis zitten is echt niks voor mij.
Maar vandaag heb ik lekker vrij.

ik voor jullie

groetjes Danielle

hallo allemaal

moet ff stoom afblazen heb echt een vervelende ochtend achter de rug
echt zon dag waar je echtonzeker van word tenminste ik wel
ben vanmorgen met mn vriendin naar het ziekenhuis geweest voor de uitslagen die ze zou trug krijgen van  de onderzoeken die ze hebben gedaan nou da was wa bij haar man was het helemaal foute boel en de goeide hoop die ze hadden bij haar is ook weg
haar eierstokken werken niet goed en een normale bevruchting zit er niet in en als ze ivf zouden doen hebben ze maar 5 % slaagingskans
dat gaat je dan echt aan het denken zeten jee zou het bij mij nog wel goed zitten zal ik nog ooit zwanger raken
weet wel dat je niet zo mag denken maja dat gaat een beetje vanzelf

ben er echt een beetje van ondersteboven

groetjes indysmama

@ natasja: tja dat consultatiebureau??? Ze hebben mijn zoontje toen ook gewoon naar huis gestuurd met het feit dat alle baby's huilen en pukkeltjes hebben.
Mijn kinderarts was best pissig.
Die pijn in mijn onderrug heb ik sinds vandaag ook en ook veel menstruatiepijn terwijl ik dat normaal pas krijg als ik ongesteld ben. Verder echt veel afscheiding. Mijn lijf is dus echt anders. Mocht ik niet zwanger zijn, dan blijkt wel weer hoe je lihaam je voor de gek kan houden. Voorlopig moet ik nog lang wachten.

@Indysmama: Wat een naar bericht. Snap dat je even van slag bent. Zit je daar met het idee dat het bij jou misschien wel raak kan zijn, maar ook zomaar helemaal mis, zonder dat je dat weet. Het is oneerlijk verdeeld in de wereld.
Toch hoop ik voor jou nog steeds dat het raak is natuurlijk!

SUCCES WEER ALLEMAAL!
Debs

Ik moet iets bekennen....

Doordat mijn lichaam nu al zo anders voelt en ik gewoon vreselijk ongeduldig ben, heb ik net een zwangerschapstest op internet besteld. Niet een gewone, maar de   'mat care ultra' (geloof ik) Die schijn je 6 dagen eerder te kunnen uitvoeren omdat die al bij minder HCG in je urine positief kan zijn. Er stond bij dat huisartsen die ook adviseren.

Ik wil het gewoon weten! Ook als ik niet zwanger ben, want dan kan ik de knop weer even omzetten.
Ik verklaar mezelf echt voor gek, maar kon het gewoon niet laten. En misschien heb ik nu ook wel anderen op ideeen gebracht...

fijne avond!

Hoi,

@ Debs12

Ik had hetzelfde al gedaan, hihi. Alleen is het niet meer meer nodig aangezien ik vandaag ongesteld geworden ben. Net wat je zegt, nu je het weet kun je weer verder. Ben er niet rouwig om. Het was nog maar ronde 1.   Jammer vind ik het wel. Maar ach, op naar ronde 2.

xx Natasja

hai girls,

kan me goed voorstellen dat jullie zo'n vroege test kopen, zou het namelijk ook wel snel willen weten, heb al vanaf eisprongtijd zere borsten, geloof toch niet dat ik dat altijd heb, verder geen rare kwaaltjes
ik wacht toch maar gewoon af, weet ook niet precies wanneer ik ongi wordt, wisselt iedere maand, maar als ik uitga van mijn ei, moet ik nog wel een dag of 9 wachten...
pfffffff

heb vanmiddag zonder nadenken een broodje filet american gegeten, dom dom dom...
maar zoooooo lekker!!!

groetjes ukkie

Hoi lady's,

mag ik met jullie mee communiceren over het produceren van een 2de kindje? Wij gaan er volgende  maand voor. Maar ik moet er wel bij vermelden dat het wel onder enige voorbehoud is, want met die nieuwe griep vind ik zwanger zijn erg angstig.

Terug
Bovenaan