Net begonnen met klussen voor 2e kindje

hoe heet de hyve??

en anders ben ik ook wel te vinden op hyves.
Sanne uit Beilen.

groetjes

sanne, debs en romysmama ik heb jullie uitgenodigt! Beetje laat maar ik had een vriendinnetje op bezoek!

x

hallo meiden ga het ff proberen om de gene die mij al een mailtje hebben gestuurd jullie door te sturen
ben alleen geen held op de com voor de gene die mij al een prive mail sturen op hyves hoe kan ik jullie terug mailen dat wil bij mijn eigen hyves ook niet lukken

groetjes miranda

@ Miranda: Ga naar mijn hyves, klik onder mijn profielfoto op bericht (er staat geloof ook een envelopje voor) Dan kun je typen en krijg ik een prive bericht.

Grappig, we zijn hier de laatste berichten alleen maar bezig met mailen en hyven, niks meer over zwanger worden! Zijn er al nieuwtjes?
Ik zit iig op de wachtbank. Vorige maand zei mijn gevoel al heel snel dat het gewoon raak was. Niet dus. Nu heb ik juist het gevoel dat het deze keer niet is gelukt, gewoon een voorgevoel. Hoop dat ik er nu ook weer naast zit!

Tot snel!
Debs

tja dat internet ook!
heb inmiddels een uitnodiging ontvangen voor de hyves, nu nog wachten of ik er in mag!
en dan?
hoe kom ik dan op die pagina?
jullie zien wel ik ben nog leeker dan leek!

en het is inmiddels dag 29, nog niets gezien!
houden zo!
zaterdag testen, die dingen liggen te branden in de kast haha
romy heeft door dat ze op haar armpjes naar voren kan dus ik moet het hele huis even door!
heeft iemand ervaring met het dichtmaken van de keukenkastjes of aanleren dat ze er niet in mag?

gr andere miranda

romysmama
spannend zeg! Ik haal de testen tegewoordig niet eerder in huis voor dat ik kan testen. Ik kan er anders echt niet afblijven en dan doe ik weer een test voor niks!
Voor keuken kastjes heb je van die speciale kliksystemen voor aan de binnenkant van het kastje. Of gewoon een elastiekje om twee knopjes heen als tijdelijke oplossing.

Nog ff over de hyve als je op je profiel bent dan staat er rechts boven een zoek balkje als je daar mama intikt zie je onze hyve daar weer op klikken en dan zit je erop!

@ debs
hihihi ik miste je al! De hyve staat alleen op je home pagina. Dat is ook de pagina die alleen jij kan zien. Een vriend op hyves kan niet op je home pagina komen alleen op je profiel daar staat de mama hyves dan ook niet aangegeven. Ook niet tussen de andere hyves waar je lid van bent. Dus wees niet bang niemand kan het zien hihi!

tot snel op de hyves!

Terug
Bovenaan