Net begonnen met klussen voor 2e kindje

zal ook ff mn email geven heb ook hyves

mirandje_1980@hotmail.com

Hé meiden,

Die hyve kan ik omdat ie prive is zeker niet vinden he? Maar kun je dan iemand vinden op z'n mailadres?
Ik wil jullie mijn mailadres wel geven, maar weet niet hoe ik dat later weer kan verwijderen hier. En om dat nu altijd te laten staan hier...
Ik ga indysmama vast even mailen.

Debs

hoi hoi, ik heb ook maar een hyves aangemaakt, en nu? haha
ik ben niet zo heel handig met de pc dus zat daar ook een beetje verloren dingetjes aan te klikken en heb er ook een foto opgezet.
maar hoe komen we dan bij elkaar?
ben het met debs eens dat het niet zo handig is om mn adres hier neer te zetten als ik het niet kan verwijderen.
dag 28 inmiddels, we wachten in spanning op wat er hopelijk niet komen gaat!

miranda

een prive hyves is idd niet te vinden. Je kan dan alleen mensen uitnodigen via de mail. Je kan anders ook je mailadres naar indysmama sturen dan kan zij ze door sturen. Als ze dat niet erg vind natuurlijk!

suuz

hey hey allemaalm heb net de uitnodiging van suuz ontvangen en heb er natuurlijk geen bezwaar tegen als mensen mij mailen alleen hoe stuur ik hun dan door

groetjes indys mama

via hyves kan je mij dan een berichtje sturen.

Ik heb gister ff zitten knutselen op de hyves hij is wel leuk geworden toch!

Ik wil ook naar die hyve!!!
Indysmama en ik zijn nu net vrienden op hyves, mijn mail heeft ze ook, hoe nu verder?

Voor mij begint nu weer de periode van wachten.... Twee weken afwachten! En dan maar proberen er niet te veel aan te denken... Ik kan het niet hoor.
Wel een leuke afleiding dit weekend:
Mijn kleine man wordt zondag 3 jaar!

En daarna ga ik gewoon veel tegen jullie kletsen.
Groetjes!

Terug
Bovenaan