Net begonnen met klussen voor 2e kindje

hey meiden ff een vraagje tussen door
herkend iemand van jullie dat beurse gevoel bij je schaambeen toen je zwanger was?
het lijkt wel of ik me heel hard heb gestoten tussen mn benen

heb ook gekeken naar die banner maar wil niet lukken om hier te plaatsen

dikke kus indy en mama

Je moet die url kopieeren en dan bij je tekst plakken, of heb je dat al geprobeerd?

Hoi,

Geweldig, de eerste zwangere!! Dat biedt hoop!! Heerlijk voor je dat het zo snel gelukt is.

Een aantal berichten terug schreef ik dat ik minstens 45 dagen wacht met een test, omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb, en ik een teleurstelling wil voorkomen. Maar...
Als we straks op vakantie zijn kom ik over de 30 dagen heen. Stel dat ik dan nog niet ongi ben, zou het toch geweldig zijn als we daar ontdekken dat we zwanger zijn? Ow, wat kan dit je onzeker maken.
En dat klussen op bepaalde dagen hebben we bij mijn 1e zwangerschap ook niet gedaan. Ik ben daar nu opeens veel meer mee bezig, zo vreemd.
Gisteren voelde ik meteen van alles 'rondkrioelen' in mijn buik. Heb het maar niet tegen manlief gezegd, vrouwen ook...haha! Nu voel ik het niet meer hoor.
Iemand had het over luchtbelletjes in je buik voelen. Dit herken ik wel van mjn zwangerschap maar dan in een later stadium.
M'n zus (die nu zwanger is) kon wel al erg vroeg de beeb voelen. Het is ook haar 2e zwangerschap, dus je weet wat je moet voelen he? Volgens mij al rond de 12 weken?

Succes allemaal, de spannende weken komen eraan.

Groeten

Debs
 zoon bijna 3
 1e
23 juni

Ukkie
 dochter bijna 2
 2e
23 juni

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e Zwanger!
xxx

Mvj
 zoon bijna 3
 2e

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e
21 juni

Indysmama
 dochter 1,5
 1e
19 juni

Rinia

1e

Sunshine
 dochter 1,5
 3e

Miranda
 dochter 9,5 mnd
 1e

Suzanne
 dochter bijna 1
 1e

Lizzy
 zoon bijna 4
 2e

Pebbles
 dochter 1
 1e
 4 juli        

zo ik heb mun nod er ook even bijgezet, normaal ben k niet zo van de preciese dag maar ik kan nu niet wachten, pfff lijkt wel of ik nu al hormoon gevoelig ben haha
ben dan ook druk aan t duimen
ook voor jullie allemaal

ukkie

Ik had weer eens geen geduld en heb vanmorgen een zw-test gedaan. Het zou een zeer gevoelige test moeten zijn die je al 6 dagen voor je NOD kan doen.
Negatief dus!
Waarschijnlijk word ik dinsdag dus gewoon ongesteld, maar stiekem blijf ik ook hoop houden, hoewel ik me niet zwanger voel....

tot snel!
Debbie

Hi Debs

Balen he zo'n negatieve test, maar je hebt nog een paar daagjes te gaan, misschien was het toch nog even te vroeg om te testen. Ik kan ook echt niet wachten!!! Maar ik ga het echt proberen vol te houden tot volgende week vrijdag 'hoop ik'.

Terug
Bovenaan