Net begonnen met klussen voor 2e kindje

Hoi meiden.

Heb vanmorgen mijn urine naar de assistente  gebracht om te kijken of ik een blaasontsteking heb, het trekt inmiddels ook naar mijn liezen.
Geen ontstekingen, maar deze pijn is vreemd en dus moet ik morgen bij de huisarts komen. Omdat ze weet dat ik zwanger wil worden heeft ze ook een test gedaan, maar omdat ik nog niet overtijd ben, had dat eigenlijk weinig zin. Volgende week dinsdag is mijn NOD. Ik ben wel van plan om eerder te testen, omdat ik die gevoelige test in huis heb. Dat horen jullie wel van me.

@ suzanne: over bruine afscheiding na je eisprong heb ik wel eens wat gelezen. Heb er zelf geen ervaring mee, misschien kun je er iets over opzoeken.
@ sunshine: lastig zo'n onregelmatige cyclus, dan weet je idd niet wanneer je kunt testen. Heb je wel eens ovulatietesten gebruikt? want 2 weken na je eisprong worden de meesten ongesteld volgens mij.
@ miranda: Tja, dat klussen. Soms moeten wij ook even zin maken hoor. maar ja ik weet bijna precies wanneer mijn eisprong is, dus dan moet je toch aan de bak. In die periode is dat bij ons om de dag en dan denk ik op de 'niet-sex-dag' steeds: moet het vandaag voor de zekerheid ook niet??? Maar ja, je leest ook weer dat elke dag weer niet bevordelijk is voor de kleine zwemmertjes!
Het blijft volgens mij gewoon goed mikken op het juiste moment

Hoi meiden

Ik heb net mn vriendin op bezoek gehad en die vertelde ook dat ze 'bezig' zijn! Echt super leuk! We hebben natuurlijk bijna nergens anders meer over gepraat hihi.....vrouwen...!

@ Debs spannend hoor! Wel lastig he als de huisarts ook geen oorzaak weet van je klachten, nog even volhouden en dan kan je gaan testen!

Bij mij is alles rustig, wel een beetje gerommel in mn baarmoeder maar dat kan nog vanalles zijn, ik moet echt nog ffies afwachten helaas...

Hoi meiden

Ik heb de test vanmorgen gedaan en wat denk je 2 dikke strepen. YEAAAAAAHHHHH. Had het zelf niet verwacht omdat het de eerst ronde was en
bij mijn eerste zwangerschap had het 7 maanden geduurd.

Dames ik duim voor jullie

groetjes Danielle

@juf maud, als je hier   nog es terug leest... ik heb idd een kuur gehad van de dokter en die vertelde me dat het idd geen kwaad kan, moet een of andere gel inbrengen pfff

@debs we gaan dus gelijk op, ik heb ook volgende week dinsdag mijn nod, duurt lang hè

k voel iedere keer aan mijn borsten of ze nog pijn doen, voor mij stiekum een teken dat k misschien toch wel zwanger ben hihi

liefs

danielle!!!

gefeliciteerd meid, geweldig toch zwanger, geniet ervan, je bent vast in de wolken!!!
je bent de eerste van ons allemaal dus hopen dat er nog veel volgen...
en dat in je 1e ronde, wij zitten in de 2e ronde en k heb toch ook wel enorme hoop op...

nog weekje wachten,

maak er een feestdag van vandaag!!!

x ukkie

Yes Danielle!!!

GEFELICITEERD!!!! Ik wens je heel veel geluk en gezondheid!!!

Wie:                          
 moeder van:                    
 ronde:    

Debs
 zoon bijna 3
 1e

Ukkie
 dochter bijna 2
 2e

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e Zwanger!

Mvj
 zoon bijna 3
 2e

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e

Indysmama
 dochter 1,5
 1e

Rinia

1e

Sunshine
 dochter 1,5
 3e

Miranda
 dochter 9,5 mnd
 1e

Suzanne
 dochter bijna 1
 1e
@ Ukkie: Ik zal aan je denken dinsdag!

hey daantje

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID super en zo snel
geniet er maar lekker van
hier moeten we wachten tot vrijdag vind het echt super spannend
soms denk ik van ja volgrns mij is het raak en dan heb ik weer wa steekjes in mn buik   en denk ik nee heb wel donderdags voor mn ei geklust en vrijdags toen ik mn ei had ook en voor de zekerheid zaterdags ook dus ja daar ligt het volgens mij niet aan
heb ook ontzettend last ( sorry voor de onsmakkelijkheden) van witte afscheiding
nou ja we zie wel

voor alle klussers zet m op meiden en vooral veel plezier
voor alle wachtende (zoals mezelf) geef de moed nie op

en voor de zwangeren (daantje) geniet er van want het is weer opnieuw een wonder

dikke kus indy en miranda

Danielle WOW!!!!!! Gefeliciteerd meid!!! Wat heerlijk zeg ook zo snel, geniet er maar van!

Hopen dat iedereen snel volgt!!!

Terug
Bovenaan