Net begonnen met klussen voor 2e kindje

@ukkie: ik kom hier idd ook af en toe meelezen dus dankjewel voor je berichtje!
Fijn dat je iets gekregen hebt, jij hebt dus een gel, ik had van die eitjes om op te steken. Vond ik niet echt een succes om zelf te doen, maar ja, het is voor het goede doel hè!

@Daantje: proficiat!! Wow, dat wenst iedereen hè, het is je echt supergegund hoor meis!

Groetjes allemaal!
Maud

Hey Meiden,

Hier ben ik ook weer eens. Eigenlijk was ik een klein beetje vergeten dat ik ook hier mee schreef.........dom, dom, dom.....
Danielle van harte!! Wat gaaf zeg zo snel zwanger!! Genieten maar!!
Ik zie dat het lijstje al aardig langer is geworden.

Aankomende zondag heb ik mijn NOD. Wat duren deze laatste twee weken lang zeg. In de week na mijn ei had ik wel elke keer een wat raar gevoel in mijn onderbuik. Toen een paar dagen niets (hevige teleurstelling) maar van het weekend werd ik ineens moe en gisteren na mijn werk heb ik zelfs even geslapen....
Sinds gistermiddag voel ik me behoorlijk ongesteld.......maar ben het niet.
Ook mijn darmen doen al een week raar, veel krampen enzo, heb ik anders niet.
Ik krijg al wel een beetje hoop, maar vorige maand was ik er ook al aardig van overtuigd dat ik zwanger was en dat was toch niet zo....

Nou...meiden...ik hoop dat jullie (en ik zelf ook natuurlijk) snel zwanger zijn!!

hoi allemaal wij doen ook mee ik heb een zoontje van bijna 4 jaar en wij zijn net begonnen voor een 2e helaas is het de eerste ronde niet gelukt want ben sinds een paar dagen ongesteld dus op voor de 2e ronde

Hoi meiden,

Is er hier nog een plekje vrij? Ik ben 26 en mama van een dochtertje van 1 jaar, en twee weken geleden hebben we de pil de deur uitgedaan. Ik heb dus geen idee hoe mijn cyclus is, maar ervan uitgaande dat die rond de 28 dagen is, zou ik op 4 juli mijn NOD hebben.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar onze eerste kwam onverwacht, dus het is wel heel spannend nu.

gr,
Pebbles

hey meiden

wat een heerlijk weer is het buiten jammer dak moet werken
heb alvast een testje gekocht
heb vrijdag mijn nod dus ja je weet nooit
heb wel wa last onder in mn rug en heel veel (sorry) afscheiding weet ook niet meer of dat bij de vorige zwangerschap ook zo was
en heb een heel raar gevoel in mn onderbuik net of er luchtbelletjes springen heeft iemand dit ook wel eens gehad?

nou we wachten is spanning af misschien dat ik morgenvroeg wel al ga testen heb er zo 1 waarbij je 4 dagen van te voren kan testen

groetjes miranda en indy

Het wordt steeds gezelliger hier! Ik ga zo ook maar eens onze NOD aan het lijstje toevoegen.
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest. Dacht zelf aan een blaasontsteking, maar dat heb ik niet. Ze heeft mijn buik nagekeken en wilde me toen ook inwendig nakijken, nee he!
Eén van mij eierstokken kon ze niet goed voelen en daar moet ik nu steeds aan denken. Er zal toch niet iets mis zijn he??? Ik mag er niet te lang mee blijven lopen, maar ze wil eerst even mijn cylus afwachten, want misschien heb ik toch wel een heftige innesteling. Normaal zijn die niet zo heftig, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Als ik ongesteld ben en nog steeds last heb, moet ik me meteen melden.
Gisteravond heb ik mijn zw-dagboek van mijn vorige zwangerschap opgezocht en wat las ik bij de eerste maand: Pijn links onder in mijn buik!!!
Ik weet dus niet meer wat ik denken moet: zwanger of iets mis met mijn eierstokken?
Jullie kunnen er ook weinig mee, maar ik moest het gewoon even kwijt.

@ Indysmama: jij bent nu denk ik de eerste ... Spannend!!!

Even het lijstje aanvullen:

Wie:                          
 moeder van:                    
 ronde:    
NOD

Debs
 zoon bijna 3
 1e
23 juni

Ukkie
 dochter bijna 2
 2e

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e Zwanger!
xxx

Mvj
 zoon bijna 3
 2e

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e
21 juni

Indysmama
 dochter 1,5
 1e
19 juni

Rinia

1e

Sunshine
 dochter 1,5
 3e

Miranda
 dochter 9,5 mnd
 1e

Suzanne
 dochter bijna 1
 1e

Lizzy
 zoon bijna 4
 2e

Pebbles
 dochter 1
 1e
 4 juli        

Spannend hoor Debs! Ik weet zelf dat toen ik zwanger was dat ik ook veel  last had van mn buik. Ik dacht ook elke keer dat ik ongi moest worden maar ik bleek toch zwanger te zijn! Gister was het hier ook aan het rommelen nu word het wel iets heftiger...ben benieuwd, het geeft toch wel een beetje hoop....

Hier nog een leuke banner van mijn cyclus. Erg handig om te kijken hoe ver je zit en je vruchtbare periode  word ook aangegeven +/- natuurlijk. Je kan ze maken op www.babybrabbel

Terug
Bovenaan