net gestopt met anti conceptie na 12 jaar.. vragen!

Ik ben nu iets meer dan 3 jaar getrouwd en in totaal 10 jaar samen met mijn man (al voelt dat nog steeds raar om te zeggen haha). Dit hebben we niet speciaal gedaan om eventuele kinderen in de toekomst, maar omdat we dat beide graag wilden.Wij zijn nu bezig met ronde 3 voor ons eerste kindje. Spannende tijd :) Nu op dag 19, maar voel m`n borsten nog niet. Vorige twee rondes voelde ik die wel na de eisprong.

Hoi sollune, in het begin waren we daar wel wat voorzichtiger mee inderdaad. De laatste tijd niet meer, maar misschien wel even goed om daar wat meer op te gaan letten.. Wij zijn trouwens niet getrouwd en ook (nog) geen trouwplannen. Mijn zusje heeft 2 kids en is 2 jaar jonger dan ik ben. Ik weet zeker dat ze het geweldig zou vinden als ze tante wordt!
Tuinier, inderdaad een spannende tijd o voor jou hoop ik op goed nieuws binnenkort!

Jaaaa ik ben getrouwd hihi!
Sinds afgelopen 29 oktober... Puur om idd alvast alles goed te regelen voor mijn dochtertje en de eventueel volgende, maar ook omdat we dat erg graag wilde... Mijn ex heeft niet erkend en mijn man heeft haar nu erkend... Ze heeft nu ook zijn achternaam en een volgend kindje krijgt ook dezelfde achternamen als ons Allemaal :)

Verder moet ik ook zeggen dat het een raar iets blijft dat bevrucht raken... Waarom duurt het zo lang voordat ik dan een goede match heb wat wel blijft plakken!?
Mijn man heeft superzaad en kan heel de wereld bevruchten met zijn 240 miljoen zaadjes en ik zit er al ruim 4.5 op te wachten...
Ach ja...
Nog 6 dagen dan zie we het wel...
Spannend tuinier!!

Goodluck xxx

Spannend tuinier!
Wat leuk nonna dus jij bent al tante :) je zus zal t inderdaad vast geweldig vinden.
En annemarie al 4,5 jaar en dat terwijl je al een kindje hebt, frapant he..
Maar je klinkt altijd best positief, sterk hoor. (Nog 6 dagen ook oee duim duim)

Nja ik was nieuwsgierig, wij zijn allebei niet van t trouwen met alles erop en eraan. Evt voor een kind op maandagochtend en t idee van allemaal dezelfde achternaam, vind dat wel iets hebben.. Net wat jij zegt annemarie.. :)

Hallo dames!
Ik zal me ff voorstellen. Ik ben Irmgard en ben 25 jaar. Mijn vriend en ik hebben op 1 januari besloten om voor ons 1e kindje te gaan! :) vruchtbaar het nieuwe jaar in zullen we dan maar zeggen hihi.. mijn cyclus is de eerste 3 maanden een beetje rommelig geweest maar daarna steeds netjes 30 dagen. Ben helaas net weer ongi geweest! Het is echt een spannende tijd en dan die teleurstelling als je toch ongesteld wordt pff.. Hoop toch wel snel op een positieve test!! :)

Hoi irmgard, welkom!!! Inderdaad hele spannende tijden hè, jammer dat je weer ongesteld bent geworden... Vol goede moed op naar de volgende ronde maar weer! Ik moet vrijdag ongesteld worden. We wachten dus nog even af.

Sollune, ik ben inderdaad tante, en met trots! Het is heel erg leuk om tante te zijn. Het zijn ook 2 fantastische kids.
Dat over die achternaam heb ik ook wel een beetje, mijn vriend vindt trouwen op maandagochtend wel leuk klinken maar ik zelf ben een romanticus, ik wil graag een feest en een mooie jurk! Daar moeten we nog even over nadenken dus.

Fijne dag vandaag dames!

Ja zoals nonna al zei, zo werkt mijn app ook. Ik voel m'n eisprong eigenlijk niet. App gaf gistere aan maar nix specifieks gevoelt. Afgelopen week wel een hoop gevoeld dus we zullen zien.
Ik had veel last van de pil en ben er nu al 9 mnd vanaf heerlijk! Was er zo klaar mee. Na deze eventuele baby wil ik een spiraal nemen.
Ik ben niet getrouwd maar wel al 13 jaar samen. We hebben al 1 kindje.
Iedereen vraagt altijd wanneer de twee komt dus denk dat sommige mensen wel een beetje weten hoe en wat, m'n vriend wilde lang geen tweede nl, nu is ie wel om. Paar vriendinnen weten het wel, die willen zelf ook een tweede of eerste nu of in het najaar beginnen dus das helemaal leuk. Mocht het bij iedereen lukken natuurlijk.
Ik ben nog erg nuchter en ga er van uit dat het gewoon lukt, erg naïef denk ik maar krijg die gedachten niet weg. Eerste was raak binnen 4 maanden met een erg onregelmatige cyclus. Dat geeft helemaal geen garantie voor een tweede maar zit nog in zon 'roze'. Wolk denk ik haha

Ik denk dat t juist goed is dat je zo positief denkt missM :)

Welkom Irmgard! En succes ook met wachten ..

Ik zou ook graag tante willen worden Nonna maar dat heb je al helemaal niet voor t zeggen hihi. Mijn broers en die van hem roepen al jaren dat ze geen kids willen.

Nou fijne zondag en "succes" vanavond hahaha X

Terug
Bovenaan