ik krijg wel een echo 30 mei, maar het ligt aan je praktijk volgens mij wanneer ze je eerste echo maken. heb gelezen dat het heel veel verschilt, met 12 weken krijg ik ( als alles goed is ) weer een echo om dan de uiteindelijke datum te bepalen. mischien kun je t op de website van jou praktijk wel ergens vinden!
helaas zal ik nog wel even moeten, ik ga dit wel aangeven als het niet minder word want tis wel lastig!
oepsie waarom zou je baas t erg vinden als je zwanger word? joun leven gaat ook door hoor!
ik heb vorige week noodgedwongen aan een cliënt verteld dat ik zwanger ben, omdat zij echt een wandelende stoomlocomotief is. ik werd er buiten me zwangerschap om al steeds geïrriteerder door maar nu vond ik gewoon echt dat ze niet meer in mijn buurt mocht roken zolang ik er ben. ik kreeg me toch een kut reactie! hoe kun je nu al weten dat je zwanger bent,en het stelt toch nog niks voor, ik rookte ook gewoon tijdens me zwangerschap het is zwaar overdreven allemaal en ik ben in me eigen huis ik kan (lees wil ) niet stoppen hoor. nog geen felicitatie kon er af :S uiteindelijk tot overeenstemming gekomen dat ze niet in mijn buurt meer rookt en is later ook naar buiten gegaan ben benieuwd hoelang ze dat vol houd. dus ik ben ook best benieuwd naar de rest van de reacties van t werk