Net zwanger en veel vragen en onzekerheden

heftig caro!

bij mij was t hartje wel gewoon goed ( en dat was de eerste dag dat ik een stipje bloed verloor) ook was het baby'tje op goeie lengte alleen ben ik 3 dagen terug gezet maar dat was niet erg aangezien mijn cyclus ook varieert. na dat beetje oud bloed vorige week donderdag ben ik nog niet weer aan het bloeden geweest, voel nog steeds alle symptomen van het zwanger zijn en krijg er zelfs nog wat bij dus ene kant heb ik er volle vertrouwen maar toch ben ik blij als we terug mogen komen over 14 dagen.

wat fijn voor je fleur!

Hoi Dames,

wou even een update geven.

vandaag de nekplooimeting gehad en we hebben en positieve uitslag yes! toch wat meer geruststelling. alles er verder ook mooi uit en we hebben  het hartje gehoord erg leuk. voor de rest ben ik nu weer 4 dagen verder gezet dan de eerste 2 keer was gemeten. de familie en vrienden zijn we nu langzaam aan het inlichten dus allemaal heel erg leuk! hoe gaat het met jullie?

Wat goed nieuws Desiree!!!

Hier ook een update: wij zijn gisteren op controle geweest. Ons kindje heeft geen hazenlip, geen open ruggetje, alle ruggewervels zitten mooi op z'n plek, 10 teentjes en 10 vingertjes die goed ontwikkeld zijn. De hersentjes zijn heel mooi gegroeid, het middenrif scheidt alles hoe het moet. De hartkamers zijn niet geperforeerd en zijn goed van elkaar. Het hartje klopt heel stevig en we hebben een grote baby :)

De papa heeft het geslacht kunnen zien, en op dit moment kunnen we niet trotser zijn op onze spruit :) Het weegt intussen al 340 gram.

Hoe gaat het met alle anderen?

xxx

ja ben er ook heel blij mee! eindelijk in het tweede trimester ook beland! familie is bijna allemaal op de hoogte ( op ooms en tantes nog na) vriendinnen weten het en werk ga ik het ook binnenkort vertellen.

voor jou ook heel mooi nieuws caro! tis je zo gegund!

Terug
Bovenaan