Net zwanger en veel vragen en onzekerheden

ja ik ben ook heel blij! me vriend had al 2 dagen buikpijn ervan hij vond het denk ik nog spannender als mij,later zei die dat ie t moeilijk vond om niet een traantje weg te pinken aahhw  voor hem is het natuulijk nu ook echter he en je leeft er zo vreselijk naar toe. eigelijk vonden we het heel moeilijk om ook nu nog tot 12 weken onze mond te houden,hebben weer 2 feestjes op de planning staan dus we zeggen wel dat ik aan de antibiotica voor me verstandskies zit ofzo haha

ik snap dat jij t ook heel spannend vind fleur! je kijkt er zo lang naar uit omdat je zo graag zekerheid wil. zolang je geen krampen hebt en bloed verliest kan het volgens mij niet heel veel kwaad alles gaat nou eenmaal groeien he

wel vreselijk dat je zo misselijk bent zeg! ik riep eerst ook heel hard ik wil misselijk worden dan weet ik tenminste echt dat ik zwanger ben maar nu ben ik zo blij dat ik het (nog) niet ben!  hopelijk trekt het gauw weer een beetje weg en kun je wat meer gaan genieten! en als je straks een goeie echo hebt vergeet je ook vast al je ellende

Hè dames,

Desiree wat fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien. Dat zal je vast wat meer rust geven. Hebben jullie ook foto's gekregen?

Spannend hè fleurtje. Wij mogen volgende week maandag. Heel spannend. Kijk er zo naar uit, hoop zo dat alles goed is.

Hier ook ontzettend moe en misselijk. Gelukkig niet overgeven maar wel erg misselijk bij elk geurtje dat voorbij komt. Zelfs de hond stinkt ineens te erg.

Liefs!

Oh Desiree, ik ben zo blij voor jou!!! Wees blij dat je geen last hebt van misselijkheid :) Ik ben nu iets over 16w en ik geef nog alle dagen heel goed en veel over. Zoals Fleur zei, elke maaltijd is een strijd...

Het doet echt zo'n deugd dat je dat hartje ziet kloppen :) een hele last die van je schouders valt en dan de partner die zoooooo blij is.

Wij gaan morgen nog een keertje voor een echo. Ben heel benieuwd. Vandaag in spanning wachten op mijn verjaardagscadeautje dat geleverd wordt (een angelsound). Hopelijk kunnen we dan vanavond ons kleintje eens beluisteren :)

xxx

ja geeft zeker wat meer rust rosieroos! tis vind ik een grote mijlpaal!we hebben 1 foto meegekregen en over 3 weken weer een echo voor de daadwerkelijke datum. en inderdaad caro dat me vriend zo zenuwachtig en daarna zo opgelucht dat deed mij ook heel veel hoor, ze zeggen dat zwangere vrouwen een ''gloed'' hebben nou me vriend had m overduidelijk ook haha. nu op naar de volgende mijlpaal!

ik hoop ook voor jullie dat alles goed is met de echo! ik zal aan jullie denken!

wel heel vervelend voor jullie dat jullie beroerd zijn ik heb ergens gelezen dat vsm van die homeopathische pilletjes heeft voor misselijkheid mischien is dat wat?

spannend caro! mag je de kleine eindelijk weer eens zien! en een leuk verjaardags cadeautje ook je moet t alleen niet te vaak doen heb ik ergens gelezen vanwege de straling ofziets laat je nog even weten of het wat is?

De eerste echo is vaginaal (6-8w), maar de rest gaat volgens mij niet meer vaginaal.

Ik heb een doppler besteld die weinig straling afgeeft. Je mag het zowieso niet zo vaak doen, omdat je sneller ongerust bent als je eens niets hoort :)

Wat de misselijkheid en het overgeven betreft, ik heb echt al alles geprobeerd. De laatste week drink ik shakes (1 banaan, 1/2 kop bosbessen, 1,5 kop aardbeien, 1/2 tl geraspte gember, 1 tl honing en 0.5 kop griekse yoghurt). Dat helpt wel wat van de misselijkheid wegnemen hoor...

Desiree, wat moet ik je laten weten?

Fleur ik heb uitwendig gehad ik bleek gister precies 8 weken te zijn. Volgens mij gaan ze het rond die tijd sowieso eerst uitwendig proberen mocht er niks te zien zijn inwendig.. Zie je er tegenop als hij inwendig moet?

Klopt alleen daarom al zou ik persoonlijk niet zo'n doppler willen hebben ik zou zo snel daarvan in de stress raken. Ik bedoelde die doppler of je dat even wou laten weten caro ik ben er wel benieuwd naar

Ik zal het je zo snel mogelijk laten weten :) ik was ook eerst heel hard aan het twijfelen of ik er mij eentje zou bestellen. Maar ik ben al iets verder in de zwangerschap, en ik hoop gewoon dat het mij iets van rust kan bieden op twijfelachtige momenten. Ik kan het nog altijd aan kant laten als het mij niet aanstaat... :)

Terug
Bovenaan