Niche - zwanger worden

Hoi! Ik zal je niet vervelen met mijn verhaal, maar ik ben terecht gekomen in het AMC. Zij opereren vrouwen met een niche die niet zwanger kunnen raken. Na deze operatie wordt zo'n 60% weer spontaan zwanger. Misschien de moeite waard om daar een afspraak te plannen.
 
Hoi.
Hier goed nieuws. Na meer dan jaar proberen zwanger van nummer 2. Met een niche. Het kan dus wel. Ik heb pas over 2 weken de eerste echo tot die tijd vind ik het nog wel erg spannend.
 
Goed om te horen @froezel ik ga duimen voor je!!

Ik wacht deze ronde af en ga als het niet raak is de HA/gyn bellen om het e.a. uit te sluiten. 1.5 jaar geleden was er geen niche te zien dus ik hou me daar nu een beetje aan vast maar lees ook dat het vaak iets later pas kan ontstaan dus wie weet. Heb elke maand een eisprong en steady cyclus dus daar kan het niet aan liggen..
 
@froezel nog een vraagje moet je nu dan eerder voor een echo om te kijken of de zwangerschap in de niche terecht gekomen is?

Jullie hadden sowieso anders nu gestart met een traject toch? Omdat de niche al bekend was...
 
@liefsvan ja we krijgen met 7 weken een echo. Dus tot die tijd heel spannend. Heb 0 klachten terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap heel ziek was. Dat maakt me nu behoorlijk onzeker.
Het traject zouden we gestart zijn niet vanwege de niche maar het uitblijven van zwangerschap na meer dan een jaar en zonder medische oorzaak. 
Dat is wat de gyn zei die zei dat de niche geen probleem vormde. Ik zelf dacht daar wel anders over. 



 
 
Terug
Bovenaan